klient_ 25.12.2010 16:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 Jeżeli planujecie Państwo współpracę z firmą TWÓJ DOM (z Gdańska, ul. Jesionowa 2) to szczerzę odradzam, ponieważ mam bardzo złe doświadczenia związane z tą firmą. Firma jest nierzetelna ponieważ: - nie dotrzymuje warunków umowy- niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta)- nie wywiązuje się z terminów- nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem)- jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny- nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania- głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klienta Stwierdzam, że firma nie szanuje klienta. Pracownicy notorycznie spóżniali się, a efektów ich pracy nie można inaczej nazwać jak FUSZERKĄ. Właściciele uchylają się od odpowiedzialności za błędy wynikające z braku profesjonalizmu pracowników. Aby wyegzekwować od nich wykonanie reklamacji, konieczne jest wstąpienie na drogę sądową. Rozczarowany klient Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/151581-firma-twoj-dom-monta%C5%BC-drzwi-opinia-klienta/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marceee 30.09.2012 14:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Dzień dobry, mam bardzo podobny problem. Dotyczy montażu okien przez firmę Twój Dom. Czy mógłby Pan udzielić mi wskazówek w jakich sposób można dochodzi swoich praw? Czy zdecydował się Pan wejść na drogę sądową? Pozdrawiam Jeżeli planujecie Państwo współpracę z firmą TWÓJ DOM (z Gdańska, ul. Jesionowa 2) to szczerzę odradzam, ponieważ mam bardzo złe doświadczenia związane z tą firmą. Firma jest nierzetelna ponieważ: - nie dotrzymuje warunków umowy - niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta) - nie wywiązuje się z terminów - nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem) - jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny - nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania - głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klienta Stwierdzam, że firma nie szanuje klienta. Pracownicy notorycznie spóżniali się, a efektów ich pracy nie można inaczej nazwać jak FUSZERKĄ. Właściciele uchylają się od odpowiedzialności za błędy wynikające z braku profesjonalizmu pracowników. Aby wyegzekwować od nich wykonanie reklamacji, konieczne jest wstąpienie na drogę sądową. Rozczarowany klient Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/151581-firma-twoj-dom-monta%C5%BC-drzwi-opinia-klienta/#findComment-5518673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOBLES 06.03.2013 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 O to chyba miałem szczęście bo muszę powiedzieć że kupiłem u nich Gerdę do domu gdzie cena była niższa niż u konkurencji a pobiegałem trochę posprawdzać i monterzy zamontowali mi drzwi co prawda w 1 dzień ale montowali do późna i nawet się nie spodziewałem że tak dobrze to wyszło. Co więcej jakaś babeczka podpisująca ze mną umowę podrzuciła mi fajny pomysł na połączenie ich z elewacją. Ja jestem MEGA zadowolony. Leszek Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/151581-firma-twoj-dom-monta%C5%BC-drzwi-opinia-klienta/#findComment-5818476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Diedra 04.04.2013 15:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 - nie dotrzymuje warunków umowy - niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta) - nie wywiązuje się z terminów - nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem) - jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny - nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania - głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klientaRozczarowany klient Kliencie, jeśli chcesz być na forum wiarygodny (a zakładam, że chcesz), nie pisz ogólnikami i sloganami, bo wyszła Ci już cała epistoła, ale... bez ZADNEGO KONKRETU. 1. Co zamówiłeś, a co otrzymałeś, że czujesz się rozczarowany. 2. Nieodpowiednim sprzętem... To znaczy? Cóż, pracownicy mogą posługiwać się nawet srebrną łyżeczką, jeśli efekt jest zadowalający. Co stało się u Ciebie? 3. Jakie usterki? Może też zdjęcie na poparcie całego posta? Bardzo współczuję Ci przykrego doświadczenia z firmą, ale aby przestroga była skuteczna, musimy wiedzieć więcej. Co do dwóch osób zarejestrowanych chyba wyłącznie w celu napisania pieśni pochwalnych w tym wątku... nawet nie będę komentować. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/151581-firma-twoj-dom-monta%C5%BC-drzwi-opinia-klienta/#findComment-5872327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.04.2013 17:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam Diedra - ten watek jest tylko po to zerknij na datę 2010 rok Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/151581-firma-twoj-dom-monta%C5%BC-drzwi-opinia-klienta/#findComment-5872466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.