compi 12.01.2011 19:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Ja nie wiem, proponujemy pobór powietrza ze stryszku, ale zarazem narażamy człowieka na zawilgocenie, bo folia paroizolacyjna nie jest rozwiązaniem idealnym. Bartosz ma swoją cenę ze względu na swoją jakość potwierdzoną skutecznością. Teraz pytanie czy te procenty są zachowane w przypadku bartkakw.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kurt76 12.01.2011 19:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 A jaki macie sterownik? Warto sie szarpnac na STW-1? Jakie wentylatory? Duza roznica w emitowanych dBa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartekw. 13.01.2011 08:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Warto było pisać do wszystkich świętych, tj. na adres ogólny bartosza i do działu marketingu. Oto odpowiedz jaka dostałem od Dyrektora Działu wentylacji: ''W związku z Pana zgłoszeniem oraz przesłanymi informacjami z dn. 5 stycznia pragnę wyjaśnić:- po otrzymaniu informacji o przebiegu i sposobie przeprowadzenia przeglądu przez nasz serwis uznaję Pana roszczenia w zakresie sposobu prowadzenia ww. czynności oraz obciążenia Pana związanymi z tym kosztami , co skutkować będzie anulowaniem wystawionej F VAT (podstawa: naruszenie zasad i procedur obowiązujących w Firmie BARTOSZ podczas prowadzenia tego typu czynności przez Serwisanta, co doprowadzić mogło do zafałszowania otrzymanych wyników pomiarów oraz niestwierdzeniem zeszronienia/zamarznięcia wymiennika, co w następstwie skutkowało wystawieniem faktury).W związku z powyższym nadal bez odpowiedzi pozostają przyczyny zgłoszonych nieprawidłowości w działaniu urządzenia, dlatego też niezbędna będzie ponowna wizyta naszego serwisu, tym razem jednak jeśli nie uda nam się wyjaśnić wspomnianych przyczyn nieprawidłowości, wówczas dokonamy wymiany wymiennika ciepła (ewentualna wymiana zostanie dokonana podczas tej samej wizyty, tak aby w sposób maksymalny oszczędzić Panu kłopotów związanych z kolejnymi przyjazdami).Termin planowanego serwisu zostanie Panu przedstawiony przez Koordynatora Serwisów – jednak będzie musiał on uwzględnić okres potrzebny na przygotowanie nowego wymiennika, ponieważ posiadane przez Pana urządzenie (wymiennik wielkości WS 450/250) jest wielkością niestandardową - nie posiadamy ich obecnie na stanie i musi on być przygotowany indywidualnie. Jednocześnie pragnę Pana serdecznie przeprosić za wszelkie kłopoty i niedogodności w związku z zaistniałą sytuacją i jednocześnie zapewnić Pana, iż dołożymy wszelkich starań, aby zakończyć tą sprawę w możliwie najkrótszym terminie oraz w sposób dla Pana najmniej uciążliwy. P.S.Zgłoszenie Pana jest rozpatrywane jako zgłoszenie z tytułu udzielonej gwarancji producenta, ponieważ nie zaistniał fakt bezpośredniego zakupu urządzenia w naszej firmie, a w związku z tym nie mają zastosowania przepisy wspomnianego przez Pana Rozporządzenia dot. tzw. „sprzedaży konsumenckiej”. Ponadto cytowane Rozporządzenie jest nieaktualne – obecnie obowiązuje Ustawa z dn. 27 lipca 2002 r. [Dz. U. Nr 141, poz. 1176, ze zm.], która obowiązuje od 1 stycznia 2003 r. Dodatkowo pragnę Pana poinformować, iż zgodnie z polityką Firmy BARTOSZ, zawsze zapewniamy pomoc użytkownikom naszych urządzeń, nawet po okresach określonych w przepisach prawa (wspomniana wyżej ustawa czy gwarancja)''. Nie chcę zapeszać, ale idzie ku dobremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
compi 13.01.2011 10:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Może czytają również wypowiedzi z tego forum. Faktycznie wygląda to obiecująco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kurt76 13.01.2011 11:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Nie ma bardziej opiniotworczego miejsca w branzy niz niniejsze forum..... ogolnie mozna powiedziec, ze rzutem na tasme tym listem Bartosz przekonal mnie do zakupu swojej centrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kangaxx 13.01.2011 17:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 bartek ty sam kupowałeś ten wymiennik w bartoszu czy przez jakąś firmę i skąd ta niestandardowa wielkość? wrzuć tu jego fotki bo jestem ciekawy jeśli łaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kurt76 13.01.2011 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Zapomniałeś dopisać: o działaniu której nie omieszkam wszystkich poinformować. pzdr Mysle, ze tak bedzie, tymbardziej, ze nikt tutaj na forum nie ma domu energooszczednego w takiej konfiguracji jak ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kurt76 13.01.2011 19:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 bartek ty sam kupowałeś ten wymiennik w bartoszu czy przez jakąś firmę i skąd ta niestandardowa wielkość? wrzuć tu jego fotki bo jestem ciekawy jeśli łaska ..... ta niestandardowosc zreszta moze byc przyczyna problemow..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartekw. 13.01.2011 20:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Swego czasu był on typowy. Teraz rzeczywiście nie ma go w ofercie. Nawiewam do pomieszczeń o kubaturze ok.570 m3 i nie przekraczam 0,5 wymiany/h. Może poprosić o typowy CNWB 400-200 ?Kangaxx co o tym myslisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kangaxx 14.01.2011 13:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 (edytowane) weź podobnym z resztą oni sami ci podpowiedzą jaki, wymiennik z cnwb 4.0 wystarczy w zupełności ewentualnie weź najdłuższy jaki ci dadzą Edytowane 14 Stycznia 2011 przez kangaxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andrumar 14.01.2011 13:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 (edytowane) Wczoraj zgłosiłem swój rekuperator do pisemnie do serwisu BARTOSZA , zobaczę ja się ustosunkują do tego że zamarza.Do tej pory ciężko im szło ,może forum coś pomoże że nie jestem jedyny z tym problemem. Edytowane 14 Stycznia 2011 przez andrumar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edek_25 14.01.2011 13:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 Witamwiecie gdzie można kupić tkaninę filtracyjną UE4, chciałbym sam zrobić wkład do filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redlum 14.01.2011 15:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 chyba EU4 - np tutaj http://www.bartosz-market.pl/tkanina-filtracyjna-mb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartekw. 14.01.2011 15:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 (edytowane) Wczoraj zgłosiłem swój rekuperator do pisemnie do serwisu BARTOSZA , zobaczę ja się ustosunkują do tego że zamarza.Do tej pory ciężko im szło ,może forum coś pomoże że nie jestem jedyny z tym problemem. Powoływałeś się na mój przypadek ? Czy wcześniej zgłaszałeś pisemnie zamarzanie jak wymiennik był jeszcze na gwarancji ? Trzymam kciuki. Edytowane 14 Stycznia 2011 przez bartekw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kurt76 19.01.2011 12:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 Wystartowalem dzisiaj z instalacja.... Vena 3, wentylatory AC, aut. sterowanie by-passem, bez GWC... standard. Obym nie zalowal.... na pytanie czy nie bedzie zamarzal bez GWC, dostrzeglem autentyczny grymas zdziwienia. Ekipa to autoryzowany serwis Bartosza i ma wiele aplikacji na koncie, zreszta ponoic w Wielkopolsce wiekszosc klada central bez GWC i problemow nie ma (pytalem o najnowsze dane). Brzmi optymistycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartekw. 19.01.2011 15:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 Obym nie zalowal.... na pytanie czy nie bedzie zamarzal bez GWC, dostrzeglem autentyczny grymas zdziwienia. Ekipa to autoryzowany serwis Bartosza i ma wiele aplikacji na koncie, zreszta ponoic w Wielkopolsce wiekszosc klada central bez GWC i problemow nie ma (pytalem o najnowsze dane). Brzmi optymistycznie. Trzeba było spytać o powód wprowadzenia aplikacji ''tryb zimowy'' w firmowym sterowniku. Trzymam kciuki -) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kangaxx 20.01.2011 00:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 a ja nie mam trybu zimowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartekw. 20.01.2011 08:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 a ja nie mam trybu zimowego A z którego roku/jaki numer masz sterownik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kangaxx 20.01.2011 11:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 o rany, nie pamiętam... ale gdzieś sprzed 2 lat stw 1 bo ja mam zmiennoprądowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartekw. 20.01.2011 13:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 To, chyba rzeczywiście nie masz. Rozmawiałem kiedyś z Serwisantem z Bartosza, to wprowadzili tą aplikację jakoś rok temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.