witek86 01.10.2012 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2012 no chyba właśnie zaczynam mieć wątpliwości. właśnie trzymam w ręku ofertę na okna od Adamsa (nie do mojego domu). i znów okna dwuszybowe i to te najtańsze, które mają w ofercie (brugmann classic). i tak dla przykładu okno 4100x2290 w połowie fix w połowie uchylno-przesuwne, szyba 4/16A/4TM - 24mm (U=1,0), okucie ROTO NT cena 13823,07 PLN (to chyba strasznie drogo? co niektórzy mieliby za tyle cały komplet okien). albo fix 2200x2300,cena 1521,66 do tego czytam taką uwagę pod oknem z ruchomym słupkiem: "okno o wymiarach 1970x2250 bez gwarancji" jak to bez gwarancji? to tak można, zapłacić za coś grubą kasę i nie dostać gwarancji??? dobrze ze zapaliła ci się czerwona lampka przy uwadze że bez gwarancji bo jak taras masz mieć bez gwarancji to przecież to jest okno przy którym zazwyczaj najbardziej trzeba się skupić aby było wszystko ok! jak nie ma gwarancji to się nie bierze!!! u nas można zrobić taki balkon ale na skrzydle pośrednim (dodatkowo rolki ułatwiające najazd) nie wiem jak wygląda twój psk ale patrząc na cenę to myślał bym że to HS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
max-maniacy 01.10.2012 12:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2012 co do cen to nie wnikam, nie znam się ale skoro dostałeś wycenę na najtańsze okna to pewnie o takie pytałeś. napisałam, że to nie do mojego domu. ktoś z rodziny się buduje i są właśnie na etapie zamawiania okien. wcześniej już pisałam, że taka dziwna jest polityka firmy, że droższych okien wcale nie proponują klientom. ale już jareko wyjaśnił, że pewnie ceny okien trzyszybowych są na tyle wysokie, że wciskają klientowi nie to co najlepsze, tylko to co najtańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
max-maniacy 01.10.2012 13:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2012 przecież to jest okno przy którym zazwyczaj najbardziej trzeba się skupić aby było wszystko ok! no właśnie, chyba najczęściej zdarzają się reklamacje przy takich dużych oknach. tylko, że ja się zupełnie nie znam od strony technicznej na oknach i może rzeczywiście niektóre rodzaje okien nie mogą przekraczać pewnych rozmiarów. sama zanim pójdę do Adamsa (pewnie dopiero za rok) to zrobię wyceny w kilku innych firmach, żeby mieć porównanie. tym bardziej, że też mam spore okna i nie wyobrażam sobie, żeby chcieli mi coś wcisnąć bez gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 01.10.2012 13:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2012 no właśnie, chyba najczęściej zdarzają się reklamacje przy takich dużych oknach. tylko, że ja się zupełnie nie znam od strony technicznej na oknach i może rzeczywiście niektóre rodzaje okien nie mogą przekraczać pewnych rozmiarów. sama zanim pójdę do Adamsa (pewnie dopiero za rok) to zrobię wyceny w kilku innych firmach, żeby mieć porównanie. tym bardziej, że też mam spore okna i nie wyobrażam sobie, żeby chcieli mi coś wcisnąć bez gwarancji. warto myśleć o oknach już na etapie fundamentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 01.10.2012 13:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2012 ... "okno wymiarem wykracza poza zalecenia systemowe", moim zdaniem właśnie taka informacja powinna się tam znajdować, no ale wiadomo "Klient Nasz Pan" - skoro chce to dostanie. To bardzo dobre określenie. Dużo lepsze niż "brak gwarancji". Mądry klient zapyta, niemądry będzie nadal miał porównanie podobnej ceny co u innych (bez patrzenia na zalecenia;). Przy rozmowach / pomiarach warto pytać o inne propozycje. W tym konkretnym przypadku myślę, że problemem było kilka cm za dużo na szerokości okna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 01.10.2012 14:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2012 ja bym był bardziej za informacją" brak możliwości wykonania " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slaku 22.02.2013 20:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 wieje przez nie ze lód robi się na uszczelkach - regulacja i po problemie. I dziwne ze pierwszy post i od razu negatywnie piszesz o tym producencie, czyżby twój klient kupił ich okna u konkurencji? Jednopostowcy bluzgajacy innych to na 99% konkurencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slaku 23.02.2013 07:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 