Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

witajcie

Jestem na forum początkująca:) jako przyszła posiadaczka domu rozglądam się za inspiracjami jakby tu wszystko urządzić....

czeka mnie teraz sprzedaż mieszkania - kupno mieszkania mamie i sama zostanę wtedy właścicielką domu...

mam pytanie - otóż znalazłam wiele firmy w necie produkujących meble sosnowe woskowane

Jestem ciekawa czy ktoś z Was użytkuje - jak się prezentuję we wnętrzach - czy w połączeniu z nowoczesnym wnętrzem będą się dobrze prezentowały...

planuje jedną ścianę zrobić w kolorze granatu -

w załączniku typ mebli który mnie interesuje...

arc_03..jpg

1397014599_1..jpg

d_25..jpg

https://forum.murator.pl/topic/152391-meble-woskowane/

Cześć ,

Ja mam takie meble. Dzięki Twojemu postowi zorientowałem się, że identyczne meble - produkują lub sprzedają - dwie różne firmy w praktycznie identycznych cenach:

Jeden sklep to ten od Twoich mebli: meblewoskowane.pl a drugi, to tam gdzie ja kupiłem meblo-wosk.pl

Ciekawa zagadka. Może oni tylko je sprzedają, a produkują chińczyki ? :)

Tak czy inaczej: meble są bardzo fajne, mięsiste , z pewnymi niedoskonałościami, solidne i myślę , że całkiem atrakcyjne cenowo. Pamiętaj o tym, że łatwo je zarysować - wgnieść, bo sosna jest bardzo miękka. Siedzisko krzesła nie znosi jeansów z nitami, a stół można zagnieść nawet łyżeczką do herbaty.

Ja mam stół 2mx1m , szafkę kuchenną wiszącą, krzesła, ławę. Myślę, że wzornictwo tych mebli jest na tyle uniwersalne, że mogą się ładnie wpisać w nowoczesne wnętrze, ale jednoznacznie na to pytanie nie odpowiem, bo osobiście gustuję w skrajnie wiejskich, rustykalnych wnętrzach.

Pozdrawiam

https://forum.murator.pl/topic/152391-meble-woskowane/#findComment-4488176

ojjj

nie tylko te dwie firmy...znalazłam kilku producentów, którzy je 'produkują" zapewne jedna chińczyk w tym macza ręce:P

no to może zaprezentujesz jakieś zdjęcia?

Myślę o wykorzystaniu skrzyni jako stoliczka kawowego:P