MagicQueen 20.09.2010 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 Witam jestem starej daty samoukiem który zawsze kładł płytki na jednym, standardowym kleju i wszystko bylo OK. teraz jestem na etapie wykanczania domu i mam caly parter w ogrzewaniu podlogowym (3 pokoje,kuchnia,przedpokoj) i chcialem spytac o porade co i jak powinno byc zrobione, bo wiem ze nie mozna klasc plytek na dylatacjach dzielacych wieksze powierzchnie (czy tez pomieszczenia) itp. Kiedys o tym czytalem dawno temu a teraz nie moge znaleźć konkretnych informacji. Moze ktos pomoze, lub tez wyprowadzi mnie z bledu. 1. najwazniejsze - jak to jest z tymi dylatacjami pomiedzy wiekszymi powierzchniami, czym je wypelniac? silikonem? i co na to? plytki polozyc podobno nie mozna, wiec co? listwe? jaką? gdzie ją znaleźć, czy jest jakas specjalna nazwa? tutaj chodzi mi o dwie sytuacje, jedna to dylatacja po srodku salonu (pomieszczenie - 40m2), druga to dylatacje pomiedzy pomieszczeniami tj w miejscu drzwi. i tutaj powstaje nastepne pytanie bo w 2och miejscach mi zle wykonali dylatacje, nie jest rownolegle z drzwiami, jak mozna to naprawic? myslalem o polozeniu szerszej listwy. 2. dylatacje przy scianach. zadnych cokolow nie planuje tylko polozyc listwy w ktorych moge pociagnac kable. myslalem zebym nie meczyc sie z docinaniem plytek dokladnie tylko 2-3mm od sciany i nalozyc na to listwe - przeciez i tak nie bedzie widac a moze jednak trzeba te szpary wypelniac silikonem itp?? Licze na rozsądne odpowiedzi a nie zwalające z nóg krytyczne uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piterek63 22.09.2010 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Temat rzeka....Zadzwoń kiedyś to Ci opowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania