tadek0507 12.10.2010 03:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2010 witam! zastanawiam sie nad kupnem gruntu rolnego o wielkości 36h,na ten teren nie ma aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego,stary muwił o terenach łąk, nowy nie przewiduje zmiany funkcji i jest w fazie opracowania! teren graniczy z natura 2000. moje pytanie jest takie czy gmina może odmuwić mi zgody na siedlisko? dodam że działka ma dostęp do drogi publicznej i jestem rolnikiem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 12.10.2010 08:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2010 W Twoim przypadku raczej brak podstaw do odmowy na budowę dla rolników, czyli zabudowy zagrodowej (dawniej siedlisko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dopuser 12.10.2010 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2010 witam! zastanawiam sie nad kupnem gruntu rolnego o wielkości 36h,na ten teren nie ma aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego,stary muwił o terenach łąk, nowy nie przewiduje zmiany funkcji i jest w fazie opracowania! teren graniczy z natura 2000. moje pytanie jest takie czy gmina może odmuwić mi zgody na siedlisko? dodam że działka ma dostęp do drogi publicznej i jestem rolnikiem! Najlepiej wystąp o warunki zabudowy do gminy. Nie musisz być właścicielem nieruchomości by to uczynić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania