mirela99 10.06.2010 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 Niedawo zepsuł mi się canon powershot czy jakoś tam. Miał 6 lat i chcę kupić sobie nowe ustrojstwo. Nie znam się na tym zupełnie, ale chciałabym nauczyć się obsługiwać niekoniecznie tylko automat. Więc szukam aparatu fot. takiego do robienia rodzinnych zdjęć, czasami jakichś krajobrazów itp. Niekoniecznie automat (najlepie dwa w jednym). Nie wiem czy lustrzanka czy nie. W razie czego względnie prosty do obsługi. Cena hm... może do ok 1.5 tyś (nie wiem nawet jakie są teraz ceny aparatów . Pomoże mi ktoś w wyborze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wierzch 11.06.2010 06:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 mirela99, zagladalas do watku kto się zna na fotografii? ?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirela99 11.06.2010 06:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 dzięki za namiar, ale za wysokie progi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lopesjus 11.06.2010 06:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 Fuji S100 lub Fuji S200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania