Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Biurko DIY - najlepiej krok po kroku.

Mtsbck

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Na forum trafiłem szukając informacji potrzebnych mi do wykonania biurka wg własnego projektu i nie znalazłem części informacji stąd też temat.

główne problemy:

1. Pytaniem jest jakiego materiału użyć do samej konstrukcji i jakiej grubości ma to być materiał?

2. Kolor docelowy biurka to czarny, jak uzyskam najlepszy efekt ?

3. W jaki sposób najlepiej rozwiązać sposób mocowania półek/ szuflad oraz półkę pod chłodziarkę (Fagor vt-6) która waży 32 kg (Na szkicu z opisem jest zaznaczone która to półka)

Chętnie też wysłucham rady osób bardziej doświadczonych jeżeli chodzi o takie konstrukcje. Szczególnie interesują mnie potencjalne trudności, które mogę napotkać, albo ułatwienia z których mogę skorzystać.

Dodam jeszcze, że jeżeli chodzi o konstrukcje drewniane to jestem totalnie zielony i wszystkie rady na pewno się przydadzą : )

załączam "szkice" w paincie przed chwilą wykonane (projekt na papierze mm i brak skanera boli)

http://img218.imageshack.us/img218/3893/biurkobezwymiarow.th.jpg

http://img28.imageshack.us/img28/2093/biurkoprojektzwymiarami.th.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/757/biurkoopisane.th.jpg

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za wszelką pomoc, Mtsbck

Edytowane przez Mtsbck
pisownia stylistyka i takie tam

Jak patrzysz na komputer,to z lewej strony jego ścianka jest wentylowana,więc lepiej jak komputer nie przylega tym bokiem do szafki.

Wysuwana klawiatura i mysz na dłuższą metę działa na nerwy.Zrezygnuj z tego.

Robisz z płyt laminowanych 18mm łączonych na kołki i klej (vikol).Te wszystkie patenty skręcane wcześniej czy później się rozlatują i całe biurko się rusza.

Czarny kolor jest oklepany.Jest duży wybór kolorystyki,niekoniecznie drewnopodobnej.

Naszkicuj to biurko z przesadnie grubymi płytami ,abyś wiedział która płyta na którą zachodzi i zamów gotowe przycięte na wymiar płyty.