cziczu 06.08.2010 16:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 jestem początkującym ogrodnikiem i nie znam się zbytnio na roślinkach, czy mógłby ktoś pomóc mi w rozpoznaniu kilku roślin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cziczu 06.08.2010 16:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 kolejne roślinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cziczu 06.08.2010 16:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 i jeszcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cziczu 06.08.2010 16:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 cd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cziczu 06.08.2010 16:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 drzewka rosną u mnie na działce niestety muszę je przesadzić, chciałabym coś poczytać o tych roślinkach niestety nie wiem jak one się nazywają.Jestem zmuszona przesadzić te roślinki ale bardzo się boję, że wszystkie uschną. Jedno drzewko już przesadziłam na wiosnę i dziś byłam zmuszona je wyciąć bo całe uschło mimo podlewania. Jak uchronić się przed utratą tych roślin, glee mamy celinę na działce.Czy drzewko nr 4 jest sens w ogóle przesadzać, czy są jakiekolwiek szanse na jego przyjęcie?ma ok.3,5 m.Zdjęcie nr 7 również piękny chyba cyprys jakiś ale duży już ok. 2 m czy coś z niego będzie po przesadzeniu?roślinki ze zdjęcia 14 porozsadzałam w doniczkach ok.1 miesiąca temu, ukorzeniły się, czy zostawić je na zimę w doniczkach?schować do piwnicy czy lepiej do domu czy mogę je wsadzić na działce do ziemi na zimę?Będę wdzięczna za każdą podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania