Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

firma TWOJ DOM - montaż drzwi -opinia klienta


Recommended Posts

Jeżeli planujecie Państwo współpracę z firmą TWÓJ DOM (z Gdańska, ul. Jesionowa 2) to szczerzę odradzam, ponieważ mam bardzo złe doświadczenia związane z tą firmą. Firma jest nierzetelna ponieważ:

 

- nie dotrzymuje warunków umowy

- niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta)

- nie wywiązuje się z terminów

- nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem)

- jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny

- nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania

- głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klienta

 

Stwierdzam, że firma nie szanuje klienta. Pracownicy notorycznie spóżniali się, a efektów ich pracy nie można inaczej nazwać jak FUSZERKĄ. Właściciele uchylają się od odpowiedzialności za błędy wynikające z braku profesjonalizmu pracowników. Aby wyegzekwować od nich wykonanie reklamacji, konieczne jest wstąpienie na drogę sądową.

 

 

Rozczarowany klient

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...

Dzień dobry,

mam bardzo podobny problem. Dotyczy montażu okien przez firmę Twój Dom.

 

Czy mógłby Pan udzielić mi wskazówek w jakich sposób można dochodzi swoich praw? Czy zdecydował się Pan wejść na drogę sądową?

 

Pozdrawiam

 

Jeżeli planujecie Państwo współpracę z firmą TWÓJ DOM (z Gdańska, ul. Jesionowa 2) to szczerzę odradzam, ponieważ mam bardzo złe doświadczenia związane z tą firmą. Firma jest nierzetelna ponieważ:

 

- nie dotrzymuje warunków umowy

- niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta)

- nie wywiązuje się z terminów

- nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem)

- jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny

- nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania

- głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klienta

 

Stwierdzam, że firma nie szanuje klienta. Pracownicy notorycznie spóżniali się, a efektów ich pracy nie można inaczej nazwać jak FUSZERKĄ. Właściciele uchylają się od odpowiedzialności za błędy wynikające z braku profesjonalizmu pracowników. Aby wyegzekwować od nich wykonanie reklamacji, konieczne jest wstąpienie na drogę sądową.

 

 

Rozczarowany klient

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months później...

O to chyba miałem szczęście bo muszę powiedzieć że kupiłem u nich Gerdę do domu gdzie cena była niższa niż u konkurencji a pobiegałem trochę posprawdzać i monterzy zamontowali mi drzwi co prawda w 1 dzień ale montowali do późna i nawet się nie spodziewałem że tak dobrze to wyszło. Co więcej jakaś babeczka podpisująca ze mną umowę podrzuciła mi fajny pomysł na połączenie ich z elewacją. Ja jestem MEGA zadowolony. :)

 

Leszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks później...
- nie dotrzymuje warunków umowy

- niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta)

- nie wywiązuje się z terminów

- nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem)

- jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny

- nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania

- głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klientaRozczarowany klient

 

Kliencie, jeśli chcesz być na forum wiarygodny (a zakładam, że chcesz), nie pisz ogólnikami i sloganami, bo wyszła Ci już cała epistoła, ale... bez ZADNEGO KONKRETU.

1. Co zamówiłeś, a co otrzymałeś, że czujesz się rozczarowany.

2. Nieodpowiednim sprzętem... To znaczy? Cóż, pracownicy mogą posługiwać się nawet srebrną łyżeczką, jeśli efekt jest zadowalający. Co stało się u Ciebie?

3. Jakie usterki? Może też zdjęcie na poparcie całego posta?

 

Bardzo współczuję Ci przykrego doświadczenia z firmą, ale aby przestroga była skuteczna, musimy wiedzieć więcej.

 

Co do dwóch osób zarejestrowanych chyba wyłącznie w celu napisania pieśni pochwalnych w tym wątku... nawet nie będę komentować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...