luxor 05.08.2014 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Coś Ty się człowieku przyczepił do tego Stolbudu? Sprawa dotyczy UGI i salonu Ekoprofit. Stolbud nie ma tu nic do rzeczy. Stolbud jest tylko i wyłącznie wykonawcą stolarki, a jakoś nie doczytałam się aby co do jej jakości padał akurat zarzut w tym wątku. To nie pracownik Stolbudu zawierał umowę z inwestorem i czynił wszelkie ustalenia. Stolbud dostał zlecenie to je wykonał. . Jeśli na stronie Stolbudu, firma Ekoprofit jest pokazana SALON FIRMOWY i reklamuje się jako posiadająca "autoryzację Stolbudu dla montażu" to automatycznie Stolbud staje się zaangażowany w tą sprawę. Danie przez Stolbud rekomendacji Ekoprofitowi oznacza potwierdzenie marką/opinią Stolbudu że ta mniejsza firma jaką jest Ekoprofit jest godna zaufania i dobrze wykona usługi. Jeśli Ekoprofit skopał wykonanie usługi to niezadowolenie wobec Stolbudu jest całkowicie na miejscu. Skoro Stolbud autoryzuje wykonawców to niech łaskawie jeszcze ich przeszkoli, audytuje co jakiś czas, i usuwa tych co nie spełniają jakiś tam kryteriów jakościowych. Jeśli tego nie robi, a tego nie robi co widać po Ekoproficie, to niech te wszystkie pomyje które się wylewają na tym forum trwają dalej jako ostrzeżenie dla innych. Jak nie umieją kontrolować firm montujących to niech usuną ze strony odnośniki "autoryzacja, salon firmowy itd". Wtedy nikt nie będzie miał do nich problemu. Jak chcą się bawić w firmę europejską z rzeszą kooperantów to niech ponoszą konsekwencje takich akcji zarówno pozytywne jak i negatywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uwaga_groźnyinwestor 05.08.2014 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Skoro Stolbud autoryzuje wykonawców to niech łaskawie jeszcze ich przeszkoli, audytuje co jakiś czas, i usuwa tych co nie spełniają jakiś tam kryteriów jakościowych. Jeśli tego nie robi, a tego nie robi co widać po Ekoproficie, to niech te wszystkie pomyje które się wylewają na tym forum trwają dalej jako ostrzeżenie dla innych. Jak nie umieją kontrolować firm montujących to niech usuną ze strony odnośniki "autoryzacja, salon firmowy itd". Wtedy nikt nie będzie miał do nich problemu. Jak chcą się bawić w firmę europejską z rzeszą kooperantów to niech ponoszą konsekwencje takich akcji zarówno pozytywne jak i negatywne. Podpisuje sie pod powyzszym obiema rękami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kmordzak 16.09.2014 16:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Mam bardzo negatywne doswiadczenia z firma Stolbud. Mnie okna sprzedawala firma Stolbud Legionowo. Okna zamowilam na czerwiec 2014 roku, jedno okno nadal nie jest sprawne (cena okolo 10.000 pln duze okno HS) i mialo zostac wymienione we wrzesniu 2014 roku. Jednak firma postanowila sobie rozwiazac umowe bo nie spodobal im sie ton z jakimi rozmawiam. Trudno nie stracic cierpliwosci. Nie jestem w stanie skonczyc elewacji dzieki Stolbudowi bo nie jest zakonczony montaz okien. Cala 3 miesieczna wspolpraca byla okupiona wiecznym zwlekaniem. Umawialisie na termin okien jednego dnia, stawilismy sie na budowie (biorac dzien wolnego) okna nie przyjechaly, nastepnego dnia przyjechala tylko czesc okien. I kolejnego dnia tak w kolko .... nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 16.09.2014 20:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Widze grono "zadowolonych" klientow wciaz sie powieksza... Jak dlugo jeszcze owa firma bedzie nabijac ludzi w butelke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
