protos 11.01.2011 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Hej, Ostatnio się pokłóciłem z kumplem, ponieważ on mówi, że baterie Ferro i KFA posiadają gwarancję obejmującą swoim zakresem dojazd do klienta. Spoko. Nie oni jedni, bo wiem, że m.in. Deante przy lepszych bateriach też tak robi. Ale nie dogadałem się z nim, jak zaczął mi wmawiać, że ten serwis obejmuje też te najtańsze baterie, do 100-150 zł!? Przecież to im się w ogóle nie może kalkulować.. Koszt wysłania do klienta serwisanta to wydatek rzędu paruset złotych. Ma ktoś wiedzę, bądź doświadczenie w tej kwestii? Czy faktycznie przyjeżdża serwis? czy po prostu od razu wysyłają nową baterię, a tekst o serwisie jest niczym innym, jak chwytem marketingowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izaa 11.01.2011 12:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Do mnie przyjechał serwisant KFA w ciągu kilku dni od zgłoszenia usterki. Bateria KFA prysznicowa w warsztacie małża za całe 79 zł z Castoramy:) Dodam, że wypisywanie papierów dot. reklamacji trwało dłużej niż naprawa baterii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cyma2704 11.01.2011 18:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 (edytowane) U mnie serwis pojawił się do baterii umywalkowej (160zł) po dwóch dniach. Naprawa szybka i bezproblemowa. KFA Edytowane 12 Stycznia 2011 przez cyma2704 dodałam producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
protos 12.01.2011 08:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Damn, Czyli znajomy miał rację... Jak im się to kalkuluje?! A tutaj chodziło o Ferro czy KFA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.