klient_ 25.12.2010 16:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 Jeżeli planujecie Państwo współpracę z firmą TWÓJ DOM (z Gdańska, ul. Jesionowa 2) to szczerzę odradzam, ponieważ mam bardzo złe doświadczenia związane z tą firmą. Firma jest nierzetelna ponieważ: - nie dotrzymuje warunków umowy- niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta)- nie wywiązuje się z terminów- nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem)- jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny- nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania- głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klienta Stwierdzam, że firma nie szanuje klienta. Pracownicy notorycznie spóżniali się, a efektów ich pracy nie można inaczej nazwać jak FUSZERKĄ. Właściciele uchylają się od odpowiedzialności za błędy wynikające z braku profesjonalizmu pracowników. Aby wyegzekwować od nich wykonanie reklamacji, konieczne jest wstąpienie na drogę sądową. Rozczarowany klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marceee 30.09.2012 14:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Dzień dobry, mam bardzo podobny problem. Dotyczy montażu okien przez firmę Twój Dom. Czy mógłby Pan udzielić mi wskazówek w jakich sposób można dochodzi swoich praw? Czy zdecydował się Pan wejść na drogę sądową? Pozdrawiam Jeżeli planujecie Państwo współpracę z firmą TWÓJ DOM (z Gdańska, ul. Jesionowa 2) to szczerzę odradzam, ponieważ mam bardzo złe doświadczenia związane z tą firmą. Firma jest nierzetelna ponieważ: - nie dotrzymuje warunków umowy - niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta) - nie wywiązuje się z terminów - nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem) - jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny - nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania - głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klienta Stwierdzam, że firma nie szanuje klienta. Pracownicy notorycznie spóżniali się, a efektów ich pracy nie można inaczej nazwać jak FUSZERKĄ. Właściciele uchylają się od odpowiedzialności za błędy wynikające z braku profesjonalizmu pracowników. Aby wyegzekwować od nich wykonanie reklamacji, konieczne jest wstąpienie na drogę sądową. Rozczarowany klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOBLES 06.03.2013 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 O to chyba miałem szczęście bo muszę powiedzieć że kupiłem u nich Gerdę do domu gdzie cena była niższa niż u konkurencji a pobiegałem trochę posprawdzać i monterzy zamontowali mi drzwi co prawda w 1 dzień ale montowali do późna i nawet się nie spodziewałem że tak dobrze to wyszło. Co więcej jakaś babeczka podpisująca ze mną umowę podrzuciła mi fajny pomysł na połączenie ich z elewacją. Ja jestem MEGA zadowolony. Leszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Diedra 04.04.2013 15:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 - nie dotrzymuje warunków umowy - niewłaściwie realizuje zamówienie (dostarczają produkty niezgodne z zamówieniem, różniące się znacznie ceną na niekorzyść klienta) - nie wywiązuje się z terminów - nie zatrudnia profesjonalistów do montażu (pracownicy nie potrafią nawet przyciąć listwy i posługują się nieodpowiednim sprzętem) - jakość usługi jest fatalna i niewspółmierna do ceny - nie chce naprawić usterek (objętych 2letnią gwarancją), które pojawiły się już po tygodniu użytkowania - głównym celem jest zarobek, a nie satysfakcja klientaRozczarowany klient Kliencie, jeśli chcesz być na forum wiarygodny (a zakładam, że chcesz), nie pisz ogólnikami i sloganami, bo wyszła Ci już cała epistoła, ale... bez ZADNEGO KONKRETU. 1. Co zamówiłeś, a co otrzymałeś, że czujesz się rozczarowany. 2. Nieodpowiednim sprzętem... To znaczy? Cóż, pracownicy mogą posługiwać się nawet srebrną łyżeczką, jeśli efekt jest zadowalający. Co stało się u Ciebie? 3. Jakie usterki? Może też zdjęcie na poparcie całego posta? Bardzo współczuję Ci przykrego doświadczenia z firmą, ale aby przestroga była skuteczna, musimy wiedzieć więcej. Co do dwóch osób zarejestrowanych chyba wyłącznie w celu napisania pieśni pochwalnych w tym wątku... nawet nie będę komentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 04.04.2013 17:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam Diedra - ten watek jest tylko po to zerknij na datę 2010 rok Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.