estella 30.06.2010 16:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 Witam jestem nowa na forum i jeśli pisze w złym miejscu to z góry przepraszam ale nie znam się na tym zbyt dobrze.Mam pewien problem i nie mam kogo zapytać o rade.Rok temu rodzina przepisała mi 26 arów ziemi ugoru.Moj tato posadzil tam jakies deby a poza tym nic tam nie roslo tylko trawa.Niedawno dowiedzialam sie ze nie daleko mojej ziemi sa budowy jakas firma geodeyzjna z krakowa cos tam kopie i przejechali po mojej ziemi tymi maszynami(zrobili sobie droge przez nia) i zniszczyli te deby.Pytali sie o zgode wczesniejszego wlasciciela (moj wujek) ale mnie o nic nie pytali powiedzieli tylko ze beda płacili odszkodowanie jak tam zadzwoniłam.Moje pytanie brzmi ile wynoszą takie odszkodowania ?i czy nie powinni mnie zapytac o zgode przed wtargnieciem i zniszczeniem ziemi?Jestem wlascicielka od roku wiec chyba gdzies to jest odnotowane.Pozdrawiam i dziękuje z gory za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/144976-odszkodowanie-za-zniszczenie-ziemi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania