Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Opinie o OknoPlus


Recommended Posts

Również odradzam zakup okien w firmie LEONARD w BOCHNII

 

Niestety miałam przyjemność zakupić okna przez firmę Leonard Bochnia.

Firma Leonard należy do grupy firm „zapaciał niech spier…. czego on jeszcze tu chce”. Na początku jest dobrze dopóki nie zapłaci się za okna. Problemy zaczęły z chwila terminu montażu, który został przesunięty o podań dwa tygodnie a przy montażu wyszło ze pomiaru dobrze zrobić nie potrafią, nie mówiąc już o samym montażu, który przebiegał tragicznie. W wyniku tego montażu okna zostały uszkodzone, a do tej pory reklamacja nie została rozpatrzona. Mija już 3 miesiąc. Nie polecam i firmy Leonard jako dystrybutora oraz montażystę okien, a przede wszystkim pani Karoliny, która po zapłaceniu pieniędzy jest nieuprzejma, żeby nie powiedzieć bezczelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...
  • 1 month później...
W związku z nierzetelną obsługą klientów firma OknoPlus rozwiązała współpracę z firmą LEONARD z Bochni. Najbliższe punkty sprzedaży znajdują się w Brzesku i w Wieliczce.

 

Witam

 

Nie chcę nikogo oczerniać bo zakup okien do nowo budowanego domu jest bardzo ważnym zakupem i długo się zastanawiałem przed wyborem okien i padło na firmę OKNOPLUS z Libertowa. Wszystko wyglądało wspaniale do momentu podpisania umowy. Przy odbiorze towaru zaczęły się problemy. Szyba w jednym oknie przyszła pęknięta po całej długości. Powiedziałem sobie no cóż nawet najlepszym się zdarza. I tak zaczęły się problemy z szybami TYPOWA MASÓWKA Z GLASPOLU szyby ze skazami , pobrudzone od środka, porysowane. Po reklamacjach przychdziły nowe pakiety szybowe z kolejnymi wadami. Okleina VERMONT odradzam wszystkim bo pięknie wygląda tylko na wystawie w sklepie. Efekt na jednej ramie 2 różne okleiny. Na końcu już reklamacje przestały być uwzględniane. Chłam i bubel. Pracownicy z Częstochowy montujący kolejne pakiety szybowe z reklamacji niszczyli je nieumiejętnym wbijaniem listew robiąć rysy. Te okna nie są warte tych pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...
  • 2 years później...
  • 1 month później...
Witam

 

Nigdy w zyciu nie polecilbym firmy OKNOPLUS, do tego przestawicielstwo Grala (http://www.gralastolarka.pl/) zalezy im tylko zeby sprzedac okna, potem zapominaja o kliencie. Samo pasmo nieszczesc z ta firma, nie dosc ze czekalem dwa miesiace na montaz to jak juz przyjechali okazalo sie ze okno za prawie 20000 PLN peklo w transporcie to do tego jeszcze okazalo sie ze okno otwiera sie nie w ta strone. Kolejny tydzien oczekiwania. Probowano mnie uraczyc rabatem..... Przy montazu kolejnego okna okazalo sie ze jest uszkodzony panel, powiedziano mi ze bedzie to wymienione na dniach, oczywiscie do tej pory cisza, Grala stolarka uwaza ze to producent udziela gwarancji, oni tylko sprzedaja i spychaja temat do producenta. IGNORANCJA PELNA KLIENTA. Pozwole sobie zaznaczyc ze czekam prawie 4 miesiace na wymiane jednego panela. NAPRADE NIE POLECAM OBU FIRM, GRALA STOLARKA i OKNOPLUS

 

Witam,

Szanowny kliencie, oraz czytelnicy tegoż forum chcielibyśmy się ustosunkować do tych słów krytyki jakie na nas spadły od jednego z forumowiczów – naszego klienta.

Zacznijmy od momentu zawarcia umowy, która została podpisana dnia 30.03.2016r. której termin realizacji (montażu) został UZGODNIONY między stronami (tak jest zawsze, i jest to zapisane w umowie) na dzień 13.06.2016r. W kilka dni po jej podpisaniu i akceptacji tego terminu klient postawił nam ultimatum, że termin montażu musi zostać przyspieszony o tydzień bo w innym przypadku odstąpi od umowy. Przystaliśmy na tą „propozycję”, niemniej jednak mając w pamięci że klientowi bardzo zależy na czasie cały czas zabiegaliśmy u producenta o jak najszybszy termin wykonania okien i ich montaż, który ostatecznie odbył się 1-2.06.2016r., a zatem niespełna 2 tygodnie przed terminem uzgodnionym pierwotnie z klientem.

Klient zarzuca że okno za 20.000 zł pękło w transporcie… NIC NAM O TYM FAKCIE NIE WIADOMO, okno dojechało w całości wg. 7 naocznych świadków + klientka. (Nie sądzę by tak roszczeniowi klienci zgodzili się na odbiór pękniętego okna).

Przyznajemy rację że wykryto błąd produkcji, związany z niewłaściwą stroną otwierania drzwi. Czy próbowano Pana „uraczyć rabatem”? Poddano klientom dwie możliwości – przywrócenie drzwi do stanu zgodnego z zamówieniem, wg. właściwego kierunku otwierania, lub jeśli zaakceptują obecny kierunek - rekompensatę finansową. Klienci podjęli decyzję, że okno musi mieć kierunek otwierania taki jak był ustalany. Zrozumieliśmy to. Tutaj również klient określił nieprzekraczalny termin 7 dni roboczych, którego dotrzymaliśmy, a wymagało to zamówienia nowych profili aluminiowych w indywidualnym kolorze, jak również wyprodukowanie nowych elementów.

