Mona7 16.01.2011 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Ja wiem że to może dość głupie pytanie, ale nie znam się na budowlance i dopiero się wdrażam Pani w gminie powiedziała mi, że zgodnie z warunkami zabudowy mogę mieć dach czterospadowy pod warunkiem, że ma prostopadły układ kalenic a ja kompletnie nie wiem co to znaczy. Możecie pomóc? Co to jest prostopadły układ kalenic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
face 18.01.2011 20:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 no to chyba raczej na pewna kalenice musza byc pod katem 90*taki efekt uzyskasz gdy budynek w ksztalcie litery L lub ewentualnie gdy przykryjesz kwadratowy budynek koperta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
docent56 18.01.2011 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 W tym przypadku dach nazywa się namiotowy i nie ma kalenicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mona7 19.01.2011 06:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 No właśnie Pani mi od razu powiedziała, że koperta odpada (choć podobno na innych działkach wywalczyli zgodę na kopertowy to i może ja na mój wywalczę) bo on to w L raczej nie jest. Wrrr.. wkurza mnie takie wymyślanie. Ja rozumiem określić kąt nachylenia dachu, wysokość budynku czy coś w tym stylu ale już żeby wszyscy mieli takie same dach to paranoja! To niech tam wybudują osiedla identycznych domków skoro tak jest najładniej. Coś czuję, że czeka mnie batalia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Margoth1719503976 19.01.2011 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 W tym przypadku dach nazywa się namiotowy i nie ma kalenicy. Jak nie ma kalenicy? Ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania