dawid_t 12.01.2012 13:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2012 Odpowiadając koledze z dwoma postami: śmieci wewnątrz pakietu szybowego to usterka niezależna od montażu, braki w okuciach wskutek których pogięły się skrzydła to usterka niezależna od producenta. Choć tu akurat profesjonalny montaż mógł pomóc. Przy okazji pozdrawiam Okna Śląsk z Będzina Ingroup.Co do działania serwisu Eurocolor Pyskowice to kilka razy miałem tę nieprzyjemność i pozostała mi wyrobiona negatywna opinia oraz dodatkowe uszkodzenia w oknach. Jeśli ktoś jest zainteresowany oknami z Eurocolor Pyskowice to chętnie podzielę się opinią, zdjęciami, mejlami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KUBA N. 27.01.2012 07:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 Co z tego, że mam 2 posty ? Sam kiedyś miałeś 2 i to dziwiło innych ?Co to są braki w okuciach od których wyginają się skrzydła ? i co ma profesjonalny montaż do tego? Śmieć w pakiecie szybowym 1 na 1000 produkowanych może się zdarzyć a nawet i nie - osobiście byłem na produkcji i czystości jaka tam panuje to nie jeden w domu takiej nie ma. Odsysanie wszelkiego rodzaju pyłów jest ogromne - choć babol może się trafić i może to ty miałeś pecha. Szybę zawsze da się wymienić. Jak sam wież jak serwis ma pracować to po co go wzywać ? lepiej poprawić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 27.01.2012 09:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 lepiej poprawić samemu. A może "lepiej nie mówić" Ingerencja własna bardzo szybko może stać się stratą gwarancji!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mera1719509548 09.02.2012 13:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Konkrencję boli, że ich dostawcy nie zapewniają takich warunków Eurocolor w Warszawie zaczyna się w coraz lepiej sprzedawać.Reklamacji względem innych dostawców jest naprawdę niewiele. Najlepiej po wyłapaniu błędu produkcyjnego zadzwonić wszędzie z przysłowiowym ryjem i wymagać serwisu 24h :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 09.02.2012 17:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 serwis 24h a co to agencja?zadzwonił bys do mnie z przysłowiowym ryjem to napewno bys poczekał na reklamacje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 09.02.2012 17:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Ustawowo zdaje się jest 2 tyg czasu na reakcje w sprawie reklamacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 09.02.2012 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Ustawowo zdaje się jest 2 tyg czasu na reakcje w sprawie reklamacji ?i tylko w sytuacji gdy zgłaszana jest pisemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mera1719509548 10.02.2012 07:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 serwis 24h a co to agencja?zadzwonił bys do mnie z przysłowiowym ryjem to napewno bys poczekał na reklamacje:) Nie zrozumiałeś ironii ? właśnie to cechuje wszystkich "krzykaczy" ( Nie do Ciebie teraz pije - mam na myśli klientów którzy łapią za słuchawkę, wydrą się przez telefon, zapominając, że reklamację trzeba zgłosić na piśmie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 10.02.2012 09:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Nie zrozumiałeś ironii ? właśnie to cechuje wszystkich "krzykaczy" ( Nie do Ciebie teraz pije - mam na myśli klientów którzy łapią za słuchawkę, wydrą się przez telefon, zapominając, że reklamację trzeba zgłosić na piśmie ) znaki interunkcyjne mnie zmyliły:) zazwyczaj ci ludzie co im zrobisz taniej i mnie policzysz to później jeszcze przyjdą i "eee wie pan panie witku eeee jest tak nooo wie pan a to nie mogło byc tak? a to musi być tak? eee" matko bosko:)tylko zaciskam zęby i nanowo tłumacze to samo co wcześniej i że to musiało być tak dlatego a to jest tak dlatego dobrze że na koniec jest chociaż "nie nie mi się podoba ale tak się zastanawiałam/em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 10.02.2012 14:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Ustawowo zdaje się jest 2 tyg czasu na reakcje w sprawie reklamacji ? Na skuteczną reakcję odmowną... jak przekroczysz uznaje się, że zgadzasz się z treścią reklamacji.. i obowiązuje tylko nas, sprzedawców. Nasi Dostawcy już nie są związani ustawą, bo to sprawy między firmami i oni to mają po prostu gdzieś. W praktyce - każdą reklamację pozstawiam bez odpowiedzi pisemnej - papierem mógłbym wiele odrzucić, ale przecież zależy mi tym, by załatwić zgłaszany problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fenix2 18.08.2012 11:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Podnoszę. Jak obecnie wygląda spraw okien Euro-color czy warto je zakupić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darkob 18.08.2012 13:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Mam zamontowane okna Eurocolor od 4 miesięcy i ich jakość jest taka jak cena -średnia .Wyglądają dobrze mimo że nie mają cienkiego zgrzewu,mają standartowo ciepłą ramke ale każde skrzydło musiałem regulować bo ocierało dołem,niektóre dość mocno.Czy są szczelne to okaże sie zimą.Drzwi tarasowe z ruchomym szer.1.50 wys. 2.30 słupkiem też dość mocno trzeba było regulować bo też dołem ocierało i skrzydło lekko wygięte,przystawiając łate 2m jest 3mm szczelina między skrzydłem a łatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fenix2 18.08.2012 13:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Mam zamontowane okna Eurocolor od 4 miesięcy i ich jakość jest taka jak cena -średnia .Wyglądają dobrze mimo że nie mają cienkiego zgrzewu,mają standartowo ciepłą ramke ale każde skrzydło musiałem regulować bo ocierało dołem,niektóre dość mocno.Czy są szczelne to okaże sie zimą.Drzwi tarasowe z ruchomym szer.1.50 wys. 2.30 słupkiem też dość mocno trzeba było regulować bo też dołem ocierało i skrzydło lekko wygięte,przystawiając łate 2m jest 3mm szczelina między skrzydłem a łatą. To mnie nie pocieszyłeś. A na jakim profilu masz te okna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 18.08.2012 17:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 ja bym polecał profile Rehaua z Eurocoloru, w przypadku 5 komorowych droższe jak Schuco ale w przypadku 6 komorowego Euro 86 cena lepsza jak Schuco Si82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darkob 18.08.2012 18:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Mam Schuco Rondo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fenix2 19.08.2012 16:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 ja bym polecał profile Rehaua z Eurocoloru, w przypadku 5 komorowych droższe jak Schuco ale w przypadku 6 komorowego Euro 86 cena lepsza jak Schuco Si82 Trzeba to rozważyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mera1719509548 25.08.2012 08:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 Po decyzji o zakończeniu naszej działalności naszej manufakturki - przeszliśmy na dystrybucje stolarki. Nie żałujemy podjęcia współpracy z EC. po około 2 latach. Jest to nasz jedyny dostawca. Bardzo w porządku wychodzą jakościowo i cenowo okna w Econo86. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marek.el 08.05.2013 14:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 To mail napisany po tym jak cierpliwość do Jezierskiego się skończyła. Prawie dwa miesiące w plecy. Zastanówcie się dwa razy przed wyborem producenta okien: "Witam, za pośrednictwem dilera z Krakowa Pana Adama Brackiego, zamówiliśmy u Państwa 12 sztuk okien do domu jednorodzinnego PREMIUM ULTRA ANTRACYT, potrójne szklenie (zamówienie nr 2). W pierwszej wersji okna miały zostać zamontowany pod koniec marca. Drugi termin, to początek kwietnia po świętach. A trzeci termin to w połowie kwietnia. Po tym terminie nasze zamówienie było nadal w realizacji. Po rozmowie telefonicznej bezpośrednio z Państwa pracownikiem uzyskałem informację, że okna będą gotowe do odbioru 30.04.2013r. Umówiłem się więc z Panem Brackim na montaż w dniu 08.05.2013r. I już wiem, że montaż ten nie dojdzie do skutku. Pragnę bez zbędnych ceregieli poinformować, że na montaż okien oczekuję do czwartku, tj 09.05.2013r. Po tym terminie dziękuję Państwu za współpracę i będę domagał się zwrotu wpłaconych pieniędzy od Pana Brackiego. Generalnie nie oczekuję od Państwa żadnej odpowiedzi. Wyjaśnienia uważam za zbytek i stratę czasu, ponieważ nie ma to dla mnie żadnego znaczenia w kontekście ponoszonych przeze mnie kosztów związanych z zaliczkowaniem pozostałych prac na budowie, które uzależnione są w 100% od montażu okien. O stracie czasu nawet nie wspominam. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy spotykam się z taką nonszalancją w traktowaniu klientów. Tym bardziej, że na rynku jest wiele firm oferujących dobre produkty. Ja przy wyborze kierowałem się solidnością Państwa firmy, renomą, długoletnią tradycją. Jak widać z realizacji mojego zamówienia przez OKNA JEZIERSKI, srodze się pomyliłem. Nie omieszkam podzielić się tą informacją z maksymalną liczbą znajomych, ze szczególnym uwzględnieniem forów budowlanych i blogów. Być może opinia jednego niezadowolonego klienta nic dla firmy Jezierski nie znaczy, ale kropla drąży skałę. Marek Lach' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.