piszesz że ci wieje, że jakiś lód, brak konkretów, zdjęć itd. Wićc pierwsze co się w takim przypadku robi to regulacja i przy okazji sprawdza się, czy okno jest dobrze zamontowane, winę producenta obstawiałbym na samym końcu. To tak z praktyki. A i faktycznie nie wiem kim jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 23.02.2013 08:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Jeżeli nie ma docisku w połowie wysokości okna widocznego od pomieszczenia to musi być "ślizg" wewnątrz ramy. Powinno pomóc przesunięcie skrzydła bliżej muru poprzez regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafałdo 23.02.2013 09:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 nie ma docisku i faktycznie jest w środku ślizg na ramie i na oknieale nie sa zamontowane na jednej wysokości to chyba nie jest prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marmax 23.02.2013 09:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Taki błąd producenta powinien wyłapać montażysta, odkręć docisk ze skrzydła i przestaw na równi z dociskiem na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 23.02.2013 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 ....kontaktowałem się telefonicznie ze sprzedawcą w celu usunięcia usterki TOTALNA OLEWKA tak jak ktoś pisał na gębę nic nie wskórasz . Jak widzę "olewkę" zrobił sprzedawca.. Ja też czasem na telefon nie zareaguję od ręki. A reklamację do producenta najpewniej jest zgłaszać pisemnie (jak nie to przynajmniej e-mailem). Tylko że w tym przypadku to raczej nie ustreka a regulacja (mówię na to "większa regulacja", bo klient nie zawsze musi sobie z tym sam poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafałdo 23.02.2013 11:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) dzięki za cenne rady i uwagi spróbuje sam to jakoś ustawić ( od ręki piszesz , pierwszy telefon jakiś rok temu , później wiosna ,lato więc spox ale mamy kolejną zimę) muszę tylko poszukać w sieci jak się reguluje te okna na ślizgach napisane jest roto czy przesunięcie w stronę ściany nie spowoduje rozszczelnienia na środku, albo problemów z zamykaniem?? Edytowane 23 Lutego 2013 przez rafałdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 23.02.2013 12:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Nie, nie potrzebnie rwiesz się do tego sam. Te sugestie będą skuteczne o ile nie ma tam innych błędów montażowych. Jeśli dociski są "rozjechane" to wg mnie kwalifikuje się to do uzasadnionego zgłoszenia, mimo iż "naprawa" jest banalna a błąd bardzo prosty. Zadzwoń do fabryki - opisz sytuację. Niech wpłyną na sprzewdawcę (jeśli z nim współpracują) a jeśli nie, to na pewno Ci pomogą w inny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stynia 23.02.2013 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) Zanim narobisz rabanu, to dokładnie kilka razy przeczytaj ostatnie cztery wiersze ich INSTRUKCJI UŻYTKOWANIA! http://adams.com.pl/files/gwarancja.pdf pkt 6 JEST KLAUZULĄ abuzywną!!!!!!!!!!!!! 6. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru produktu od Firmy „AdamS”, z tym, że uprawnienia wynikające z tytułu gwarancji mogą być wykonane dopiero po całkowitym uregulowaniu należności za dostarczone produkty. 7. Okres gwarancji dla dostawy zastępczej a więc nowego wyrobu dostarczanego w zastępstwie wadliwego, wynosi 12 miesięcy, jednak nie mniej niż pozostały pierwotny okres gwarancji. 8. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej w punkcie sprzedaży, w którym dokonano zakupu. Podstawą przyjęcia reklamacji jest okazanie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu wyrobu lub towaru. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis usterki lub wady. 9. Producent rozpozna reklamację nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. 10. Wszystkie ujawnione wady będą usunięte w terminie 14 dni od uwzględniania zgłoszenia reklamacyjnego.W przypadku bardziej skomplikowanych usterek lub wyrobów nietypowych, czas ich usunięcia może się wydłużyć. Dokładny termin usunięcia usterek będzie każdorazowo uzgadniany z klientem. 11. Sposób usunięcia wad i usterek, pozostaje w gestii Firmy „AdamS”. 12. Gwarancja obejmuje naprawę wad ujawnionych w czasie eksploatacji, a ukrytych i niewidocznych podczas zakupu, wynikających z winy producenta. 