numer11 27.01.2011 12:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 Witam, Jaką najmniejszą realną grubość zabudowy z płyt GK przewidzieć dla drzwi przesuwnych.Chodzi mi tylko i wyłącznie o minimalną grubość ścianki przylegającej z jednej strony do drzwi (nie znam się na profilach). Z drugiej strony drzwi będzie ściana. (Pytam bo nie chcę wejść z zabudową drzwi w światło okna) Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_FIX_ 27.01.2011 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 Najlepsze systemy do zabudowy ma Eclisse. Kasety na grubość ściany 100/125 mm. np. płyta KG 12+profil 75 / 100 +12 płyta KG.U innych producentów jest podobnie. Więcej info dla kasety pojedynczej lub na stronie Eclisse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 29.01.2011 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 FIX, też o tym pomyślałem, ale że.. nie jestem pewien co autor miał na myśli:) to ciągle się zastanawiam co napisać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_FIX_ 29.01.2011 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 .... nie jestem pewien co autor miał na myśli:) ..... Autor wątku trochę słabo opisał o co mu chodzi A wracając do tematu: "numer11" jeśli masz już wybrany jakiś model drzwi/producenta to warto sprawdzić czy ma w ofercie system przesuwny. Bo dla różnej grubości skrzydła stosuje się inną szerokość kasety. Przesuwne do zabudowy ma POL-SKONE, ERKADO , Door-POL i oni mają tylko w wersji 125mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania