qwazar 14.12.2010 20:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 Użytkuję piec Klimosza Ling combi Viadrus U22 ze sterownikiem Recalart A3000DPE.http://www.recalart.com/index_pliki/Page1702.htmW przypadku zatrzymania pieca zapala się czerwona dioda na sterowniku.Piec stoi, ale ja nic o tym nie wiem dopóki nie wejdę do kotłowni.Ma ktoś pomysł jak dorobić do tego alarm dźwiękowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertsz 15.12.2010 07:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 Wyprowadzasz sygnał ze sterownika, podajesz ten sygnał na układ separujący i dalej robisz z nim co chcesz. Średnio kumaty elektryk lub mniej kumaty elektronik poradzi sobie z tym bezproblemowo. **** Jeśli to G.Śląsk to się polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qwazar 19.01.2011 20:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 Jestem średnio kumatym elektrykiem, ale gdzie jeśli możesz napisać szukać sygnału ze sterownika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertsz 25.01.2011 09:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 Jestem średnio kumatym elektrykiem, ale gdzie jeśli możesz napisać szukać sygnału ze sterownika ? W pierwszym poście podałeś komplet informacji Sygnałem zatrzymania pieca jest zapalenie się czerwonej diody LED. Ten sygnał musisz sobie wzmocnić, odseparować i wyprowadzić do zewnętrznego buczka/syreny/powiadamiania SMS/powiadamiania @. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qwazar 16.02.2011 13:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 Sygnalizator zainstalowany. Wreszcie wiem, że piec zrobił sobie wczasy i stoi, koniec z ponownym rozpalaniem pieca. Teraz to nawet na komórkę mógłbym sobie wysłać powiadomienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania