r19 13.01.2013 21:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Nie nie jestem ale zawsze mnie uczono że klient też człowiek i na wszystkim - wszystkich nie trzeba zarabiać Bo są ludzi którzy potrafią np. powiedzieć "dziękuję" Sorry, ale ja w takie duperele to nie wierze. Biznes i sentymenty... No chyba, ze na tyle kroisz swoje owieczki, tzn. zarabiasz na klientach, ze mozesz sobie na to pozwolic. Albo ten magazyn pelen czesci do atlantica... Kpina totalna. Jaki instalator utrzymuje magazyn z czesciami? Pytam sie po co? Bo chcesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Wyobraź sobie sytuację że pada pompa w piątek około 16 docierasz do klienta o 19 i okazuje że karta mocy jest do wymiany.Na dworzu jest -20 a części dotrą do ciebie najwcześniej we wtorek około 12-14 co wtedy zrobisz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 13.01.2013 22:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 A co mowia warunki gwarancji, ktore klient akceptuje?Rozumiem, ze jest to Twoja wlasna inicjatywa i dobra wola. Jezeli tak to jestem pod wrazeniem, jednoczesnie zszokowany bo inni instalatorzy mieli by to w d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 W warunkach gwarancji ogólnych wszyscy podają 14dni Ale z mojego punktu widzenia sprzedaż pomp to praca na której zarabiam.. Magazyn części to inwestycja - w serwis i obsługę klienta i mój spokój. Parę ładnych lat pracowałem jako serwisant i wiem jedno jak jest mróz to warunki warunkami a człowiek człowiekiem.. Fakt że walczę z dostawcami aby uzyskać lepszą cenę na części bo niestety nie są one tanie ale o to w tym chodzi aby mieć większość elementów do PC PW. Do czerwca tego roku będzie magazyn kompletny pod atlantic-a a potem drugi krok NIBE powietrze i części do nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 13.01.2013 22:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Jak jedziesz do awarii to wrzucasz na pake calego atlantica w czesciach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 tylko te co są do danego modelu którego ma klient. ostatnio nawet w SANYO zamówiłem sprężarkę na magazyn do TRI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 13.01.2013 22:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Dla mnie to bezsens. To atlantic ma zapewnic czesci.Oczywiscie, z punktu widzenia uzytkownika to kazdy chcialby miec wykonana naprawe najlepiej od reki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 13.01.2013 22:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 tylko te co są do danego modelu którego ma klient. ostatnio nawet w SANYO zamówiłem sprężarkę na magazyn do TRI Sprężarkę na magazyn? Czytałem na forum muratora opinie (zdaje się mpoplaw coś bredził) że POMPY CIEPŁA są niezniszczalne i ogólnie długowieczne. Klient kupuje na kredycie 30-letnim a Ty sobie sprężarkę zamawiasz na stan? Przecież to podobno się nie psuje:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 i Atlantic zapewnia części ale trzeba poczekać na kuriera i trzeba dwa razy jechać Mając swoje części jedziesz raz i raz wymieniasz:) Atlantic dosyła części i wrzucam je na półkę... Ja sprzedaż pomp nie liczę na sezon czy dwa tylko na lata więc istotne jest posiadania zaplecza technicznego i części zamiennych.. Może to "zboczenie" którego nauczyłem się w Kanadzie ale tam była prosta zasada - jeżeli w domu spada temperatura nie ma źródła zastępczego - kominek usterka usunięta od ręki I tak mi zostało. Ostatnio kilka firm rozmawia ze mną na temat współpracy w zakresie serwisu fabrycznego pomp ciepła i coraz bardziej mnie to ciągnie - fajna robota. Oczywiście mam monterów którzy nadal będą montować PC i instalację ale coraz większą przyszłość widzę w serwisie PC nie tylko powietrznych ale także i gruntowych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 13.01.2013 22:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Sprężarkę na magazyn? Czytałem na forum muratora opinie (zdaje się mpoplaw coś bredził) że POMPY CIEPŁA są niezniszczalne i ogólnie długowieczne. Klient kupuje na kredycie 30-letnim a Ty sobie sprężarkę zamawiasz na stan? Przecież to podobno się nie psuje:P W atlanticach wszystko sie psuje.... Tzn. moze sie zepsuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pomarszczonyfred 13.01.2013 22:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 W warunkach gwarancji ogólnych wszyscy podają 14dni Ale z mojego punktu widzenia sprzedaż pomp to praca na której zarabiam.. Magazyn części to inwestycja - w serwis i obsługę klienta i mój spokój. Parę ładnych lat pracowałem jako serwisant i wiem jedno jak jest mróz to warunki warunkami a człowiek człowiekiem.. Fakt że walczę z dostawcami aby uzyskać lepszą cenę na części bo niestety nie są one tanie ale o to w tym chodzi aby mieć większość elementów do PC PW. Do czerwca tego roku będzie magazyn kompletny pod atlantic-a a potem drugi krok NIBE powietrze i części do nich bardzo ciekawe... albo to strasznie cienki sprzęt skoro trzeba miec cały czas wszystkie części, ja bym się bał kupować taki sprzęt, w którym przeciętny instalator ma wszystkie części a poza tym jak ty musisz kroić tych biednych forumowiczów aby na to wszystko zarobić musisz strasznie się pilnować aby sie w tym wszystkim nie pogubić. ps. wyprzedzając zarzuty odnośnie hitachi, magazyn części w polsce jest bardzo słaby, wszystko praktycznie trzeba sprowadzać z fabryki w hiszpanii (możej jest kilka podstawowych części), ale wiatraka wentylatora jednostki zewnętrznej nie ma od ręki, gwarancja na hitachi to 5 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Sprężarkę na magazyn? Czytałem na forum muratora opinie (zdaje się mpoplaw coś bredził) że POMPY CIEPŁA są niezniszczalne i ogólnie długowieczne. Klient kupuje na kredycie 30-letnim a Ty sobie sprężarkę zamawiasz na stan? Przecież to podobno się nie psuje:P W instalacjach w których ma możliwość ingerowania monter - chłodniczych może ulec uszkodzeniu sprężarka powód: - wilgoć w układzie chłodniczym, - zabrudzenia - elementy stałe w układzie chłodniczym, - wykorzystanie rur ciepłowniczych do instalacji chłodniczej. Ja uruchamiam nie tylko swoje pompy ale także innych monterów w moim rejonie i spotkałem się z wieloma przypadkami więc jeżeli dostałem bardzo dobrą cenę a dostawca był mi winien kasę za naprawę PC innej marki to skorzystałem i barterem rozliczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 13.01.2013 22:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Dla mnie to bezsens. To atlantic ma zapewnic czesci. Oczywiscie, z punktu widzenia uzytkownika to kazdy chcialby miec wykonana naprawe najlepiej od reki. Nie drąż tematu za mocno:) Dobry "sprzedawca,montażysta,serwisant" możesz sobie nazwać jak chcesz, jeśli ma dobry przemiał nowych jednostek to wyjmie płytę z nowego urządzenia, zadowoli klienta w piątek, a po niedzieli odzyska część do nowej jednostki, która jest w trakcie sprzedaży do nowego klienta. Tylko proszę mi nie pisć, że tak się nie robi:P Robiło tak się od dawna, i nie tylko w przypadku PC. Robią tak do dzisiaj więksi sprzedawcy innych urządzeń (samochody,maszyny budowlane itp.) Daty w protokołach się nie zgadzają lub protokoły są pisane kilka dni po naprawie. Tego tematu nie drąż skąd są części w piątek po 16.00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 bardzo ciekawe... albo to strasznie cienki sprzęt skoro trzeba miec cały czas wszystkie części, ja bym się bał kupować taki sprzęt, w którym przeciętny instalator ma wszystkie części a poza tym jak ty musisz kroić tych biednych forumowiczów aby na to wszystko zarobić musisz strasznie się pilnować aby sie w tym wszystkim nie pogubić. ps. wyprzedzając zarzuty odnośnie hitachi, magazyn części w polsce jest bardzo słaby, wszystko praktycznie trzeba sprowadzać z fabryki w hiszpanii (możej jest kilka podstawowych części), ale wiatraka wentylatora jednostki zewnętrznej nie ma od ręki, gwarancja na hitachi to 5 lat Nie pamiętasz jak zarzuciłeś mi że mówiłem że idę w serwis to sobie wyjaśnij teraz posiadania części zamiennych. A co do urządzeń to każde może się zepsuć a PC w wielu domach to jedyne źródło ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Nie drąż tematu za mocno:) Dobry "sprzedawca,montażysta,serwisant" możesz sobie nazwać jak chcesz, jeśli ma dobry przemiał nowych jednostek to wyjmie płytę z nowego urządzenia, zadowoli klienta w piątek, a po niedzieli odzyska część do nowej jednostki, która jest w trakcie sprzedaży do nowego klienta. Tylko proszę mi nie pisć, że tak się nie robi:P Robiło tak się od dawna, i nie tylko w przypadku PC. Robią tak do dzisiaj więksi sprzedawcy innych urządzeń (samochody,maszyny budowlane itp.) Daty w protokołach się nie zgadzają lub protokoły są pisane kilka dni po naprawie. Tego tematu nie drąż skąd są części w piątek po 16.00 Albo z mojej półki albo z urządzeń z magazynu jeżeli nie znajdę na półce albo z hurtowni chłodniczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 W atlanticach wszystko sie psuje.... Tzn. moze sie zepsuc A znasz takie urządzenie - pompę ciepła - która nie może się zepsuć??? Jeżeli bym handlował pompami i sprzedawał ich 5 rocznie to napewno nie tworzyłbym magazynu części zamiennych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 13.01.2013 22:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 A znasz takie urządzenie - pompę ciepła - która nie może się zepsuć??? Jeżeli bym handlował pompami i sprzedawał ich 5 rocznie to napewno nie tworzyłbym magazynu części zamiennych Ogólna opinia na muratorze "szczęśliwych posiadaczy" PC jest taka, że to się nie psuje:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Ogólna opinia na muratorze "szczęśliwych posiadaczy" PC jest taka, że to się nie psuje:P A Polska jest zielona wyspą i nie ma kryzysu Każde urządzenie mechaniczne czy PC czy klimatyzator czy kocioł ma prawo się zepsuć. A jeżeli ktoś twierdzi że nie ma takiej możliwości to jego sprawa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pyxis 13.01.2013 22:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Ogólna opinia na muratorze "szczęśliwych posiadaczy" PC jest taka, że to się nie psuje:P Ale miki handluje glownie pompami PW. One sa juz "zepsute" w momencie instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 22:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Ale miki handluje glownie pompami PW. One sa juz "zepsute" w momencie instalacji. Tak samo jak system operacyjny windows Ale jakoś na milionach komputerów jest zainstalowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.