Amelia 2 06.10.2010 11:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2010 Żyłam sobie w bloku bez tego problemu -UPC, kablówka, telefon z już nieistniejącym abonamentem socjalnym za 28-coś tam zeta głównie dla brata zza oceanu, który prawie darmo dzwoni na stacjonarny a teraz przeprowadzka na wieś i problemy. Chciałam przenieść tzw. zakończenie przyłącza z tanim abonamentem ale powiedzieli mi że wybierając Neostradę muszę przejść na droższy abonament za 50zł. Może ktoś wie czy jest jakiś operator nie stawiający takich wymagań? Nie znam się na tym kompletnie:oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 06.10.2010 19:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2010 Tak to już na wsi bywa. Cież się, że wogóle masz opcję neostrady. Dodatkowo poszukaj po sieci, bo coś mi się kojarzy, że jakiś czas temu był jakiś wyrok sądu, iż nie można łączyć usługi telefonicznej z internetem - czyli nie mogą wymagać od Ciebie abonamentu telefonicznego tylko po to, abyś miała internet. I jak znajdziesz i zanim z tym pójdziesz do TP, to najpierw zdobądź na piśmie od nich w jakiś sposób, że neostrada jest możliwa do podłączenia. Bo potem mogą mówić, że nie ma możliwości technicznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gosiek33 06.10.2010 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2010 O i u Ciebie zaczyna się jazda zorientuj się czy Netia nie działa u Ciebie? Mnie TPSA nawet telewizji z telefonem i internetem (wszystko w pakiecie) nie chcieli podłączyć - ,,nie ma warunków technicznych" - czyli 50 m od słupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania