Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rekuperator BARTOSZ-opinie


Recommended Posts

Ja nie wiem, proponujemy pobór powietrza ze stryszku, ale zarazem narażamy człowieka na zawilgocenie, bo folia paroizolacyjna nie jest rozwiązaniem idealnym. Bartosz ma swoją cenę ze względu na swoją jakość potwierdzoną skutecznością. Teraz pytanie czy te procenty są zachowane w przypadku bartkakw.?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 294
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Warto było pisać do wszystkich świętych, tj. na adres ogólny bartosza i do działu marketingu. Oto odpowiedz jaka dostałem od Dyrektora Działu wentylacji:

 

''W związku z Pana zgłoszeniem oraz przesłanymi informacjami z dn. 5 stycznia pragnę wyjaśnić:

- po otrzymaniu informacji o przebiegu i sposobie przeprowadzenia przeglądu przez nasz serwis uznaję Pana roszczenia w zakresie sposobu prowadzenia ww. czynności oraz obciążenia Pana związanymi z tym kosztami , co skutkować będzie anulowaniem wystawionej F VAT (podstawa: naruszenie zasad i procedur obowiązujących w Firmie BARTOSZ podczas prowadzenia tego typu czynności przez Serwisanta, co doprowadzić mogło do zafałszowania otrzymanych wyników pomiarów oraz niestwierdzeniem zeszronienia/zamarznięcia wymiennika, co w następstwie skutkowało wystawieniem faktury).

W związku z powyższym nadal bez odpowiedzi pozostają przyczyny zgłoszonych nieprawidłowości w działaniu urządzenia, dlatego też niezbędna będzie ponowna wizyta naszego serwisu, tym razem jednak jeśli nie uda nam się wyjaśnić wspomnianych przyczyn nieprawidłowości, wówczas dokonamy wymiany wymiennika ciepła (ewentualna wymiana zostanie dokonana podczas tej samej wizyty, tak aby w sposób maksymalny oszczędzić Panu kłopotów związanych z kolejnymi przyjazdami).

Termin planowanego serwisu zostanie Panu przedstawiony przez Koordynatora Serwisów – jednak będzie musiał on uwzględnić okres potrzebny na przygotowanie nowego wymiennika, ponieważ posiadane przez Pana urządzenie (wymiennik wielkości WS 450/250) jest wielkością niestandardową - nie posiadamy ich obecnie na stanie i musi on być przygotowany indywidualnie.

 

Jednocześnie pragnę Pana serdecznie przeprosić za wszelkie kłopoty i niedogodności w związku z zaistniałą sytuacją i jednocześnie zapewnić Pana, iż dołożymy wszelkich starań, aby zakończyć tą sprawę w możliwie najkrótszym terminie oraz w sposób dla Pana najmniej uciążliwy.

 

P.S.

Zgłoszenie Pana jest rozpatrywane jako zgłoszenie z tytułu udzielonej gwarancji producenta, ponieważ nie zaistniał fakt bezpośredniego zakupu urządzenia w naszej firmie, a w związku z tym nie mają zastosowania przepisy wspomnianego przez Pana Rozporządzenia dot. tzw. „sprzedaży konsumenckiej”. Ponadto cytowane Rozporządzenie jest nieaktualne – obecnie obowiązuje Ustawa z dn. 27 lipca 2002 r. [Dz. U. Nr 141, poz. 1176, ze zm.], która obowiązuje od 1 stycznia 2003 r.

Dodatkowo pragnę Pana poinformować, iż zgodnie z polityką Firmy BARTOSZ, zawsze zapewniamy pomoc użytkownikom naszych urządzeń, nawet po okresach określonych w przepisach prawa (wspomniana wyżej ustawa czy gwarancja)''.

 

Nie chcę zapeszać, ale idzie ku dobremu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zgłosiłem swój rekuperator do pisemnie do serwisu BARTOSZA , zobaczę ja się ustosunkują do tego że zamarza.Do tej pory ciężko im szło ,może forum coś pomoże że nie jestem jedyny z tym problemem. Edytowane przez andrumar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zgłosiłem swój rekuperator do pisemnie do serwisu BARTOSZA , zobaczę ja się ustosunkują do tego że zamarza.Do tej pory ciężko im szło ,może forum coś pomoże że nie jestem jedyny z tym problemem.

 

Powoływałeś się na mój przypadek ? Czy wcześniej zgłaszałeś pisemnie zamarzanie jak wymiennik był jeszcze na gwarancji ? Trzymam kciuki.

Edytowane przez bartekw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystartowalem dzisiaj z instalacja.... Vena 3, wentylatory AC, aut. sterowanie by-passem, bez GWC... standard.

 

Obym nie zalowal.... na pytanie czy nie bedzie zamarzal bez GWC, dostrzeglem autentyczny grymas zdziwienia. Ekipa to autoryzowany serwis Bartosza i ma wiele aplikacji na koncie, zreszta ponoic w Wielkopolsce wiekszosc klada central bez GWC i problemow nie ma (pytalem o najnowsze dane).

 

Brzmi optymistycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obym nie zalowal.... na pytanie czy nie bedzie zamarzal bez GWC, dostrzeglem autentyczny grymas zdziwienia. Ekipa to autoryzowany serwis Bartosza i ma wiele aplikacji na koncie, zreszta ponoic w Wielkopolsce wiekszosc klada central bez GWC i problemow nie ma (pytalem o najnowsze dane).

Brzmi optymistycznie.

 

Trzeba było spytać o powód wprowadzenia aplikacji ''tryb zimowy'' w firmowym sterowniku.

 

Trzymam kciuki -)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...