MAJA35 05.06.2010 09:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2010 Właśnie zamówiłam parkiet dębowy i właściciel firmy poleca nam klej ARTELIT . Nie znam się na chemii, więc chciałam zasięgnąć opinii fachowców , bo wiem ,że są tutaj tacy . Czy jest to dobry klej do tradycyjnego parkietu? Mają jeszcze lakier tej firmy.Pytanie drugie kto dokonuje pomiaru wilgotności podłoża i czy za to oddzielnie się płaci, czy powinno to być w ramach usługi parkieciarskiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Parkiet 05.06.2010 10:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2010 Właśnie zamówiłam parkiet dębowy i właściciel firmy poleca nam klej ARTELIT . Nie znam się na chemii, więc chciałam zasięgnąć opinii fachowców , bo wiem ,że są tutaj tacy . Czy jest to dobry klej do tradycyjnego parkietu? Mają jeszcze lakier tej firmy. Pytanie drugie kto dokonuje pomiaru wilgotności podłoża i czy za to oddzielnie się płaci, czy powinno to być w ramach usługi parkieciarskiej? SELENA oferuje dosyć dobry klej w profesjonalnym wydaniu RB 860, który nadaje się do klejenia mało i średniogabarytowych parkietów dębowych do posadzek betonowych twardych i średniotwardych. W przypadku posadzek słabszych Selena oferuje grunt rozpuszczalnikowy, pełniący funkcję wzmacniająco-uszczelniającą. Szanująca się firma wykonuje pomiary wilgotności posadzki oraz pomiary wytrzymałościowe w ramach swojej usługi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sebaruda 06.06.2010 09:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2010 ja bym polecjil ci klej sikaco do pomiarow wilgotnosci to jest ona wliczona w cene robocizny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania