Zawiedziony2 22.09.2010 21:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Przestrzegam przed angażowaniem do prac Zakładu Usług Mieszkaniowych Aleksandra Mełnickiego - Bydgoszcz, Pl. Weyssenhoffa 9/8. Wymieniona firma zakładała u mnie drzwi wejściowe. Praca została wykonana niesolidnie. Pozostawili dziury i wystające klocki. Sam musiałem po nich poprawiać. Drzwi okazały się w kilku miejscach zadrapane i wgniecione. Rama również cała w zadrapaniach. Od 8 września nie mogę się doprosić, aby drzwi zostały wymienione (choć po moim telefonie taka deklaracja padła). Jestem zwodzony, że może jutro, że w środę, że nie przyszedł oczekiwany transport z drzwiami przez padający deszcz, itp. bzdury. I tak mijają dni. Zresztą Pan prowadzący firmę nie raczy mnie informować co dalej. Bajkowe odpowiedzi otrzymuję dopiero po moich telefonach. Pieniądze facet skasował i ma wszystko gdzieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kevinlomax 23.09.2010 09:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Września 2010 Wiesz... Od 8 września minęło 14 dni. Rozumiem, że można wjeżdżać na taki temat po pół roku ale jesteś tu nowy i pierwszy Twój post od razu jako negatyw o kimś. Sam robię w branży niejako budowlanej i mając jakieś zlecenia też czasem ciężko wyrobić się z reklamacją. Nikogo nie bronię i nie oskarżam ale z Twojej strony to bardzo szybko podjęta decyzja o opinii negatywnej. Pozdrawiam.PS. Może spróbuj się osobiście przejechać do w/w firmy i w 4 oczy pogadaj jak to się zapowiada. A umowa co mówi? Jakieś zapisy reklamacyjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zawiedziony2 23.09.2010 10:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Września 2010 A co to ma za znaczenie, że jestem tu nowy. Po jakim terminie mam wjeżdżać na temat, wiem dobrze i nikt nie musi mnie pouczać. Facet przez 14 dni nie wywiązał się z umowy. Szkoda, że nie widziałeś jego fachowo wykonanej pracy. Czy Ty jeśli nie dptrzymujesz terminów nie raczysz w ogóle informować o tym klienta? Wątpię. A facet nie raczył wykonać nawet jednego telefonu i na dodatek bezczelnie mnie okłamuje. Drzwi, które zamontował kupił gdzieś z odzysku i dlatego są uszkodzone. W rozmowie ze mną oświadczył, że zależy mu na reputacji, a jego czyny świadczą o zupełnie czymś innym. Sprawa wygląda tak, że czuję się po prostu oszukany. Nigdy nie wydaję pochopnych osądów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.