Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Drzwi przesuwne - grubość zabudowy

Recommended Posts

Witam,

Jaką najmniejszą realną grubość zabudowy z płyt GK przewidzieć dla drzwi przesuwnych.

Chodzi mi tylko i wyłącznie o minimalną grubość ścianki przylegającej z jednej strony do drzwi (nie znam się na profilach). Z drugiej strony drzwi będzie ściana.

(Pytam bo nie chcę wejść z zabudową drzwi w światło okna)

Z góry dziękuję za pomoc

.... nie jestem pewien co autor miał na myśli:) .....

Autor wątku trochę słabo opisał o co mu chodzi ;)

A wracając do tematu: "numer11" jeśli masz już wybrany jakiś model drzwi/producenta to warto sprawdzić czy ma w ofercie system przesuwny. Bo dla różnej grubości skrzydła stosuje się inną szerokość kasety.

Przesuwne do zabudowy ma POL-SKONE, ERKADO , Door-POL i oni mają tylko w wersji 125mm.

Już w czasie pisania pytania zdałem sobie sprawę z tego że nie w tym dziale je zadałem.

Już tłumaczę.

Drzwi przesuwne będą się składały z:

-Skrzydło zamówione u stolarza (wszystkie drzwi w domu będą od niego)

-System jezdny (podwieszany) będzie prawdopodobnie z systemu Laguna (system Standard) lub inny bliźniaczy z innej firmy.

-Skrzydło z jednej strony będzie miało ścianę nośną a z drugiej chcę je zabudować konstrukcją z profili i płyt GK.

Przeglądałem już wcześniej gotowe rozwiązania kasetowe m.in. z Eclisse ale wydają mi się trochę za delikatne i nie warte swojej ceny.

Poza tym i tak nie mógłbym ich zastosować bo moje skrzydło będzie miało około 160cm!

Moje pytanie to: jaka jest najmniejsza grubość ściany zbudowanej z profili i płyt która będzie przylegała do skrzydła?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Marcin

Twoje pytanie to raczej trzeba skierować do wykończeniowców. Bo to już praca remontowa -a nie montażowa i chyba mało kto się jej podejmie w firmach drzwiowych. Ta ściana nie spełnia żadnej roli dla drzwi. Ma ich tylko nie uciskać, ale być ścianą z innych powodów..