Paablo 19.12.2010 16:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 ]Witam, Postanowiłem podzielić się swoimi, niestety negatywnymi, wrażeniami dotyczącymi współpracy z firmą ARCER. 1. Przy składaniu zamówienia, ze względu na sporą jego wartość, obiecano mi transport w sobotę poza granicami Warszawy (zgodnie ze standardem firmy poza granicami Warszawy rozwożą towar od poniedziałku do piatku od 9-17). Akurat tak się składa, że od poniedziałku do piatku pracuje, dlatego zależało mi na sobocie. Po dokonaniu przelewu okazało się, że transport juz nie jest możliwy w sobotę. 2. Coż, musiałem zorganizować sobie transport we własnym zakresie. Umówiłem się na stawkę godzinową, zadzwoniłem do arcera na 3 dni przed wspomnianą sobotą z prośbą o skompletowanie zamówienia. Oczywiście, jak można się domysłeć, zamówienie nie zostało skopletowane, a że miałem dużo asortymentu, musiałem sporo czekać (patrz tracić czas i płacic za transport). 3. Oczywiście w przypadku jednego rodzaju płytek zostały skompletowane dwa rózne odcienie (prawdopodobnie 1 paczka pochodziła z wcześniejszej dostawy). Niestety fachowiec kładł płytki jak leciało wiec i te zostały na trwale związane z podłogą. Ale nie to jest isotne, ale to co się stało potem. Pojechałem do arcera o zakupiłem dwie nowe paczki i umówiłem się na zwrot jednej (chciałem sprawdzić w domu, która bardzie bardziej pasowała kolorystycznie). Wrociłem w następną sobotę no i dowiedziałem się ze zwroty przyjmuje się od poniedziałku do piatku bodajże do godz 17.00. Przyjechałem we wtorek no i dowiedziałem się ze zwrotu nie bedzie bo przyjechała już nowa partia. Wydaje się ze firma robi dużo, aby zwrotów miała jak najmniej Duzy nie znaczy profesjonalny, i arcer to najlepsze tego przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.