innyinwestor 23.01.2015 13:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 Widać że masa ludzi niezadowolonych szuka sprawiedliwości w sieci Czytam ten temat i inne i co scyzoryk się w kieszeni otwiera! Aż się zarejestrowałem i piszę. Co do postów pisanych przez osoby które napisały 2 posty pół roku temu to szkoda gadać bo nie raczyły pewnie pamiętać że problem jest załatwiony a jak nie to nie był problemem bo nic nie piszą więcej. Pisze tu widać parę osób które mają pojęcie o branży i realiach ale parę dosłownie Duże echo o Stolbud Włoszczowa odbija się ze względu na temat Wrocławskiego dealera. Któryś z moich przedmówców już powiedział parę mąrych słów ale nie o tym chciałem napisać. Prośba do pokrzywdzonego użytkownika pod tytułem UGI niech poda dokładne dane pomiarowe ze specyfikacji do umowy i wymiary otworów z budowy to chętnie powiem kto dał ciała! Nie wierzę że dealer stolbudu nie wpisał w umowie wysokości repera i wylewek (a jak nie wpisał to faktycznie ma problem) A może niech się odezwie ktoś od Ekoprofit firmy bo dyskusja rozżalonego klienta z innymi rozżalonymi jest bez sensu bo nie ma faktów! Fakt Stolbud Włoszczowa mógł nawet nie mieć pojęcia co planuje na montażu Ekoprofit czy jak oni się tam nazywali! Jako fabryka już pewnie dali pstryczka w nos dealerowi ale umówmy się jeden czarny baran w stadzie nie czyni go czarnym!! To jest też wielki interes i masa pieniędzy w obrocie, więc klientów (dealerów) nie odstrzela się z dnia na dzień. Okna nie są z gumy i inwestor musi mieć świadomość że nie da się ich rozciągnąć ani skrócić więc inwestor z kierownikiem budowy albo wykonawcą powinien określić reper i to jest świętość! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uwaga_groźnyinwestor 06.02.2015 22:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Nie bedziemy odgrzewac starych kotletów, powiedziane na temat Ekoprofit i Stolbud Włoszczowa było. Moje zdanie nie uległo zmianie, wciąż nie polecam i nigdy nie raczę, wręcz przeciwnie. Jakie obowiazki nalezec do kogo powinny chyba kazdy wie.Zycze udanych wyborów firm wykonawczych i producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin.nowak.67 10.02.2015 06:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Też nie polecam tej firmy... U mnie ani jedno oko nie otwiera się poprawnie, a doprosić się o regulację nie idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 14.02.2015 13:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 Drzwi wewnątrzklatkowe nie lepsze od Waszych opinii. Po miesiącu spaczenie było ogromne i przyznam się szczerze, że wolałem wywalić całość do kontenera i zamówić znajomym inne drzwi. Chcieli coś "na sztukę" do sprzedaży mieszkania ale to przeszło moje najczarniejsze sny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 14.02.2015 13:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 Jak widac taka jest polityka firmy. Na sztuke i byle do przodum:bash:Mozesz chociaz powiedziec jaki byl koszt owych drzwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 14.02.2015 14:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 "Groszowy" - liczyłem się z tym, że to nie jakaś półka jakościowa (jakakolwiek), bo skrzydło w okolicach 500zł jak dobrze pamiętam - a było to lat kilka wstecz. MFD z okleiną - pilśnia - MDF - to nie miało prawa przeżyć ale żeby aż tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inwestorka2013 26.05.2015 12:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Niektórzy mówia o nich StolPaw nie bez powodu http://www.youtube.com/watch?v=1UgDGJKJKX8 edit. filmik usuniety po 2 miesiacach walki dogadałem sie z firmą jesli ktośbędzie miał z nimi problemy prosze o Priv dam info jak postępować Dzień Dobry, nie polecam usług przedstawiciela Stolbudu Ekoprofit z Wrocławia. Drzwi wewnętrzne są całkiem ładne. Nie mogę jednak wypowiedzieć się co do okien. Oto moja historia: http://forum.muratordom.pl/showthread.php?227424-Jak-zakup-okien-mo%C5%BCe-sparali%C5%BCowa%C4%87-budow%C4%99-i-zdrowie-Stolbud-W%C5%82oszczowa-Ekoprofit/page37&highlight=ekoprofit Jestem zainteresowana kontaktem w tej sprawie. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 28.05.2015 07:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Chyba lepiej bezpośrednio z producentem (gwarantem) lub firmą z którą współpracowałaś rozmawiać. Poprzez forum wylejesz żale ale chyba nie dojdzie do jakiegoś skutecznego rozwiązania, choć próbować warto. Nie bronię firmy tylko podpowiadam jak najlepiej załatwiać sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dbx 25.03.2016 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2016 Nie bedziemy odgrzewac starych kotletów, powiedziane na temat Ekoprofit i Stolbud Włoszczowa było. Moje zdanie nie uległo zmianie, wciąż nie polecam i nigdy nie raczę, wręcz przeciwnie. Jakie obowiazki nalezec do kogo powinny chyba kazdy wie. Zycze udanych wyborów firm wykonawczych i producentów. Dla nowych klientów to nie kotlet. Pytanie jest następujące; co trzeba zrobić, by klient przed zakupem wiedział co go czeka, wiedział jakie są warunki tzw. gwarancji tego co produkuje Stolbud. Mało osób czytuje fora, stąd mało ich wie, co będzie po zakupie. W naszym przypadku, zakup był rekomendowany przez znajomego "dilera-montażystę". Dobrego w tym tyle, że diler chce pomóc. Stolbud niestety nie. Konkluzja może być taka, że producenci, w coraz liczniejszej liczbie, stawiają wyłącznie na zysk ze sprzedaży. Resztę, czyli to co wynika po tym, w zasadzie mają w dupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 26.03.2016 08:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2016 Nie jest to prawdą, że producent stawia wyłącznie na zysk. Nie piszę tu o Stolbudzie czy innej konkretnej firmie, a ogólnie o branży.Jeśli masz zapisy z karty gwarancyjnej to tak czy siak gwarant (producent) musi ponieść odpowiedzialność. Jeśli zachowuje się niepoważnie to sprzedawcy nie chcą z nim współpracować, bo tak na prawdę cała złość wyładowywana jest na sklepie a nie producencie. Są też firmy, które w razie pomyłki biją się w pierś, przepraszają i dokładają starań aby pomóc Klientowi. Pomyłki się zdarzają - czy to w produkcji, czy w dostawach. Najważniejsze jak dana firma jest w stanie poradzić sobie z takim problemem. Diler też ma tu sporo do powiedzenia, bo często jest mediatorem pomiędzy Klientem finalnym a producentem. Jeśli KAŻDE zamówienie u niego jest pilne i zawsze zależy czyjeś życie od takich drzwi u tego konkretnego dilera to producent każde zamówienie będzie traktował normalnie. A jak na prawdę będzie potrzeba przyspieszenia zamówienia to robi się ból i wina zwalana jest na producenta. Pewnie w innych dziedzinach gospodarczych jest podobnie, ale chciałem uświadomić niektórym że nie zawsze producent jest tym złym. Raz jeszcze podkreślan - nie piszę tu o Stolbudzie czy jakimś konkretnym Dilerze, a co całej branży drzwiowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dbx 26.03.2016 13:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2016 Nie jest to prawdą, że producent stawia wyłącznie na zysk. Nie piszę tu o Stolbudzie czy innej konkretnej firmie, a ogólnie o branży. Jeśli masz zapisy z karty gwarancyjnej to tak czy siak gwarant (producent) musi ponieść odpowiedzialność. Jeśli zachowuje się niepoważnie to sprzedawcy nie chcą z nim współpracować, bo tak na prawdę cała złość wyładowywana jest na sklepie a nie producencie. Są też firmy, które w razie pomyłki biją się w pierś, przepraszają i dokładają starań aby pomóc Klientowi. Pomyłki się zdarzają - czy to w produkcji, czy w dostawach. Najważniejsze jak dana firma jest w stanie poradzić sobie z takim problemem. Diler też ma tu sporo do powiedzenia, bo często jest mediatorem pomiędzy Klientem finalnym a producentem. Jeśli KAŻDE zamówienie u niego jest pilne i zawsze zależy czyjeś życie od takich drzwi u tego konkretnego dilera to producent każde zamówienie będzie traktował normalnie. A jak na prawdę będzie potrzeba przyspieszenia zamówienia to robi się ból i wina zwalana jest na producenta. Pewnie w innych dziedzinach gospodarczych jest podobnie, ale chciałem uświadomić niektórym że nie zawsze producent jest tym złym. Raz jeszcze podkreślan - nie piszę tu o Stolbudzie czy jakimś konkretnym Dilerze, a co całej branży drzwiowej. Szkoda, że nie piszesz konkretnie, szkoda, że piszesz o całej branży, bo szkoda jest taka, że niczego wartościowego nie napisałeś. Zaopatrz się w druk tzw. karty gwarancyjnej producenta; przeczytaj co podlega a co nie podlega gwarancji; zorientuj się z czym klienci mają kłopoty. Po tym, w miarę możliwości, zestaw to wszystko w jedno i pomyśl, czy to, co piszesz, jest warte pisania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.