14. Gwarancja nie obejmuje: a) regulacji okuć oraz konserwacji okien (użytkownik zobowiązany jest do okresowych regulacji elementów okuć oraz konserwacji wyrobów i towarów, przynajmniej raz w roku wykonywanych odpłatnie przez sprzedającego), b) wad nieistotnych, tzn. takich, które pozostają niewidoczne po zamontowaniu lub nie mają wpływu na wartość użytkową wyrobów i towarów, c) usterek mechanicznych dodatkowych elementów stolarki (np. pochwyty, wkładki zamków, automatyka drzwiowa itp.), d) roszenia szyb tj. parowania szyb zewnętrznych i wewnętrznych, które może wystąpić w pomieszczeniach słabo ogrzewanych, o dużej wilgotności powietrza z ograniczoną wentylacją, e) uszkodzeń mechanicznych i pęknięć szyb powstałych w trakcie eksploatacji oraz wad dopuszczalnych zgodnie z obowiązującymi normami, f) uszkodzeń powstałych w wskutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych. 15. Gwarancja traci ważność z powodu: a) wystąpienia uszkodzeń mechanicznych (np. zarysowań) powstałych po odbiorze wyrobu lub towaru, b) zbicia wkładu szybowego, c) niewłaściwego transportu i przechowywania, d) nieprawidłowego montażu, użytkowania i konserwacji, 16. Wady ukryte powinny być zgłaszane w ciągu 7 dni od daty ich wystąpienia. 17. Klient zobowiązany jest do ilościowego oraz jakościowego odbioru wyrobów i towarów w zakresie wad jawnych, które nie mogą być podstawą reklamacji po dokonaniu odbioru. Za wady jawne uważa się niezgodności: ilościowe, wymiarowe, podziałów wewnętrznych, kolorów i funkcji, a także mechaniczne uszkodzenia szyb i profili. Niezgodności te oraz inne wady jawne muszą być zgłoszone przy odbiorze pod rygorem utraty prawa do gwarancji. Producent nie ponosi kosztów związanych z demontażem i montażem stolarki z wadami jawnymi. 18. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Najważniejszym jest tabelka na końcu Karty Gwarancyjnej- masz mieć ją uzupełnioną przez konserwatora okien, autoryzowanego przez ADAMS`a muszę się z Tobą zgodzić w poniedziałek zaatakuje ich ponownie dziękuje wszystkim pomocnym za życzliwość Edytowane 23 Lutego 2013 przez Stynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AdamS Krzysztof 23.02.2013 20:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Szanowny Panie rafałdo Chciałbym uwiarygodnić zarzuty stawiane naszej firmie na tej stronie.Proszę przesłać na mój adres swoją umowę z naszym przedstawicielem, fakturę zakupu, kartę gwarancyjną, zgłoszenie reklamacji, etc. pozdrawiamKrzysztof Wycech[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 23.02.2013 20:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 ... a) regulacji okuć oraz konserwacji okien (użytkownik zobowiązany jest do okresowych regulacji elementów okuć oraz konserwacji wyrobów i towarów, przynajmniej raz w roku wykonywanych odpłatnie przez sprzedającego).... I w sumie nareszcie znalazła się firma, która gwarancję uzależnia od konserwacji okien - realnie taki zapis w gwarancji powinien mieć KAŻDY producent bo po kilku latach, jak się jedzie na reklamację to żal d... ściska jak ludzie traktują swoje okna, zakupione za - jak mówią przy zakupie - ogromną gotówkę, zawsze za drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 23.02.2013 21:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Witam Przeczytałem te pkt z gwarancji i odnoszę je do dzisiejszych informacji od Pana Prawnika odnośnie zakazanych klauzul i ... tak naprawdę wynika z tych informacji, że klient ma bardzo dużo praw niezależnych od gwarancji i jej różnych zapisów, przynajmniej w okresie rękojmi - czyli 3 lata dla okien, montażu itp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 24.02.2013 06:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 nie zapłacisz vat cię zamkną zabijesz człowieka jesteś celebrytą wszystko zależy jak się ustawisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 24.02.2013 11:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Przeczytałem te pkt z gwarancji i odnoszę je do dzisiejszych informacji od Pana Prawnika odnośnie zakazanych klauzul i ... tak naprawdę wynika z tych informacji, że klient ma bardzo dużo praw niezależnych od gwarancji i jej różnych zapisów, przynajmniej w okresie rękojmi - czyli 3 lata dla okien, montażu itp. Rękojmia 3 lata? Zmień prawnika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.