Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pompa ciepła(powietrze-woda)Nibe Split TM-wymiana doświadczeń


aslom1

Recommended Posts

Witam Wszystkich!Potrzebuję porady,odnośnie ustawień,w pierwszych dniach po uruchomieniu.Mam powtarzające się alarmy (com alarm,na wyświetlaczu,w menu 1),oraz przegrzewanie,przy tym CWU,powyżej zadanych wartości (55 C).Muszę nadmienić,że alarm nie zapisuje się w histori alarmów (?).Po ponownym resecie i uruchomieniu ,wszystko działa (na oko) poprawnie,przez kilkanaście do kilkudziesięciu godz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis

 

Hej!Dzięki za podpowiedź...serwis serwisem,tylko skąd GO wziąść,nikt się za bardzo nie kwapi.Buduję dom w okolicach Człuchowa,woj.Pom.Miejscowe firmy jakoś ze strachem podchodzą do tematu (może z braku czasu?)Przywiozłem PCi z Szwecji,wyniosło mnie taniej w zakupie,niestety serwisu stamtąd nie przywiozę.montowałem ze specjalistą ze Stockholmu,jedynie czasu zabrakło na poważne ustawienia/korekty.Musiałem wracać ,pracuję za granicą Tylko żonę zostawiłem z tematem,no i mam problem.Może ktoś ma namiary na światłych.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompy ciepła: Karol Szubzda; [email protected], tel. 085 662 84 87, tel. kom. 0 693 300 563

infolinia: 0-801 003 066

 

Witam.Zgadza się,dzięki za podpowiedź.Mam kontakt z p.Karolem,dużo mi pomógł w czasie uruchamiania PCi.Na dzień dzisiejszy,alarmy się powtarzają,z powodu,prawdopodobnie poważniejszej usterki własnej "maszyny".Zagotowuje mi CWU,mimo zapodanych,właściwych,parametrów.Za ok.2 dni zjawi się ktoś z serwisu,właśnie z polecenia p.Karola.Jestem dobrej myśli,w każdym razie DZIĘKI!Odezwę się po naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.No i doczekałem się pana z serwisu.Po wymianie jakiegoś czipa,w module wewnętrznym oraz poprawieniu zasilania(?),korekcie ustawień programowych,oraz co najważniejsze,odpowietrzeniu( ! )układu-pompa ciepła wraz ze sprężarką,działa znakomicie.Piszę ogólnikowo,bo na podstawie relacji małżonki.Niestety nie było mnie podczas naprawy.Ciekawa jest w tym wszystkim,wypowiedź serwisanta Nibe,że to norma ,nowe a często już z awarią!!!Mam tylko nadzieję ,że po wpakowaniu niemałej kasy w ogrzewanie....teraz będzie tylko z górki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...