yaolli 22.01.2011 09:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Witam, niedawno kupiłem swoje pierwsze mieszkanie i stoję przed problemem wyboru ogrzewania. Mieszkanie ma 39m2, blok jest wybudowany z cegły, ocieplony styropianem, okna są wymienione na plastikowe. Wydaje mi się, że mieszkanie jest ciepłe – poprzedni właściciel ostatni raz palił w mieszkaniu w wigilię, po 3 tygodniach niepalenia w mieszkaniu było 16,5 stopni C. Mieszkanie na dzień dzisiejszy ogrzewane jest piecem kaflowym, który planuję zlikwidować. Jaki rodzaj ogrzewania doradzilibyście w moim przypadku. Ja jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy i na dzień dzisiejszy wiem tylko tyle że, piec dwufunkcyjny + instalacja itd. wyniesie mnie 10 tyś. plusem są małe rachunki za gaz. Co myślicie o ogrzewaniu na prąd, o kominku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kajmanxxl 22.01.2011 16:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 jeżeli masz podłączony gaz to wyszedł by on najtaniej, ale jeżeli musisz go podłączyć to zaczął bym rozważać czy prąd w sumie nie wyjdzie taniej, kominek oczywiście jest najtańszy ale sprawia najwięcej kłopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kbab 22.01.2011 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 witam, jeśli po wyliczeniu zapotrzebowania na energię wypadnie taryfa W3 (ponad 1200m3 gazu) to może się okazać, że w 2 taryfie ogrzewanie prądem będzie bardziej ekonomiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania