tufus 20.12.2010 20:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Witam, Czy ma ktoś doświadczenie w reklamacji drzwi zewnętrznych drewnianych firmy CAL.Drzwi kupiłem i zostały zamontowane przez firmę w lipcu tego roku. Obecnie całe skrzydło jest krzywe, ze skrzydła zrobił się łuk i drzwi nie można domknąć. Na dole i na górze ładnie dolegajądo ościeżnicy a na środku przy zamkach już nie, odstają. Czy jest to powód do reklamacji?Są to drzwi dębowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 21.12.2010 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 Przez "moje ręce" przeszły chyba już setki drzwi CAL i problem wypaczenia skrzydła miałem tylko raz. Winny był sam inwestor - drzwi na jego życzenie były zamontowane przed pracami mokrymi w nieogrzewanym budynku.Jeżeli nie czujesz się winny to śmiało zgłaszaj reklamację. Powodem jej nieuznania może być brak zadaszenia i grzejnik blisko drzwi http://www.drzwi-cal.pl/files/file/instrukcje/Inst.%20montazu%20drz.%20zewnetrzne.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tufus 21.12.2010 19:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 Tynki i wylewki były robione w 2009 roku a montaż drzwi w 2010 roku.W holu brak grzejnika - ogrzewanie podłogowe, drzwi są pod zadaszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 21.12.2010 20:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 No to pisz reklamację! CAL załatwia reklamacje dość sprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 22.12.2010 17:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 A może problem nie jest tak głęboki i wystarczy drobna regulacja na zaczepie zamka? Mógł być zbyt poluzowany przez co drzwi miały miejsce do zapracowania. Ale to już wymaga regulacji z rąk człowieka, który "czuje" drewno. Myślę że CAL się nie obrazi za taką reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tufus 22.12.2010 17:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 Było u mnie dzisiaj dwóch Panów z firmy CAL, regulacja nic by nie dała.Różnica między środkiem a górą wynosi 5mm, także nie da się tego wyregulować.Ale zastanawia mnie dlaczego tak się stało - drzwi wstawione po tynkowaniu i wylewkach,dom ogrzewany (chociaż jeszcze niezamieszkany). Wilgoć na zewnątrz, ale są to w końcudrzwi zewnętrzne i ogólnie firma ma dobrą opinię.Ja drzwi nie montowałem, zleciłem firmie montującej drzwi aby nie stracić gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Charlie 22.12.2010 21:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 z jakiego drewna - liściaste czy iglaste ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertmm 22.12.2010 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 .................Są to drzwi dębowe. Jest w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 23.12.2010 10:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 Podobno jest jakaś norma która dopuszcza ugięcie drzwi zewnętrznych do iluś tam mm... Faktem jest, że 1-2mm to raczej norma przy drzwiach drewnianych w okresie mokrym, ale nie wpływa to raczej na komfort użytkowania. 3 mm to już dużo i ciężko to czasem "uzdrowić" regulacją. Ale 5 mm to bardzo dużo jak na drzwi. Dlaczego? Jakiś "diabełek" tkwiący w drewnie (nie można wykluczyć) Często też tak się dzieje, jeśli drzwi są nie zamknięte na środku i pozostają w takim stanie kilka dni. Jeśli mają w sobie "sprzyjąjący wykrzywieniu" układ drewna, to łapią odkształcenia, które z czasem narastają.. Z tym że w tej sytuacji.. reakcja serwisu jak widzę jest natychmiastowa. I chwała im za to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tufus 16.03.2011 06:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 Witam, Chciałem powiedzieć, że sprawa zakończyła się dobrze tzn. drzwi zostały wymienione.Także firma Cal nie robi żadnych problemów z reklamacją - informacja dla przyszłych kupujących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tylko bez nazwisk. 16.03.2011 20:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 No i super, że sprawa się pomyślnie zakończyła. Swoją drogą to miłe, że napisałeś, jak się skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ada_321 07.08.2013 16:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam odświeżam wątek. Myślę że powinnam podzielić się moim doświadczeniem. Kilka tygodni temu zamontowano mi drzwi Cal - dębowe z przeszkleniem. Niestety w godzinach późno popołudniowych, gdy słońce zaczęło zachodzić a promienie słoneczne podać na drzwi, okazało się że cała szyba jest porysowana od wewnętrznej strony szyby. Zarówno szyba zewnętrzna jak i wewnętrzna. Od góry do dołu, widać to bez żadnego problemu, ale tylko gdy promienie słoneczne padały na drzwi - u nas jest to tylko w czasie zachodu słońca. Zrobiłam zdjęcia i złożyłam reklamacje w sklepie gdzie kupiłam drzwi. Oni wysłali zdjęcia i odpowiednią dokumentację do producenta. Mimo widocznej wady Cal odpisał: reklamacja jest nie zasadna (drzwi zostały zamontowane, a to oznacza, że ich jakość i standard i cena zostały zaakceptowane). Nie zgodziłam się z tym, ponieważ jest to wada ukryta, nie widoczna przez większą część dnia i odwołałam się od tej decyzji - teraz czekam na decyzję. Nie polecam producenta- jeśli na początku robią problemy to ja nie wiem co będzie później. Oczywiście dam znać jak się sprawa zakończy. poniżej zdjęcia - dla mnie wady przeszklenia) Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez ada_321 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 07.08.2013 17:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Witam Jeżeli faktycznie to zarysowanie jest wewnątrz szyby to CAL dał trochę ciała przyjmując szybę od swojego dostawcy ale w kościach coś czuję, że jednak staną na wysokości zadania i Ci ją wymienią. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 07.08.2013 21:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Jak wspomniała właścicielka rysy widać w określonym świetle. Ciekaw jestem co na to norma "wzrokowa ocena jakości szkła" W praktyce trudno przed każdą szybą postawić człowieka i patrzeć na nią całą dobę, a technologia w tej firmie (na ile widziałem) zakłada zaklejenie szyby na czas wędrówki przez linie produkcyjne, więc mogła zostać niezauważona. Za to odpowiedź serwisu jest trochę hmm.. no nie takiej bym sie spodziewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Samar 09.08.2013 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Odległość 1.5 metra, światło dzienne rozproszone, oko nieuzbrojone. Sama piszesz,że wady są widoczne tylko o określonej porze dnia i na dodatek wtedy kiedy są podświetlone ( promienie słoneczne w tym przypadku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz Antkowiak 09.08.2013 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Ta szyba nie powinna byla przejsc kontroli jakosci. Ewidentnie do wymiany wg mnie. W kwestii absurdalnego stanowiska serwisu CAL: moje pytanie brzmi w jaki sposob, przed montazem drzwi skontrolowac ich sprawnosc techniczna w pelnym zakresie? Szyba ma ewidentne zarysowania wlosowate wewnatrz zespolenia. Takie zarysowania (nie wyczywalne paznokciem w duzym uproszeniu) sa dopuszczalne jako odosobnione, w strefach brzegowych itp. Napewno nie w takim zageszczeniu. Podsumowujac ta szyba powinna trafic do stluczki a nie w rame. Jestem w pracy, ale po powrocie do domu sprubuje odszukac normy dutyczacej jakosci szyb zespolonych. Powinienem gdzies miec z racji poprzednio wykonywanego zawodu (5 lat bylem technologiem dzialu produkcji szyb, rowniez zespolonych). Prosze sie przypomniec to poszukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 10.08.2013 07:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Ta szyba nie powinna byla przejsc kontroli jakosci. Ewidentnie do wymiany wg mnie. Właśnie wcześniej napisałem swoje zdanie i z Twoim się nie zgadzam. Kontrola nie bardzo miała szansę ją wykryć, bo tą wadę widać tylko w określonym świetle. A że konstrukcja większości nowoczesnych, bewzlistewkowych drzwi nie pozwala na wymianę samej szyby, to już inna bajka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz Antkowiak 10.08.2013 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Właśnie wcześniej napisałem swoje zdanie i z Twoim się nie zgadzam. Kontrola nie bardzo miała szansę ją wykryć, bo tą wadę widać tylko w określonym świetle. Robiles kiedys taka kontrole jakosci osobiscie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 11.08.2013 21:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Robiles kiedys taka kontrole jakosci osobiscie ? No nie , coś Ty. Ja tylko działam w tej branży jako sprzedawca, magazynier i montażysta. Kontrolę robią mi klienci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz Antkowiak 12.08.2013 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 No tak... lepszego kontrolera jakosci niz klient trudno znalezc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.