Zgadzamy się co do drobnych uszkodzeń na profilach PCV, które niezwłocznie zostały zgłoszone do producenta, w celu ich wyeliminowania/wymiany. Klient zarzuca nam telefonicznie brak jakiejkolwiek reakcji w tej kwestii, co również nie jest prawdą, bo zgłoszenie trafiło do producenta. Serwisant nie mógł na miejscu wykonać swojej pracy, ponieważ okna były zabezpieczone i zasłonięte, ponieważ w budynku trwały prace wykończeniowe i wspólnie ustalili (serwisant i klient), że po dokonaniu tych prac klient się odezwie i umówi na wizytę.

Do tej wizyty doszło 25.07.2016r., podczas której serwisant sporządził protokół (kopię otrzymał klient), na którym zakwalifikowano słupek do wymiany.

Zatem odpowiadając na zarzut klienta, że czeka na wymianę „panelu” 4 miesiące, to czy jest to możliwe skoro chociażby, montaż odbył się w dniach 1-2.06.? Po drugie kolor stolarki jest nietypowym i komponenty również są wykonywane na indywidualne zamówienie, a sama weryfikacja usterki była utrudniona ze względu na prowadzone prace budowlane w domu klienta.

Co do zarzucanej nam „pełnej ignorancji klienta”. Czy można o niej mówić/pisać wówczas, kiedy odpowiada się/odbiera telefon za każdym razem, nawet jeśli klient dzwoni w godzinach wieczornych? Naprawdę nie zlewamy klientów, ale nie mamy możliwości zweryfikowania stanu rzeczy z producentem o godzinie 19:30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months później...

Ja mogę powiedzieć jedno o oknach firmy OKNOPLUS, żałuję, że je wybrałam ...

Okna wyglądały ładnie i czysto, do momentu kiedy wyszło słońce. Okna mamy centralnie po stronie południowej i właśnie dziś pięknie mocno świeci i nie byłoby w tym nic dziwnego i nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że owe słonko ujawniło właśnie jak wysyfione i brudne od środka są szyby tej firmy

Pakiet 3-szybowy i każda szyba w naszych oknach ma smugi od środka. Już nie wspomnę, że widać na nich ślady po podstawie kubka do kawy, tak stwierdził montażysta, panowie na produkcji widać urządzają sobie piknik:/ Średnica przyssawek do okien mają średnicę ok. 10-12 cm więc życzymy panom na produkcji smacznego :/

Porażka, na drugą stronę wybierzemy okna innej firmy, tej już podziękujemy:/

 

Niestety nie mam dobrego aparatu, żeby uwierzytelnić jak to wygląda ...

Edytowane przez Małgorzata Opolanka
dopisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę powiedzieć jedno o oknach firmy OKNOPLUS, żałuję, że je wybrałam!

Okna montowaliśmy na początku grudnia i wyglądały ładnie i czysto, do momentu kiedy wyszło słońce. Okna mamy centralnie po stronie południowej i właśnie dziś pięknie mocno świeci i nie byłoby w tym nic dziwnego i nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że owe słonko ujawniło właśnie jak wysyfione i brudne od środka są szyby tej firmy!

Pakiet 3-szybowy i KAŻDA SZYBA w naszych oknach jest brudna od środka! Już nie wspomnę, że widać na nich ślady po podstawie kubka do kawy, panowie na produkcji widać urządzają sobie piknik:/ Średnica przyssawek do okien mają średnicę ok. 10-12 cm więc życzymy panom na produkcji SMACZNEGO!!!!

Porażka, na drugą stronę wybierzemy okna innej firmy, tej już podziękujemy:/

 

zaraz bym reklamował takie okna :) co tu narzekać samo życie wszędzie się może coś wydarzyć...

dopiero reklamacja zweryfikuje twoją opinie

sama sobie okien od wewnątrz nie pobrudziłaś więc nie powinno być problemu z reklamacją :)

poza tym powinnaś wkleić zdjęcie by było wiarygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Te ślady po podstawce do kawy to najprawdopodobniej ślady po przyssawkach stosowanych do przenoszenia szyb. Miałem już taką sytuację i okazało się, że była to ukryta wada i niedopatrzenie od strony producenta szyb - fabryka okien, która składa to do kupy nie była niczemu winna. Tak czy siak taki produkt jak najbardziej nadaje się do reklamacji czy odwołanie się do rękojmi - niezgodność jakości towaru z zamówieniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months później...
  • 2 years później...
Czy po kilku latach ktoś może powiedzieć coś więcej o oknach Oknoplusa? Byłem zachęcony opiniami, po czym napotkałem tutaj negatywne opinie o słabej jakości. Nie wiem na ile to prawda a na ile negatywny marketing konkurencji czyli użytkownicy z tylko jednym postem w swojej historii akurat z negatywną oceną o Oknoplus co akurat nie jest dla mnie wiarygodne. Chciałbym zastosować okna i taras narożny oi waham się pomiędzy oknami klejonymi a z jakimiś łącznikami. Wystawa południowa. Więc mam obawy czy podczas pracy szyby nie zaczną pękać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...