Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

We włoskim stylu


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 13,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Mnie już nic nie zdziwi:(mam nadzieję,że szybko łańcuch skrócą i będziesz się mogła żyrandolem cieszyć.A my poczekamy cierpliwie

 

Mnie już chyba też! Dokładne wymiary były podanie i co? :mad: Za co ci ludzie biorą pensję?:(

Muszę się uzbroić w cierpliwość- to uszlachetnia i kształtuje charakter:lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dotarł dzisiaj telewizor.I co?muszę powiedzieć ,że pomimo tego ,że jest sprawny ,to nie umiałam się już nim cieszyć.Okazało się ,że sprzęt do kuchni przywozili mi ci sami panowie ,i nie omieszkali się zapytać ,czy wszystko jest sprawne.Bałam się odpowiedzieć ,że na razie tak:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się pocieszę za Ciebie... http://forum.barcis.pl/images/smilies/zabawa.gifhttp://forum.barcis.pl/images/smilies/balet.gifhttp://forum.barcis.pl/images/smilies/yahoo.gif

Beauty- nie martw się na zapas- mamy przecież na wszystko 24-miesięczną gwarancją, nieprawdaż?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tak właściwie się nie martwię ,tylko te awarie jakoś tak mnie bardzo lubią.Ja ich nawet nie chcę:Dwiesz niy gwarancja jest ,ale z tym telewizorem to mieliśmy jazdy...na poczatku chcieli nam go naprawiać...otarło sie o rzecznika praw konsumenta..Nie wiem o co w tym wszystkim chodziło ,ale bronili się rękami i nogami przed wymianą.Zrozumiałam ,że cały problem tkwił w tym ,że kupowaliśmy przez internet ,a odbieraliśmy ze klepu.Niby szyld sklepu ten sam ,a ponoć jakby dwie różne firmy...Ale udalo sie i teraz mamy ekran jak w kinie...a odbiór bajkowy ,dzieciaki już sobie Avatara obejrzały..W sumie to chyba one maja największą radochę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nas też czasami te awarie lubią, ale nie dajemy się i już! :D Najważniejsze, że problem TV już się rozwiązał- też bym chętnie w takim kinowym odbiorze sobie coś pooglądała... :yes:

 

A co do tej wymiany- też mi się wydawało, że firmy mają mają obowiązek wymieniać na nowy produkt, ale moi rodzice przekonali się na własnej skórze w zeszłym roku, że tak nie jest. Zamówili stół do jadalni i 10 krzeseł z firmy Vinotti. Przyszło to wszystko w zeszłym roku na dzień przed Wigilią- było strasznie zamieszanie i dokładnie nie sprawdzili każdego krzesła. Okazało się, że jedno miało wgniecenie i zadrapanie. Zażądali wymiany na nowy, a oni, że nie ma mowy- będą naprawiać. Mama pyta- co naprawiać, jak krzesło takie przyszło. Napisała oficjalne pismo do siedziby firmy z awanturką, że nie mają żadnej kontroli jakości wysyłanych produktów (a firma z tego słynie) no i łaskawie po miesiącu wymienili na nowe. Ale co się naszarpaliśmy to nasze. :(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...