MMichal 04.11.2014 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam to jest jedyna droga przed zamontowaniem okien aby sprawdzić co i jak. Później termowizja i zgrzytanie zębów. Jak poczytać ten wątek to jedni straszą bardziej od drugich. Jak nie "wielce mordercze dla finansów konsole stalowe" to teraz "pożerające oszczędności ramy i skrzydła okien" - to kabaret już jest. Jakoś powstają, w zapewne iście magiczny sposób, domy pasywne, w których to montuje się stolarkę - NORMALNĄ - posiadającą ramy w dodatku na STALOWYCH konsolach i mimo to osiąga się zużycie energii na odpowiednio niskim poziomie. Więc, jak już wcześniej pisałem, rozwój i nowe pomysły, prototypowe rozwiązania są jak najbardziej konieczne bo świat by nagle się zatrzymał ale to co tutaj czytam ... bez komentarz - jedno jest pewne - nijak się to ma do rzeczywistości i powinno się zmienić powoli chyba tytuł tego wątku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 08:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) okna tu są bardzo ważnym elementem całości, jak w stopce 6 wat przy -30 tak 6 wat mocy grzejnej na 1m2 MMichał może inaczej przyjęcie na klatę iż rama w porównaniu do szyby szałowa nie jest. Szyby raczej już ciężko będzie poprawić. W ramach jest jeszcze coś do ugrania. Czy ja piszę o mega stratach ? może przy prekambryjskim 3komorowym profilu tak. Design 60 oferuje rozwiązania dla osób polegających na jakości i których przekonują oszczędności. Trójkomorowa budowa profi li pozwala na uzyskanie dobrych parametrów izolacyjności cieplnej i akustycznej. http://www.inwestprofil.pl/euro-60.html o taki sloganowy marketing mnie chodzi Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]287344[/ATTACH] okna tu są bardzo ważnym elementem całości, jak w stopce 6 wat przy -30 tak 6 wat mocy grzejnej na 1m2 MMichał może inaczej przyjęcie na klatę iż rama w porównaniu do szyby szałowa nie jest. Szyby raczej już ciężko będzie poprawić. W ramach jest jeszcze coś do ugrania. Ciekawe co jeszcze możesz ugrać by miało to jakikolwiek sens i realny wpływ na zuzycie energii ? Szersze ramy ? Totalnie nieporozumienie o czym wie każdy kto montował i wogóle miał z tym do czynienia. Brak wzmocnienia ? Są takie profile jak choćby Adamsowe Passiv Line Ultra z Uf=0,7 Inny materiał ? Może papier ? Dlaczego nie - wszak pokazałeś link do filmu ukazującego jego wytrzymałość - lekka manipulacja z Twej strony, bo konstrukcje szkieletowe to jedno zaś rama okna to co innego Do pasywniaka wystarczą już okna o Uw <= 0,8 i jakoś nikt się nie zabija o jeszcze niższe bo idee domu pasywnego gwarantują inne elementy konstrukcji domu Edytowane 4 Listopada 2014 przez nikt ważny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam MMichał może inaczej przyjęcie na klatę iż rama w porównaniu do szyby szałowa nie jest. Szyby raczej już ciężko będzie poprawić. W ramach jest jeszcze coś do ugrania. Ale czy ja twierdzę, że rama jest szałowa ? a że producenci nadal coś tam zmieniają świadczy właśnie o tym, że jednak zmienić coś można. Mówię tylko tyle, że zbudowanie prototypu, który zapewnił dobre osiągi ba niech będzie - najlepsze, rewelacyjne, bajeczne wręcz - to nie to samo co produkcja seryjna, normalna i idąc dalej produkcja dla przeciętnego zjadacza chleba. Odwołam się do motoryzacji: - rekord prędkości na lądzie to niecałe 1300 km/h - SZOK tak na marginesie - najszybsze SERYJNIE produkowane auto to ok 430 km/h - a auto średniej klasy to 180-200 km/h To ostatnie DOSKONALE spełnia wszelkie pokładane w nim oczekiwania i tyle. Oczywiście można pomarzyć o Bugatti czy też poczytać o kolejnym rekordzie prędkości - zawsze to jakieś ciekawostki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 08:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) Inny materiał ? Może papier ? Dlaczego nie - wszak pokazałeś link do filmu ukazującego jego wytrzymałość - lekka manipulacja z Twej strony, bo konstrukcje szkieletowe to jedno zaś rama okna to co innego nie papier na budowę nie tylko chciałem pokazać że to od człowieka zależy jak dany materiał ukształtuje. I co z niego osiągnie, tak jak z piasku sody i stłuczki i jeszcze czegoś tam osiąga się na tafli cynowej idealnie gładkie szkło. Plus połączenie z foliami robi się szkło any włam. Szersze ramy ? Totalnie nieporozumienie o czym wie każdy kto montował i wogóle miał z tym do czynienia. Brak wzmocnienia ? Są takie profile jak choćby Adamsowe Passiv Line Ultra z Uf=0,7 Kwestia opracowania profilu uszywniającego http://www.fk-lightplanes.com/aircraft.php?af=1&ln=2&pg=17 można i szybciej w cenie bmw m4 można mieć coś szybszego Kreśliło się rysunki, materiały się zna jakie idą na budowę i co z nich powstaje. Skrzydło waży 9kg węgiel szkło i inne co powiedzieć nie mogę. Samolot jest tak lekki iż lecąc pod wiatr ciężko nim wylądować ... trzeba go zmuszać do tego. Nawet z wyłączonym silnikiem zachowuje właściwości do łagodnego zejścia .. Też pewnie mało kto wie ale te samoloty mają spadochron dla całego samolotu.. o ile nie leci się nad krzakami. Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 08:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 ha ha ha i na dodatek większość szybkich aut ma elektroniczne ograniczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 08:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 ....Kwestia opracowania profilu uszywniającego ......i tym samym obniżenia Uf okna no chyba, że przy takiej samej komorze na wzmocnienie dodajemy kolejne komory - ale to właśnie życie zweryfikowało bo okazało się że 82 mm jest lepsze od 90. Itd..... zamkniete koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 i tym samym obniżenia Uf okna no chyba, że przy takiej samej komorze na wzmocnienie dodajemy kolejne komory - ale to właśnie życie zweryfikowało bo okazało się że 82 mm jest lepsze od 90. Itd..... zamkniete koło Sekret tkwi gdzie indziej ... umożliwienie współpracy okna z węgarem ... aby łatwo to uszczelnić. System sajmoński gdzie parapet włazi pod okno jest daleki od tego z silnikiem UL power 3,5 litra 130 KM i 320 Nm 130 koni przy 2800 obr /min przy masie samolotu pod 300 kg ... na filmie gościu ma zapewne rotax'a 115 konnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 09:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam ha ha ha i na dodatek większość szybkich aut ma elektroniczne ograniczenie to akurat nie problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam Nawet auto klasy średniej jest za szybkie na normalne potrzeby;) o tym właśnie mowa - a tutaj walka o każdy ułamek U i wat zakrawająca o totalny absurd :/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 09:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 No mniej więcej. Wystarczy lekko nogę z gazu zdjąć aby rocznie na paliwie zaoszczędzić więcej jak na hiper-wyżyłowanym U dowolnej przegrody;)lub rzucić palenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.11.2014 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam lub rzucić palenie oooo toto to jest kasa, znajomi palili 2 osoby, średnia 1,5 paczki na dzień jak łatwo policzyć po roku były wakacje dla całej 4 osobowej rodzinki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) Traktuję dojście do samogrzejności jako pewne wyzwanie, na przekór propagandzie niepokalanego C.O Samochód też się wykorzysta do pewnych sza celów. Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Przemek Kardyś 04.11.2014 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Dzień dobry! Zamówiłem sobie okna z profili Brugmann MD 92 z szybą U=0,5. Będą montowane na kotwach JBD. Mają być normalnie otwierane, a tylko jeden fix w skrzydle dla drzwi tarasowcyh. Wymiary okien to 150x150cm lub mniejsze, a całe drzwi 270szer 240 wys. Czy według was to dobry profil? Czy osadzenie tak dużego okna na kotwach ma sens, czy trzeba zrobić dodatkowe wzmocnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.11.2014 11:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 ....Czy według was to dobry profil? Czy osadzenie tak dużego okna na kotwach ma sens, czy trzeba zrobić dodatkowe wzmocnienia?Jak rozmieszczą kotwy zgodnie z zaleceniem to możesz spać spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 https://www.google.pl/search?q=Brugmann+MD+92&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jrVYVJHnCLCd7gaAzYCQDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1364&bih=683 przerysuję ten profil i zobaczymy co da się z niego wycisnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 04.11.2014 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 https://www.google.pl/search?q=Brugmann+MD+92&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jrVYVJHnCLCd7gaAzYCQDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1364&bih=683 przerysuję ten profil i zobaczymy co da się z niego wycisnąć Zanim napchasz tam pianki i nie wiadomo czego jeszcze przeczytaj to: http://www.ms.pl/produkty/termika_okien_ms Myślę, że pisali to ludzie, którzy o oknach wiedzą 100x więcej niż ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 14:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) Masa sloganów to jest wiedza no Uw 0,8 na szybie 1,4 szyba to nie tylko U ale też ile energii słonecznej wpuszcza. Tu jest 68 % W repertuarze mam szybę Ug 0,3 i transmisji energii słonecznej 67% tu tylko 56 procent i co z tego że super U jak na 2 szyby .. w porywach na kryptonie 0,9 Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 04.11.2014 14:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) bez kryptonów xenonów itp .. prosty rzemieślnik zbudował taką szybę. teoria potwierdziła się w praktyce. Ale to ślepa droga była. dalej sza W profil 92 pinki ? lepiej profil ino ino na szybę, resztę węgar. Mnie nie interesuje sprzedaż okien, mnie interesuje połączenie przyzwoitego kosztu z wybitnymi osiągami. Edytowane 4 Listopada 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 04.11.2014 15:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 no Uw 0,8 na szybie 1,4 Dla szyby Ug=1,4 uzyskałeś Uw=0,8??? Coś chyba pokręciłeś... Dla jakiego rozmiaru "okna" to ma to niby być? Zdaje się, że przypomina to trochę zaklinanie rzeczywistości. To jakby policzyć okno wraz pasem ściany o szerokości 1m i U=0,1 i nagle wyjdą nam cuda na kiju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.