Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam serdecznie

Jestem nowa na forum , i niezbyt obeznana w działaniu wiec z góry przepraszam za wpadki.

Mam problem, chcemy z mężem położyć podłogę w nowym domu z tym że nie bardzo wiem jaką. Mieszkam w Lipie niedaleko Stalowej Woli, i tez nie bardzo wiem gdzie by można było się udać tutaj w okolicy żeby dowiedzieć się czegoś więcej o podłogach, znacie możne jakieś sklepy czy punkty sprzedaży? no i jakiei byście mi proponowali drewno? Jestem zielona w tym temacie dlatego proszę o rade.

O fachowca kojarzę nawet z reklam bo czasem do nas docierają, tylko Oni mają jakąś deskę barlinecką, a słyszałam ( w sumie to mąż słyszał ) że nie jest za dobra.

A ta druga firma, Wimler ktoś coś wie o niej? w sumie jak patrzyłam na stronkę to nawet fajne rzeczy mają. I podoba mi się podłoga dębowa taka ciemna, na stronie mają napisane że dąb wędzony. Jak to wygląda w rzeczywistości?? i w ogóle czym sie różni deska z fazką lub bez bo coś takiego też wyczytałam że można zakupić.

Najlepszym sposobem i najtańszym sposobem na dobrą drewnianą podłogę to kupić surowe deski (dąb, jesion cokolwiek co się podoba), włożyć do suszarni znaleźć dobrego stolarza który je obrobi i położy. U mnie(okolice Rzeszowa) stolarz za zrobienie podłogi z ułożeniem wycyklinowaniem i pomalowaniem bierze około 50 zł za robotę, a materiał wyniesie mnie około 45 zł za metr. Można powiedzieć, że w sumie 100 zł/m2. Jak na prawdziwą grubą dechę(32mm) to myślę, że nie jest to wygórowana kwota.

Pozdrawiam i powodzenia

PS Nie mam jeszcze zdjęć podłogi, bo dechy się suszą w suszarni ;)

Warto wpaść do jakiegokolwiek salonu z podłogami. Wybrać co się podoba i dopiero szukać dobrej ceny. Mam firmę w Warszawie, ale kupuje u nas cała Polska a wysyłamy za dramo powyżej 40 mkw:) Tylko trzeba 2-4 mocnych facetów do wniesienia, bo kierowcy nie wnoszą. W sumie nie dali by rady wnosić do np. 10 klientów dziennie...