kubamp 14.10.2010 19:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2010 Witam. Jestem na etapie budowy domu i mam pewien problem który nie bardzo wiem jak rozwiązać. Mam połowę domu podpiwniczoną i planuję ściany piwnicy ocieplić styrodurem 10cm , a na ściany domu myślę dać watę izolacyjną. Jedną z moich zagadek jest jak rozwiązać połączenie tych dwóch materiałów? Ściany piwnicy chce ocieplić jeszcze teraz przed zasypaniem, a resztę powiedzmy za około rok. Czy styropian muszę jakoś zabezpieczyć od górnej części po zasypaniu ścian żeby coś się z nim nie stało przez ten rok? Czy gdy już będę ocieplał watą to wystarczy zacząć od styroduru, czy muszę jakoś to oddzielić? Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o jakąś fachową poradę. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafal190 14.10.2010 21:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2010 Skoro chcesz pozostawić dom nie ocieplony powyżej gruntu aż przez rok to proponowałbym wyciągnąć izolację ściany fundamentowej do wysokości około 30 cm pow. gruntu i zakończyć to obróbką blacharską, Za rok będziesz mógł rozpocząć od tej obróbki, która posłuży jako listwa startowa. Chyba, że zamierzasz zrobić ścianę 3W. Zaznaczam jednak, że swoim klientom zawsze odradzam takiego dzielenia robót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania