Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Okna Eurocolor zamiast Jezierskiego?Czy ktos cos wie na temat tych pierwszych???


Recommended Posts

Odpowiadając koledze z dwoma postami: śmieci wewnątrz pakietu szybowego to usterka niezależna od montażu, braki w okuciach wskutek których pogięły się skrzydła to usterka niezależna od producenta. Choć tu akurat profesjonalny montaż mógł pomóc. Przy okazji pozdrawiam Okna Śląsk z Będzina Ingroup.

Co do działania serwisu Eurocolor Pyskowice to kilka razy miałem tę nieprzyjemność i pozostała mi wyrobiona negatywna opinia oraz dodatkowe uszkodzenia w oknach.

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany oknami z Eurocolor Pyskowice to chętnie podzielę się opinią, zdjęciami, mejlami itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Co z tego, że mam 2 posty ? Sam kiedyś miałeś 2 i to dziwiło innych ?

Co to są braki w okuciach od których wyginają się skrzydła ? i co ma profesjonalny montaż do tego? Śmieć w pakiecie szybowym 1 na 1000 produkowanych może się zdarzyć a nawet i nie - osobiście byłem na produkcji i czystości jaka tam panuje to nie jeden w domu takiej nie ma. Odsysanie wszelkiego rodzaju pyłów jest ogromne - choć babol może się trafić i może to ty miałeś pecha. Szybę zawsze da się wymienić. Jak sam wież jak serwis ma pracować to po co go wzywać ? lepiej poprawić samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Konkrencję boli, że ich dostawcy nie zapewniają takich warunków ;)

Eurocolor w Warszawie zaczyna się w coraz lepiej sprzedawać.Reklamacji względem innych dostawców jest naprawdę niewiele.

Najlepiej po wyłapaniu błędu produkcyjnego zadzwonić wszędzie z przysłowiowym ryjem i wymagać serwisu 24h :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis 24h a co to agencja?zadzwonił bys do mnie z przysłowiowym ryjem to napewno bys poczekał na reklamacje:)

 

Nie zrozumiałeś ironii ? właśnie to cechuje wszystkich "krzykaczy" ( Nie do Ciebie teraz pije - mam na myśli klientów którzy łapią za słuchawkę, wydrą się przez telefon, zapominając, że reklamację trzeba zgłosić na piśmie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałeś ironii ? właśnie to cechuje wszystkich "krzykaczy" ( Nie do Ciebie teraz pije - mam na myśli klientów którzy łapią za słuchawkę, wydrą się przez telefon, zapominając, że reklamację trzeba zgłosić na piśmie )

 

znaki interunkcyjne mnie zmyliły:)

zazwyczaj ci ludzie co im zrobisz taniej i mnie policzysz to później jeszcze przyjdą i "eee wie pan panie witku eeee jest tak nooo wie pan a to nie mogło byc tak? a to musi być tak? eee" matko bosko:)tylko zaciskam zęby i nanowo tłumacze to samo co wcześniej i że to musiało być tak dlatego a to jest tak dlatego

dobrze że na koniec jest chociaż "nie nie mi się podoba ale tak się zastanawiałam/em :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawowo zdaje się jest 2 tyg czasu na reakcje w sprawie reklamacji ?

 

Na skuteczną reakcję odmowną... jak przekroczysz uznaje się, że zgadzasz się z treścią reklamacji.. i obowiązuje tylko nas, sprzedawców. Nasi Dostawcy już nie są związani ustawą, bo to sprawy między firmami i oni to mają po prostu gdzieś.

W praktyce - każdą reklamację pozstawiam bez odpowiedzi pisemnej - papierem mógłbym wiele odrzucić, ale przecież zależy mi tym, by załatwić zgłaszany problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months później...
Mam zamontowane okna Eurocolor od 4 miesięcy i ich jakość jest taka jak cena -średnia .Wyglądają dobrze mimo że nie mają cienkiego zgrzewu,mają standartowo ciepłą ramke ale każde skrzydło musiałem regulować bo ocierało dołem,niektóre dość mocno.Czy są szczelne to okaże sie zimą.Drzwi tarasowe z ruchomym szer.1.50 wys. 2.30 słupkiem też dość mocno trzeba było regulować bo też dołem ocierało i skrzydło lekko wygięte,przystawiając łate 2m jest 3mm szczelina między skrzydłem a łatą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamontowane okna Eurocolor od 4 miesięcy i ich jakość jest taka jak cena -średnia .Wyglądają dobrze mimo że nie mają cienkiego zgrzewu,mają standartowo ciepłą ramke ale każde skrzydło musiałem regulować bo ocierało dołem,niektóre dość mocno.Czy są szczelne to okaże sie zimą.Drzwi tarasowe z ruchomym szer.1.50 wys. 2.30 słupkiem też dość mocno trzeba było regulować bo też dołem ocierało i skrzydło lekko wygięte,przystawiając łate 2m jest 3mm szczelina między skrzydłem a łatą.

 

To mnie nie pocieszyłeś.

A na jakim profilu masz te okna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months później...

To mail napisany po tym jak cierpliwość do Jezierskiego się skończyła. Prawie dwa miesiące w plecy.

Zastanówcie się dwa razy przed wyborem producenta okien:

"Witam,

za pośrednictwem dilera z Krakowa Pana Adama Brackiego, zamówiliśmy u Państwa 12 sztuk okien do domu jednorodzinnego PREMIUM ULTRA ANTRACYT, potrójne szklenie (zamówienie nr 2). W pierwszej wersji okna miały zostać zamontowany pod koniec marca. Drugi termin, to początek kwietnia po świętach. A trzeci termin to w połowie kwietnia. Po tym terminie nasze zamówienie było nadal w realizacji. Po rozmowie telefonicznej bezpośrednio z Państwa pracownikiem uzyskałem informację, że okna będą gotowe do odbioru 30.04.2013r. Umówiłem się więc z Panem Brackim na montaż w dniu 08.05.2013r. I już wiem, że montaż ten nie dojdzie do skutku.

Pragnę bez zbędnych ceregieli poinformować, że na montaż okien oczekuję do czwartku, tj 09.05.2013r. Po tym terminie dziękuję Państwu za współpracę i będę domagał się zwrotu wpłaconych pieniędzy od Pana Brackiego. Generalnie nie oczekuję od Państwa żadnej odpowiedzi. Wyjaśnienia uważam za zbytek i stratę czasu, ponieważ nie ma to dla mnie żadnego znaczenia w kontekście ponoszonych przeze mnie kosztów związanych z zaliczkowaniem pozostałych prac na budowie, które uzależnione są w 100% od montażu okien. O stracie czasu nawet nie wspominam.

Przyznam szczerze, że rzadko kiedy spotykam się z taką nonszalancją w traktowaniu klientów. Tym bardziej, że na rynku jest wiele firm oferujących dobre produkty. Ja przy wyborze kierowałem się solidnością Państwa firmy, renomą, długoletnią tradycją. Jak widać z realizacji mojego zamówienia przez OKNA JEZIERSKI, srodze się pomyliłem. Nie omieszkam podzielić się tą informacją z maksymalną liczbą znajomych, ze szczególnym uwzględnieniem forów budowlanych i blogów. Być może opinia jednego niezadowolonego klienta nic dla firmy Jezierski nie znaczy, ale kropla drąży skałę.

Marek Lach'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...