Dagom-e 17.10.2010 23:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2010 Przepraszam na wstępie za to że trochę się powtarzam wpisami, ale jestem jeszcze zielony w kwestii tego szacownego forum. Pisałem krótko w jednym postów, o naszej budowie Guliwera 2G więc nie będę się teraz rozpisywał na ten temat, będzie jeszcze ku temu okazja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dagom-e 17.10.2010 23:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2010 Może ktoś pomoże i powie jak tu jeszcze wkleić zdjęcia? Czyżby jakiś limit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eLTeeS 18.10.2010 04:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2010 Dagom-e wrzuć zdjęcia na http://tinypic.com/ tylko, że długo schodzi, bo trzeba przepisywać kody. Ja proponuję założyć sobie konto http://picasaweb.google.com/ i jest najlepiej, bo ma się wszystko w jednym miejscu i można pobierać kody i wrzucać do dziennika Pięknie wam rośnie Guliwer Powodzenia w budowie Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Igor_Celina 18.10.2010 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2010 ooo widzę ze Wasz Twój Guliwer bedzie "podniesiony" z przodu. Czekam na efekt kńcowy . Będę zaglądać .pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dagom-e 23.10.2010 17:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2010 Coraz bliżej do wiechy, są krokwie więc wkrótce zaczniemy deskowanie dachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dagom-e 23.10.2010 17:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2010 dodatkowe zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania