ebula 19.12.2010 14:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Zapraszam do komentowania różnych pomysłów i rozwiązań Liczę na Wasze wsparcie Pozdrawiam, EwaB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
googulek 04.01.2011 10:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 to ja bede pierwsza jezeli babcine klimaty to bede podgladac ! moze za duzo nie doradze bo sama jestem zielona w tematach budowlanych ale kibicowac bede napewno jezeli mozesz wrzuc wiecej zdjec z budowy i materialow wykonczeniowych jakie wybralas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia i marek 04.01.2011 13:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 A ja druga Piękne wnętrza się zapowiadają - moje klimaciki Do dolnej łazienki polecam Ceramiche Grazia - ma akurat podobnej wielkości kwadraty - 13cmx13cm. Bardzo ładne, tylko nie są tanie. Jak Ty robisz te projekty? Masz jakiś program? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ebula 04.01.2011 21:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 gogulek, monia i marek witajcie w moich niskich progach :) Co do projektów to szukam po necie i ściągam wszelkie darmówki No więc tak: Na stronie BRW znajdziecie 3d-creator-a bardzo fajny jest power net + co chwilkę robią nową wersję więc szukajcie najnowszej na stronie paradyża można też ściągnąć program i w nim głównie łazienki projektuję Jest też kichen draw 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia i marek 04.01.2011 21:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 to chyba by mnie przerosło szkoda, bo właśnie nad kuchnią dumam... A u Ciebie zapowiada się ślicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania