Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

'klient nasz Pan' po Polsku czyli 'Pan zapłaci za piec, a potem się buja...'.


cuuube

podziel sie opinia  

7 użytkowników zagłosowało

  1. 1. podziel sie opinia

    • mam kociol nie sprawiajacy problemow
      5
    • mam problemy z kotlem i serwisem
      0
    • nie mam problemu z serwisem ale z kotlem tak mam
      2


Recommended Posts

jak to faktycznie jest z tymi serwisami firmowymi i niefirmowymi ? czy norma jest zostawianie klienta na lodzie doslownie i w przenosni po zakupie kotla ?

 

od jakiegos czasu przegladam fora zwiazane z ogrzewaniem poniewaz szukam dobrego kociolka doswojego nowego starego domku kusi mnie pelletowy jednak mimo ze ten typ paliwa jest juz jakis czas na rynku polskim to kotly wydaja sie byc niedopracowane i awaryjne co zmusza 'szczesliwego' nabywce do kontaktu z producentem/serwisantem i tu czesto jak czytam zaczynaja sie schody

 

jesli chodzi o kotly Kostrzewy standartem sa wypowiedzi o marnym serwisie ...http://forum.muratordom.pl/showthread.php?117856-Kostrzewa-Pellets-Fuzzy-Logic-kto%C5%9B-ma-do%C5%9Bwiadczenie&highlight=kostrzewa+pellet

 

 

Defro http://forum.muratordom.pl/showthread.php?43600-Piece-DEFRO/page6&highlight=defro

 

 

co mnie zdziwilo sa tez kiepskie opinie o Cichewiczu ktory posiada certfikaty TUV http://forum.muratordom.pl/showthread.php?125832-Buderus-wielki-problem (wczoraj rozmawialem z Buderusem w Poznaniu i oni np zrezygnowali z Cichewicza , co mogloby potwierdzic historie z linka)

 

 

czy ze wszystkimi producentami kotlow czy to peletowych czy weglowych,gazowych i olejowych jest tak ze szczesliwi sa tylko Ci posiadacze ktorzy nie maja potrzeby wzywania serwisu ? a Ci ktorym piec nawala musza 'bujac' sie sami z problemami (jak to napisal SewerynJ 'Pan zapłaci za piec, a potem się buja...'.) ?

czy jak sugeruja starzy wyjadacze tego forum ,negatywne wypowiedzi 'kilkupostowcow' sa sposobem walki z konkurencja ?

 

 

glosujacy -wskazane jest podanie firmy i modelu bez rozpisywania sie (w tym temacie o problemie)

Edytowane przez cuuube
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Granpala 15 kw od kwietnia 2010 i poza alarmami o przegrzaniu podajnika wszystko działa bez zarzutu.

Pokrywa zasobnika na paliwo była "fabrycznie" nieszczelna. Odrobina silikonu i kilka dodatkowych pasków pod uszczelką załatwiły sprawę - choć powinien to zrobić producent.

Kocioł mam zainstalowany dokładnie z zaleceniami producenta (4 czy 5 pomp, zawór czwórdrożny itp. itd.) co nieco podniosło koszt instalacji, ale wszystko działa precyzyjniej i wydłuża żywotność kotła (podobno).

Palę peletami i myślę o uprawie wierzby energet. (bo węgla nie lubię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...