miki121 12.11.2012 20:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 No i co z tego wynika???? Tyle, że u Ciebie te dwa spliciki pracują 11 lat A w ogóle nie zrozumiałeś tego co starałem się powiedzieć, a chciałem podzielić się spostrzeżeniami nt SANYO i COPELANDA. W skrócie: jak "jest źle" Copeland mówi "spoko, damy radę", a nieszczęsne Sanyo zalicza zgon Nic z tego Ogólnie najważniejszy jest sam fakt wykonania instalacji a co do sprężarek ja też lubię Copelanda ale są też inne przyzwoite sprężarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piter719 12.11.2012 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Jak rozumiem klient zadowolony z tego że go namówiłem na moją ulubienice TRI 11kW zadowolony jak zadowolony, na razie może być. co do próby załączania się tej grzałki przy podgrzewaniu cwu. to już chyba wiem o jaki parametr chodzi. śmiałeś się że z instrukcji doktorat zrobię. kilka razy czytania i sprawdzania poszczególnych parametrów:bash: i chyba mam:confused:. ale przekonam się jak temp troszkę spadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 12.11.2012 20:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 to pogratulować Najważniejsze że mogę skupić się nie montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 12.11.2012 20:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 zadowolony jak zadowolony, na razie może być. co do próby załączania się tej grzałki przy podgrzewaniu cwu. to już chyba wiem o jaki parametr chodzi. śmiałeś się że z instrukcji doktorat zrobię. kilka razy czytania i sprawdzania poszczególnych parametrów:bash: i chyba mam:confused:. ale przekonam się jak temp troszkę spadnie. Ja też wiem ale śmiałem się pozytywnie że jeden który chce przeczytać a nie walnąć ją w kąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 12.11.2012 20:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 w atlanticu to ten programator jest prościutki może inaczej -przyjazny dla właścicieladzisiaj żonie pokazałem jak będzie mogła sobie podnosić tempniech sobie kręci kaganiec jest ustawiony na 22,5 a redukcje to już nigdy nie zobaczy na wyświetlaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 12.11.2012 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Zebyś nie żałował - kobiety dużo potrafią i szybko się uczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 12.11.2012 20:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 (edytowane) moje nie oleje pompę i włączy grzałki w łazienkach w dziennej taryfiei piekarnik otworzy ozc jest ostatnie na liście podejrzanych[nawet o tym nie pomyslałem]najbardziej wykonawstwo ociepleń i cop pompyjutro rano będę wiedział więcej ponieważ będzie pierwsza doba stabilnej temperatury bez podbijania do góry asolt grubości ociepleń jak w ozc jedynie strop zwiększyłem na 50m2 do 50cm a na 70m2 do 60-70 cmno i dodatkowo ociepliłem dach 15 cm utworze jeszcze na poddaszu na 50m2 cżeśc ocieploną 20 cm Edytowane 12 Listopada 2012 przez malux20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ArturWi 12.11.2012 20:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 (edytowane) miki a to Ty czy o co chodzi? http://forum.muratordom.pl/showthread.php?53557-POMPA-CIEPŁA-spostrzeżenia-uwagi/page1020 A to ja Doradca handlowy w firmie "Ciepły Dom" Wszelkie zapytania można kierować do mnie. Odciążam mikiego,żeby sprawniej wszystko szło,przede wszystkim dobro klienta Edytowane 12 Listopada 2012 przez ArturWi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zieli 12.11.2012 21:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 A to ja Doradca handlowy w firmie "Ciepły Dom" Wszelkie zapytania można kierować do mnie. Odciążam mikiego,żeby sprawniej wszystko szło,przede wszystkim dobro klienta teraz wszystko jasne tylko tak z ciekawości wszystko wyglądało jak miki a tu nie miki powodzenia bo klient forumowy to wymagający klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 12.11.2012 22:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 teraz wszystko jasne tylko tak z ciekawości wszystko wyglądało jak miki a tu nie miki powodzenia bo klient forumowy to wymagający klient Fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r.tyrman 12.11.2012 22:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 To mój wspólnik i lewa ręka w interesie Ilość zleceń i zapytań przerosła moje możliwości i szukałem pomocy aby podzielić obowiązki.. I tak ja zajmuję się stroną techniczną w firmie a Artur handlową Gratulacje miki. W końcu. Grunt to logistyka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 12.11.2012 22:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Gratulacje miki. W końcu. Grunt to logistyka! Dziękuję no fakt najważniejsze podział ja montaż Artur handel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zieli 12.11.2012 22:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Dziękuję no fakt najważniejsze podział ja montaż Artur handel forum zweryfikuje Artura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ArturWi 12.11.2012 22:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 forum zweryfikuje Artura No i pozytywnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 12.11.2012 22:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Miki zmień numer telefonu! (z zerem na początku od ładnych kilku lat nikt się nie dodzwoni!) Ucz się od marketingowca Artura - on ma poprawny format Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 12.11.2012 22:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 forum zweryfikuje Artura Zawsze ma konsultanta pod ręką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 12.11.2012 22:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Miki zmień numer telefonu! (z zerem na początku od ładnych kilku lat nikt się nie dodzwoni!) Ucz się od marketingowca Artura - on ma poprawny format Popatrz a jakoś dzwonią i z tym zerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 12.11.2012 22:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Popatrz a jakoś dzwonią i z tym zerem Dzwonią bo mają łeb na karku I wybaczają takie pierdoły jak zero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 12.11.2012 22:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Dzwonią bo mają łeb na karku I wybaczają takie pierdoły jak zero No właśnie Ja jestem techniczny a nie marketingowiec Samo wykształcenie też techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 12.11.2012 22:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 No właśnie Ja jestem techniczny a nie marketingowiec Samo wykształcenie też techniczne Skąd ja to znam... Witaj w klubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.