aslom1 05.12.2010 11:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 Witam Wszystkich!Potrzebuję porady,odnośnie ustawień,w pierwszych dniach po uruchomieniu.Mam powtarzające się alarmy (com alarm,na wyświetlaczu,w menu 1),oraz przegrzewanie,przy tym CWU,powyżej zadanych wartości (55 C).Muszę nadmienić,że alarm nie zapisuje się w histori alarmów (?).Po ponownym resecie i uruchomieniu ,wszystko działa (na oko) poprawnie,przez kilkanaście do kilkudziesięciu godz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 06.12.2010 07:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aslom1 06.12.2010 16:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 serwis Hej!Dzięki za podpowiedź...serwis serwisem,tylko skąd GO wziąść,nikt się za bardzo nie kwapi.Buduję dom w okolicach Człuchowa,woj.Pom.Miejscowe firmy jakoś ze strachem podchodzą do tematu (może z braku czasu?)Przywiozłem PCi z Szwecji,wyniosło mnie taniej w zakupie,niestety serwisu stamtąd nie przywiozę.montowałem ze specjalistą ze Stockholmu,jedynie czasu zabrakło na poważne ustawienia/korekty.Musiałem wracać ,pracuję za granicą Tylko żonę zostawiłem z tematem,no i mam problem.Może ktoś ma namiary na światłych..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 06.12.2010 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 pompy ciepła: Karol Szubzda; [email protected], tel. 085 662 84 87, tel. kom. 0 693 300 563infolinia: 0-801 003 066 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aslom1 07.12.2010 11:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 pompy ciepła: Karol Szubzda; [email protected], tel. 085 662 84 87, tel. kom. 0 693 300 563 infolinia: 0-801 003 066 Witam.Zgadza się,dzięki za podpowiedź.Mam kontakt z p.Karolem,dużo mi pomógł w czasie uruchamiania PCi.Na dzień dzisiejszy,alarmy się powtarzają,z powodu,prawdopodobnie poważniejszej usterki własnej "maszyny".Zagotowuje mi CWU,mimo zapodanych,właściwych,parametrów.Za ok.2 dni zjawi się ktoś z serwisu,właśnie z polecenia p.Karola.Jestem dobrej myśli,w każdym razie DZIĘKI!Odezwę się po naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aslom1 14.12.2010 18:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 Witam.No i doczekałem się pana z serwisu.Po wymianie jakiegoś czipa,w module wewnętrznym oraz poprawieniu zasilania(?),korekcie ustawień programowych,oraz co najważniejsze,odpowietrzeniu( ! )układu-pompa ciepła wraz ze sprężarką,działa znakomicie.Piszę ogólnikowo,bo na podstawie relacji małżonki.Niestety nie było mnie podczas naprawy.Ciekawa jest w tym wszystkim,wypowiedź serwisanta Nibe,że to norma ,nowe a często już z awarią!!!Mam tylko nadzieję ,że po wpakowaniu niemałej kasy w ogrzewanie....teraz będzie tylko z górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.