Aruch 11.08.2010 12:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Witam Kupiłem ostatnio domek drewniany I mam pytanie jaką zrobić elewacje z wełny czy ze styropianu? PS. Na budownictwie nie znam się . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bold 11.08.2010 14:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 z desek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aruch 11.08.2010 15:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Tylko bym chciał naciągnąć normalny tynk zew a pod tynk wełna albo styropian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bold 13.08.2010 12:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 tynk i styropian można robić na nowy dom, gdzie drewno jest suche, ja bym w używanym domu nie ryzykował,a jaka konstrukcja tego domu, szkielet, bale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aruch 13.08.2010 15:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 To jest dom z bali i ma ok 80 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bold 13.08.2010 16:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 trzeba by było zrobić to na płycie OSB odsadzonej na pionowym ruszczie aby zapewnić drewnu szczelinę wentylacyjną,koniecznie trzeba zrobić wloty i wyloty powietrza,a może da się odnowić te bale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania