MMichal 04.11.2014 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam to jest jedyna droga przed zamontowaniem okien aby sprawdzić co i jak. Później termowizja i zgrzytanie zębów. Jak poczytać ten wątek to jedni straszą bardziej od drugich. Jak nie "wielce mordercze dla finansów konsole stalowe" to teraz "pożerające oszczędności ramy i skrzydła okien" - to kabaret już jest. Jakoś powstają, w zapewne iście magiczny sposób, domy pasywne, w których to montuje się stolarkę - NORMALNĄ - posiadającą ramy w dodatku na STALOWYCH konsolach i mimo to osiąga się zużycie energii na odpowiednio niskim poziomie. Więc, jak już wcześniej pisałem, rozwój i nowe pomysły, prototypowe rozwiązania są jak najbardziej konieczne bo świat by nagle się zatrzymał ale to co tutaj czytam ... bez komentarz - jedno jest pewne - nijak się to ma do rzeczywistości i powinno się zmienić powoli chyba tytuł tego wątku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 08:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) okna tu są bardzo ważnym elementem całości, jak w stopce 6 wat przy -30 tak 6 wat mocy grzejnej na 1m2 MMichał może inaczej przyjęcie na klatę iż rama w porównaniu do szyby szałowa nie jest. Szyby raczej już ciężko będzie poprawić. W ramach jest jeszcze coś do ugrania. Czy ja piszę o mega stratach ? może przy prekambryjskim 3komorowym profilu tak. Design 60 oferuje rozwiązania dla osób polegających na jakości i których przekonują oszczędności. Trójkomorowa budowa profi li pozwala na uzyskanie dobrych parametrów izolacyjności cieplnej i akustycznej. http://www.inwestprofil.pl/euro-60.html o taki sloganowy marketing mnie chodzi Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627745 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]287344[/ATTACH] okna tu są bardzo ważnym elementem całości, jak w stopce 6 wat przy -30 tak 6 wat mocy grzejnej na 1m2 MMichał może inaczej przyjęcie na klatę iż rama w porównaniu do szyby szałowa nie jest. Szyby raczej już ciężko będzie poprawić. W ramach jest jeszcze coś do ugrania. Ciekawe co jeszcze możesz ugrać by miało to jakikolwiek sens i realny wpływ na zuzycie energii ? Szersze ramy ? Totalnie nieporozumienie o czym wie każdy kto montował i wogóle miał z tym do czynienia. Brak wzmocnienia ? Są takie profile jak choćby Adamsowe Passiv Line Ultra z Uf=0,7 Inny materiał ? Może papier ? Dlaczego nie - wszak pokazałeś link do filmu ukazującego jego wytrzymałość - lekka manipulacja z Twej strony, bo konstrukcje szkieletowe to jedno zaś rama okna to co innego Do pasywniaka wystarczą już okna o Uw <= 0,8 i jakoś nikt się nie zabija o jeszcze niższe bo idee domu pasywnego gwarantują inne elementy konstrukcji domu Edytowane 4 Listopada 2014 przez nikt ważny Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam MMichał może inaczej przyjęcie na klatę iż rama w porównaniu do szyby szałowa nie jest. Szyby raczej już ciężko będzie poprawić. W ramach jest jeszcze coś do ugrania. Ale czy ja twierdzę, że rama jest szałowa ? a że producenci nadal coś tam zmieniają świadczy właśnie o tym, że jednak zmienić coś można. Mówię tylko tyle, że zbudowanie prototypu, który zapewnił dobre osiągi ba niech będzie - najlepsze, rewelacyjne, bajeczne wręcz - to nie to samo co produkcja seryjna, normalna i idąc dalej produkcja dla przeciętnego zjadacza chleba. Odwołam się do motoryzacji: - rekord prędkości na lądzie to niecałe 1300 km/h - SZOK tak na marginesie - najszybsze SERYJNIE produkowane auto to ok 430 km/h - a auto średniej klasy to 180-200 km/h To ostatnie DOSKONALE spełnia wszelkie pokładane w nim oczekiwania i tyle. Oczywiście można pomarzyć o Bugatti czy też poczytać o kolejnym rekordzie prędkości - zawsze to jakieś ciekawostki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 08:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) Inny materiał ? Może papier ? Dlaczego nie - wszak pokazałeś link do filmu ukazującego jego wytrzymałość - lekka manipulacja z Twej strony, bo konstrukcje szkieletowe to jedno zaś rama okna to co innego nie papier na budowę nie tylko chciałem pokazać że to od człowieka zależy jak dany materiał ukształtuje. I co z niego osiągnie, tak jak z piasku sody i stłuczki i jeszcze czegoś tam osiąga się na tafli cynowej idealnie gładkie szkło. Plus połączenie z foliami robi się szkło any włam. Szersze ramy ? Totalnie nieporozumienie o czym wie każdy kto montował i wogóle miał z tym do czynienia. Brak wzmocnienia ? Są takie profile jak choćby Adamsowe Passiv Line Ultra z Uf=0,7 Kwestia opracowania profilu uszywniającego http://www.fk-lightplanes.com/aircraft.php?af=1&ln=2&pg=17 można i szybciej w cenie bmw m4 można mieć coś szybszego Kreśliło się rysunki, materiały się zna jakie idą na budowę i co z nich powstaje. Skrzydło waży 9kg węgiel szkło i inne co powiedzieć nie mogę. Samolot jest tak lekki iż lecąc pod wiatr ciężko nim wylądować ... trzeba go zmuszać do tego. Nawet z wyłączonym silnikiem zachowuje właściwości do łagodnego zejścia .. Też pewnie mało kto wie ale te samoloty mają spadochron dla całego samolotu.. o ile nie leci się nad krzakami. Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 08:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 ha ha ha i na dodatek większość szybkich aut ma elektroniczne ograniczenie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 08:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 ....Kwestia opracowania profilu uszywniającego ......i tym samym obniżenia Uf okna no chyba, że przy takiej samej komorze na wzmocnienie dodajemy kolejne komory - ale to właśnie życie zweryfikowało bo okazało się że 82 mm jest lepsze od 90. Itd..... zamkniete koło Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 i tym samym obniżenia Uf okna no chyba, że przy takiej samej komorze na wzmocnienie dodajemy kolejne komory - ale to właśnie życie zweryfikowało bo okazało się że 82 mm jest lepsze od 90. Itd..... zamkniete koło Sekret tkwi gdzie indziej ... umożliwienie współpracy okna z węgarem ... aby łatwo to uszczelnić. System sajmoński gdzie parapet włazi pod okno jest daleki od tego z silnikiem UL power 3,5 litra 130 KM i 320 Nm 130 koni przy 2800 obr /min przy masie samolotu pod 300 kg ... na filmie gościu ma zapewne rotax'a 115 konnego Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 09:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam ha ha ha i na dodatek większość szybkich aut ma elektroniczne ograniczenie to akurat nie problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627820 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam Nawet auto klasy średniej jest za szybkie na normalne potrzeby;) o tym właśnie mowa - a tutaj walka o każdy ułamek U i wat zakrawająca o totalny absurd :/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 09:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 No mniej więcej. Wystarczy lekko nogę z gazu zdjąć aby rocznie na paliwie zaoszczędzić więcej jak na hiper-wyżyłowanym U dowolnej przegrody;)lub rzucić palenie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627840 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam lub rzucić palenie oooo toto to jest kasa, znajomi palili 2 osoby, średnia 1,5 paczki na dzień jak łatwo policzyć po roku były wakacje dla całej 4 osobowej rodzinki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) Traktuję dojście do samogrzejności jako pewne wyzwanie, na przekór propagandzie niepokalanego C.O Samochód też się wykorzysta do pewnych sza celów. Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Przemek Kardyś 04.11.2014 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Dzień dobry! Zamówiłem sobie okna z profili Brugmann MD 92 z szybą U=0,5. Będą montowane na kotwach JBD. Mają być normalnie otwierane, a tylko jeden fix w skrzydle dla drzwi tarasowcyh. Wymiary okien to 150x150cm lub mniejsze, a całe drzwi 270szer 240 wys. Czy według was to dobry profil? Czy osadzenie tak dużego okna na kotwach ma sens, czy trzeba zrobić dodatkowe wzmocnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 11:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 ....Czy według was to dobry profil? Czy osadzenie tak dużego okna na kotwach ma sens, czy trzeba zrobić dodatkowe wzmocnienia?Jak rozmieszczą kotwy zgodnie z zaleceniem to możesz spać spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 https://www.google.pl/search?q=Brugmann+MD+92&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jrVYVJHnCLCd7gaAzYCQDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1364&bih=683 przerysuję ten profil i zobaczymy co da się z niego wycisnąć Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6627945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 04.11.2014 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 https://www.google.pl/search?q=Brugmann+MD+92&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jrVYVJHnCLCd7gaAzYCQDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1364&bih=683 przerysuję ten profil i zobaczymy co da się z niego wycisnąć Zanim napchasz tam pianki i nie wiadomo czego jeszcze przeczytaj to: http://www.ms.pl/produkty/termika_okien_ms Myślę, że pisali to ludzie, którzy o oknach wiedzą 100x więcej niż ty. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6628110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 14:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) Masa sloganów to jest wiedza no Uw 0,8 na szybie 1,4 szyba to nie tylko U ale też ile energii słonecznej wpuszcza. Tu jest 68 % W repertuarze mam szybę Ug 0,3 i transmisji energii słonecznej 67% tu tylko 56 procent i co z tego że super U jak na 2 szyby .. w porywach na kryptonie 0,9 Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6628141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 14:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) bez kryptonów xenonów itp .. prosty rzemieślnik zbudował taką szybę. teoria potwierdziła się w praktyce. Ale to ślepa droga była. dalej sza W profil 92 pinki ? lepiej profil ino ino na szybę, resztę węgar. Mnie nie interesuje sprzedaż okien, mnie interesuje połączenie przyzwoitego kosztu z wybitnymi osiągami. Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6628152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 04.11.2014 15:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 no Uw 0,8 na szybie 1,4 Dla szyby Ug=1,4 uzyskałeś Uw=0,8??? Coś chyba pokręciłeś... Dla jakiego rozmiaru "okna" to ma to niby być? Zdaje się, że przypomina to trochę zaklinanie rzeczywistości. To jakby policzyć okno wraz pasem ściany o szerokości 1m i U=0,1 i nagle wyjdą nam cuda na kiju. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144095-montaz-w-warstwie-ocieplenia-jak-to-zrobic-dobrze/page/296/#findComment-6628179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.