Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

jaki tynk zewnetrzny bezposrednio na pustak???

Recommended Posts

Tynk silikonowy albo silikatowy, po wcześniejszym wykonaniu zbrojenia siatką zatopioną w kleju.

jakie sa zalety takiego rozwiazania? wiem, ze raczej tynki silikonowe sa rozwiazaniem drozszym niz tynk cw.

Co nazywacz pustakiem ?

Jest wiele materiałów które ludzie nazywają potocznie pustakiem nie wszystkie można zaciągnąć cienkowarstwową zaprawą tynkarską .

Liczy sie jakość wykonania ścian i np. czy wieńce nie wystają ,nadproża .

jak juz pisalem jestem kompletnym laikiem wiec prosze sie nie smiac. pustak jest najzwyklejszy niebieski jakie do niedawna mozna bylo spotkac na co drugiej budowie. wience i nadproza (sprawdziwem co to) nie wystaja

Niebieski pustak? o kurcze....

niebieskie palety ma Silka, ale silka jest biała (material)

czerwony jest Porotherm i kazdy pustak ceramiczny

czerowna tez jest cegla pelna

na zoltych paletach dostarczany jest ytong ale material jest bialy.

Nie widzialem niebieskiego pustaka nigdy w zyciu

Niebieski pustak? o kurcze....

niebieskie palety ma Silka, ale silka jest biała (material)

czerwony jest Porotherm i kazdy pustak ceramiczny

czerowna tez jest cegla pelna

na zoltych paletach dostarczany jest ytong ale material jest bialy.

Nie widzialem niebieskiego pustaka nigdy w zyciu

cos w ten desen tylko moj jest szaroniebieski. wlasnie sie dowiedzialem, ze to nie pustak tylko bloczek, moja wina, moja wina, moja bardzo...

Edytowane przez Redakcja
usunięcie nieaktywnych zdjęć

no tak... ale cienkowarstwowy jak sama nazwa wskazuje jest cienkowarstwowy, a tego tupu sciana to za rowna nie jest, poza tym rownanie tynkiem silikonowym to sporo $$$... masz albo keramzyt albo szary gazobeton, albo cos jeszcze innego :)

1. siatka z klejem +tynk cienkowarstwowy

2. tynk CW + tynk cienkowarstwowy