Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Stolbud Włoszczowa-proszę o opinie


Recommended Posts

Coś Ty się człowieku przyczepił do tego Stolbudu? Sprawa dotyczy UGI i salonu Ekoprofit. Stolbud nie ma tu nic do rzeczy. Stolbud jest tylko i wyłącznie wykonawcą stolarki, a jakoś nie doczytałam się aby co do jej jakości padał akurat zarzut w tym wątku.

To nie pracownik Stolbudu zawierał umowę z inwestorem i czynił wszelkie ustalenia. Stolbud dostał zlecenie to je wykonał. .

 

Jeśli na stronie Stolbudu, firma Ekoprofit jest pokazana SALON FIRMOWY i reklamuje się jako posiadająca "autoryzację Stolbudu dla montażu" to automatycznie Stolbud staje się zaangażowany w tą sprawę.

 

Danie przez Stolbud rekomendacji Ekoprofitowi oznacza potwierdzenie marką/opinią Stolbudu że ta mniejsza firma jaką jest Ekoprofit jest godna zaufania i dobrze wykona usługi. Jeśli Ekoprofit skopał wykonanie usługi to niezadowolenie wobec Stolbudu jest całkowicie na miejscu.

 

Skoro Stolbud autoryzuje wykonawców to niech łaskawie jeszcze ich przeszkoli, audytuje co jakiś czas, i usuwa tych co nie spełniają jakiś tam kryteriów jakościowych. Jeśli tego nie robi, a tego nie robi co widać po Ekoproficie, to niech te wszystkie pomyje które się wylewają na tym forum trwają dalej jako ostrzeżenie dla innych.

 

Jak nie umieją kontrolować firm montujących to niech usuną ze strony odnośniki "autoryzacja, salon firmowy itd". Wtedy nikt nie będzie miał do nich problemu. Jak chcą się bawić w firmę europejską z rzeszą kooperantów to niech ponoszą konsekwencje takich akcji zarówno pozytywne jak i negatywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Skoro Stolbud autoryzuje wykonawców to niech łaskawie jeszcze ich przeszkoli, audytuje co jakiś czas, i usuwa tych co nie spełniają jakiś tam kryteriów jakościowych. Jeśli tego nie robi, a tego nie robi co widać po Ekoproficie, to niech te wszystkie pomyje które się wylewają na tym forum trwają dalej jako ostrzeżenie dla innych.

 

Jak nie umieją kontrolować firm montujących to niech usuną ze strony odnośniki "autoryzacja, salon firmowy itd". Wtedy nikt nie będzie miał do nich problemu. Jak chcą się bawić w firmę europejską z rzeszą kooperantów to niech ponoszą konsekwencje takich akcji zarówno pozytywne jak i negatywne.

Podpisuje sie pod powyzszym obiema rękami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
Mam bardzo negatywne doswiadczenia z firma Stolbud. Mnie okna sprzedawala firma Stolbud Legionowo. Okna zamowilam na czerwiec 2014 roku, jedno okno nadal nie jest sprawne (cena okolo 10.000 pln duze okno HS) i mialo zostac wymienione we wrzesniu 2014 roku. Jednak firma postanowila sobie rozwiazac umowe bo nie spodobal im sie ton z jakimi rozmawiam. Trudno nie stracic cierpliwosci. Nie jestem w stanie skonczyc elewacji dzieki Stolbudowi bo nie jest zakonczony montaz okien. Cala 3 miesieczna wspolpraca byla okupiona wiecznym zwlekaniem. Umawialisie na termin okien jednego dnia, stawilismy sie na budowie (biorac dzien wolnego) okna nie przyjechaly, nastepnego dnia przyjechala tylko czesc okien. I kolejnego dnia tak w kolko .... nie polecam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months później...

Widać że masa ludzi niezadowolonych szuka sprawiedliwości w sieci :(

Czytam ten temat i inne i co scyzoryk się w kieszeni otwiera! Aż się zarejestrowałem i piszę.

 

Co do postów pisanych przez osoby które napisały 2 posty pół roku temu to szkoda gadać bo nie raczyły pewnie pamiętać że problem jest załatwiony a jak nie to nie był problemem bo nic nie piszą więcej.

 

Pisze tu widać parę osób które mają pojęcie o branży i realiach ale parę dosłownie :)

 

Duże echo o Stolbud Włoszczowa odbija się ze względu na temat Wrocławskiego dealera. Któryś z moich przedmówców już powiedział parę mąrych słów ale nie o tym chciałem napisać.

 

Prośba do pokrzywdzonego użytkownika pod tytułem UGI niech poda dokładne dane pomiarowe ze specyfikacji do umowy i wymiary otworów z budowy to chętnie powiem kto dał ciała! Nie wierzę że dealer stolbudu nie wpisał w umowie wysokości repera i wylewek (a jak nie wpisał to faktycznie ma problem)

A może niech się odezwie ktoś od Ekoprofit firmy bo dyskusja rozżalonego klienta z innymi rozżalonymi jest bez sensu bo nie ma faktów!

 

Fakt Stolbud Włoszczowa mógł nawet nie mieć pojęcia co planuje na montażu Ekoprofit czy jak oni się tam nazywali! Jako fabryka już pewnie dali pstryczka w nos dealerowi ale umówmy się jeden czarny baran w stadzie nie czyni go czarnym!! To jest też wielki interes i masa pieniędzy w obrocie, więc klientów (dealerów) nie odstrzela się z dnia na dzień.

 

Okna nie są z gumy i inwestor musi mieć świadomość że nie da się ich rozciągnąć ani skrócić więc inwestor z kierownikiem budowy albo wykonawcą powinien określić reper i to jest świętość!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Nie bedziemy odgrzewac starych kotletów, powiedziane na temat Ekoprofit i Stolbud Włoszczowa było.

Moje zdanie nie uległo zmianie, wciąż nie polecam i nigdy nie raczę, wręcz przeciwnie.

 

Jakie obowiazki nalezec do kogo powinny chyba kazdy wie.

Zycze udanych wyborów firm wykonawczych i producentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...
Niektórzy mówia o nich StolPaw nie bez powodu

 

http://www.youtube.com/watch?v=1UgDGJKJKX8

 

edit.

filmik usuniety po 2 miesiacach walki dogadałem sie z firmą jesli ktośbędzie miał z nimi problemy prosze o Priv dam info jak postępować

 

Dzień Dobry,

 

nie polecam usług przedstawiciela Stolbudu Ekoprofit z Wrocławia.

 

Drzwi wewnętrzne są całkiem ładne. Nie mogę jednak wypowiedzieć się co do okien.

 

Oto moja historia: http://forum.muratordom.pl/showthread.php?227424-Jak-zakup-okien-mo%C5%BCe-sparali%C5%BCowa%C4%87-budow%C4%99-i-zdrowie-Stolbud-W%C5%82oszczowa-Ekoprofit/page37&highlight=ekoprofit

 

Jestem zainteresowana kontaktem w tej sprawie.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lepiej bezpośrednio z producentem (gwarantem) lub firmą z którą współpracowałaś rozmawiać. Poprzez forum wylejesz żale ale chyba nie dojdzie do jakiegoś skutecznego rozwiązania, choć próbować warto. Nie bronię firmy tylko podpowiadam jak najlepiej załatwiać sprawę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months później...
Nie bedziemy odgrzewac starych kotletów, powiedziane na temat Ekoprofit i Stolbud Włoszczowa było.

Moje zdanie nie uległo zmianie, wciąż nie polecam i nigdy nie raczę, wręcz przeciwnie.

 

Jakie obowiazki nalezec do kogo powinny chyba kazdy wie.

Zycze udanych wyborów firm wykonawczych i producentów.

 

Dla nowych klientów to nie kotlet.

Pytanie jest następujące; co trzeba zrobić, by klient przed zakupem wiedział co go czeka, wiedział jakie są warunki tzw. gwarancji tego co produkuje Stolbud.

Mało osób czytuje fora, stąd mało ich wie, co będzie po zakupie.

W naszym przypadku, zakup był rekomendowany przez znajomego "dilera-montażystę". Dobrego w tym tyle, że diler chce pomóc. Stolbud niestety nie.

Konkluzja może być taka, że producenci, w coraz liczniejszej liczbie, stawiają wyłącznie na zysk ze sprzedaży. Resztę, czyli to co wynika po tym, w zasadzie mają w dupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to prawdą, że producent stawia wyłącznie na zysk. Nie piszę tu o Stolbudzie czy innej konkretnej firmie, a ogólnie o branży.

Jeśli masz zapisy z karty gwarancyjnej to tak czy siak gwarant (producent) musi ponieść odpowiedzialność. Jeśli zachowuje się niepoważnie to sprzedawcy nie chcą z nim współpracować, bo tak na prawdę cała złość wyładowywana jest na sklepie a nie producencie.

 

Są też firmy, które w razie pomyłki biją się w pierś, przepraszają i dokładają starań aby pomóc Klientowi. Pomyłki się zdarzają - czy to w produkcji, czy w dostawach. Najważniejsze jak dana firma jest w stanie poradzić sobie z takim problemem.

 

Diler też ma tu sporo do powiedzenia, bo często jest mediatorem pomiędzy Klientem finalnym a producentem. Jeśli KAŻDE zamówienie u niego jest pilne i zawsze zależy czyjeś życie od takich drzwi u tego konkretnego dilera to producent każde zamówienie będzie traktował normalnie. A jak na prawdę będzie potrzeba przyspieszenia zamówienia to robi się ból i wina zwalana jest na producenta.

 

Pewnie w innych dziedzinach gospodarczych jest podobnie, ale chciałem uświadomić niektórym że nie zawsze producent jest tym złym. Raz jeszcze podkreślan - nie piszę tu o Stolbudzie czy jakimś konkretnym Dilerze, a co całej branży drzwiowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to prawdą, że producent stawia wyłącznie na zysk. Nie piszę tu o Stolbudzie czy innej konkretnej firmie, a ogólnie o branży.

Jeśli masz zapisy z karty gwarancyjnej to tak czy siak gwarant (producent) musi ponieść odpowiedzialność. Jeśli zachowuje się niepoważnie to sprzedawcy nie chcą z nim współpracować, bo tak na prawdę cała złość wyładowywana jest na sklepie a nie producencie.

 

Są też firmy, które w razie pomyłki biją się w pierś, przepraszają i dokładają starań aby pomóc Klientowi. Pomyłki się zdarzają - czy to w produkcji, czy w dostawach. Najważniejsze jak dana firma jest w stanie poradzić sobie z takim problemem.

 

Diler też ma tu sporo do powiedzenia, bo często jest mediatorem pomiędzy Klientem finalnym a producentem. Jeśli KAŻDE zamówienie u niego jest pilne i zawsze zależy czyjeś życie od takich drzwi u tego konkretnego dilera to producent każde zamówienie będzie traktował normalnie. A jak na prawdę będzie potrzeba przyspieszenia zamówienia to robi się ból i wina zwalana jest na producenta.

 

Pewnie w innych dziedzinach gospodarczych jest podobnie, ale chciałem uświadomić niektórym że nie zawsze producent jest tym złym. Raz jeszcze podkreślan - nie piszę tu o Stolbudzie czy jakimś konkretnym Dilerze, a co całej branży drzwiowej.

 

 

Szkoda, że nie piszesz konkretnie, szkoda, że piszesz o całej branży, bo szkoda jest taka, że niczego wartościowego nie napisałeś.

 

Zaopatrz się w druk tzw. karty gwarancyjnej producenta; przeczytaj co podlega a co nie podlega gwarancji; zorientuj się z czym klienci mają kłopoty. Po tym, w miarę możliwości, zestaw to wszystko w jedno i pomyśl, czy to, co piszesz, jest warte pisania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...