Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Moje małe mieszkanko :)))


lakorun

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 715
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

a jak kupisz w sklepie na miejscu to też pewnie będziesz płacić za transport, chyba że we własnym zakresie...

sama nie wiem...

kilka stówek dodatkowych zawsze się przyda;)

 

aha.... sprawdź jeszcze jakie koszty wysyłki byś miała przy takim zamówieniu i zapytaj o rabat - skoro tyle sprzętów byś kupowała w jednym sklepie internetowym ;)

 

ale żeby nikt nie pochwalił "mojej modelki" na panelach.... pewnie Wszyscy się wystraszyli :( takiego groźnego psa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dodzwoniłam się do sklepu internetowego. Wysłałam maila i czekam na odpowiedź. Czekam też jeszcze na nową propozycję ze sklepu - wysłałam im ceny, które znalazłam w necie i mają się ustosunkować. Wolałabym kupić u nas w sklepie - jakoś bezpieczniej w razie czego. I transport mamy gratis :)

 

PS.

Ślicznie wyglądają te panele. Ale faktycznie robi się problem z meblami. Ja bym jednak dała biały lakier ewentualnie z dodatkiem drewnianym. Fajnie zgra Ci się z kuchnią i rozjaśni pomieszczenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lokorun no cudniaste te Twoje panele! I psinka oczywiście też piękna :) Jak się w końcu doczekasz dobrego zlewu nie omieszkaj sklep obsmarować w internecie niech kurde nie myślą że im płazem pójdzie!

 

naberia ja też wszystko zamawiałam w necie i poza poślizgiem w przesyłce brodzika jestem zadowolona :) wszystko na czas i nawet kurierzy z dhl pod drzwi mi wszystko pięknie podstawiali mimo iż wcale nie musieli :D nie patrzałam na to czy znam sklep czy nie tylko brałam gdzie najtaniej i było ok :)

Zauważyłam że większość sklepów internetowych zaczyna oferować transport z wniesieniem albo np przy zamówieniu powyżej jakieś kwoty przesyłka jest gratis. Poszperaj trochę my zaoszczędziliśmy sporo na kupnie przez neta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zamówiłam w końcu w naszym sklepie. Uznałam, że szkoda nerwów (sama też już pewnie masz dość z tym zlewem), a jeszcze nam zeszli z ceny, więc 250 zł to nie majątek, ale myślę, że warto było zamówić jednak u nas w sklepie. Transport gratis, a tamci nawet nie raczyli jeszcze odpisać.

Cieszę się, że mam już to po prostu za sobą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda słów normalnie... ale to raczej nie wina sklepu...

w pierwszej przesyłce ze zlewem... pomylono nr zlewu i zamiast alveus nigara "30" wzięli alveus niagara "80", bo ta "80" była tak pechowo wytarta - i wyglądała na "30"... sama miałam problem aby odczytać...

a teraz już wysłali "30"... opakowanie nie było uszkodzone... ale może upadło z jakiejś wysokości - w trakcie przesyłki... i dlatego tak pękł...

na sklep nie mam co się złościć... bo reagują bardzo szybko i kolejny zlew jest już w drodze...będzie w poniedziałek, a te zabierają bez żadnej, zbędnej dyskusji

 

a pralunie miałam wniesiona do samej łazienki - łączenie z wypakowaniem :), więc polecam taką dostawę z wniesieniem :) (na drugie piętro - bez windy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...