Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Nieakceptowalny stan po naprawie gwarancyjnej.


peer

Recommended Posts

Witam,

 

Być może ktoś z szanownych formumowiczów spotkał się z podobnym problemem ew. może przytoczyć jakieś normy budowlane (o ile takie istnieją) dotyczące niżej opisanego problemu.

 

Otóż firma budowlana dokonywała naprawy gwarancyjnej w związku z zaciekaniem wody do mieszkania. W trakcie prac został częściowo skuty gres oraz wylewka na balkonie - dokładniej rzecz ujmując skute zostały wszystkie płytki naokoło balkonu z odstępem 1 płytki od zewnętrznego obrysu. Niestety po położeniu nowych płytek efekt jest zdecydowanie niezadowalający. Cała nowo położona ceramika zdecydowanie się odznacza odcieniem, chociaż firma upiera się, że zastosowali ten sam odcień z symbolów na opakowaniu. W dodatku płytki są położone zdecydowanie gorzej niż pozostałe: nie trzymają poziomu, odstają na rogach. Normalnie po takich naprawach człowiek spodziewałby się stanu sprzed wykonywanych napraw w końcu to nie ja zawaliłem wcześniej swoją robotę. Czy istnieją jakieś normy / prawo, które można przytoczyć podczas reklamacji takiego stanu?

 

Będę wdzięczny za poradę. Dzięki.

 

--

Pozdrawiam

Grzesiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...