Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

MagdaZZZ się urządza - będzie eklektycznie (chyba;)


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 12,4k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Żadnego lotu nie mogę znaleźć - lista portów docelowych długa i ...gucio z tego :( Loty do Rzymu, które mnie najbardziej teraz interesują, będą dopiero pod koniec października... A np. Warszawa - Rzeszów w OLT od 399, w Locie od 208 zł :rotfl:

 

Bo sie trzeba jednak troche wczytac, co i jak, o co chodzi.

Wszystkie loty zagraniczne zaczynaja sie w pazdzierniku, wtedy rusza ta siatka polaczen

Na loty po Pl zasada jest taka ze polowa samolotu jest za 99pln, po wykupieniu przez klientow tej puli cena rosnie (jak wszedzie), sproboj z inna data joliska a na pewno znajdziesz lot za 99pln.

 

Sprawdzilam z ciekawosci. W niedziele mozesz poleciec za 199, w czerwcu zostalo juz tylko kilka rejsow za 99, kilka za 149. A to ze ceny przekraczaja te w Locie to swiadczy tylko o fakcie ze ludzie wola wydac 249, 299, 349, 399 (tak sie zmieniaja taryfy w zaleznosci od ilosci wykupionych wsamolocie miejsc) zamiast tych 208.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny - sprawa dywanu wyglada następujaco...

 

Okazuje się, ze jako jeden z dwóch z tej kampani (i jeszcze 2 inne przedmioty z innej kampani) utknął na cle:roll: Nie przepuścili go... teraz toczy się jakaś walka, szarpanina producent-urząd celny-westwing... a najbardziej poszkodowana ja:(

 

Oczywiście dają mi możliwość wycofania się i zarządania natychmiastowego zwrotu pieniędzy - na co chyba trochę liczą, bo chyba i oni i ja wiemy, że sytuacja jest beznadziejna;)

 

Ja dałam im tydzień - czyli do wczoraj:lol: Dziś/jutro chyba napiszę do nich, że chcę pieniądze spowrotem...

 

 

Ale jeśli chodzi w ogóle o opóźnienia w dostawach... pogadałam sobie z nnimi parę razy, ponarzekałam, wyrzuciłam im, ze jaktak można traktować klientów, nie odbierać tel. nie odpisywać na maila... że oni sami powinni wydzwaniać, tłumaczyć się z każdego dnia zwłoki, a nie jeszcze klient zaniepokojony nie może się skontaktować...

Zaczęłam ich straszyć, ze tracą klientów, że na forach/blogach aż wrze... krążą ploty, że bankrutują i naciągają ludzi na kasę... żeby nie zamawiać;) BANKRUTUJECIE?!?!?!?! - pytam ich;)

 

Na co, bardzo uprzejmy Pan, oznajmił, że bardzo, bardzo przepraszają... i nie, nie bankrutują:no: wręcz przeciwnie... że sukces ich przytłoczył... że sie nie spodziewali... że są dopiero 4 m-ce na rynku, a dziennie mają - 1500:jawdrop: nowych klientów... tysiące nowych zamówień... nie nadążają z nowymi kampaniami, nie nadążają z przyjmowaniem zamówień... nie mają już miejsc na magazynach, właśnie organizują nowe.... posypała im się logistyka, nie mają ludzi do pracy - prawie codziennie zatrudniają nowych... nie wydala dział obsługi klienta - normalnie masakra:o

 

Wyobrażacie sobie??? Tylko pozazdrościć, pogratulować i dać im szansę aż się ogarną:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny - sprawa dywanu wyglada następujaco...

 

Okazuje się, ze jako jeden z dwóch z tej kampani (i jeszcze 2 inne przedmioty z innej kampani) utknął na cle:roll: Nie przepuścili go... teraz toczy się jakaś walka, szarpanina producent-urząd celny-westwing... a najbardziej poszkodowana ja:(

 

Oczywiście dają mi możliwość wycofania się i zarządania natychmiastowego zwrotu pieniędzy - na co chyba trochę liczą, bo chyba i oni i ja wiemy, że sytuacja jest beznadziejna;)

 

Mnie się wydaje, że oni liczą na to, że zrezygnujesz nie trochę, ale pewnie bardzo bardzo - jeśli się uprzesz na ten dywan, to oni będą musieli zapłacić za niego cło, bez prawa żądania od Ciebie dopłaty. Zatem pewnie zrobią wszystko, żeby Cię zniechęcić (np. ściemą, że sytuacja jest beznadziejna) i skłonić do odbioru kasy... Jeśli dywan Ci się podoba (a jest piękny, ach ach!), to w sumie co Ci szkodzi zaczekać. No chyba że w międzyczasie już Ci się odwidział lub jeśli potrzebujesz kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co, bardzo uprzejmy Pan, oznajmił, że bardzo, bardzo przepraszają... i nie, nie bankrutują:no: wręcz przeciwnie... że sukces ich przytłoczył... że sie nie spodziewali... że są dopiero 4 m-ce na rynku, a dziennie mają - 1500:jawdrop: nowych klientów... tysiące nowych zamówień... nie nadążają z nowymi kampaniami, nie nadążają z przyjmowaniem zamówień... nie mają już miejsc na magazynach, właśnie organizują nowe.... posypała im się logistyka, nie mają ludzi do pracy - prawie codziennie zatrudniają nowych... nie wydala dział obsługi klienta - normalnie masakra:o

 

Wyobrażacie sobie??? Tylko pozazdrościć, pogratulować i dać im szansę aż się ogarną:lol:

 

Magda, chyba w to nie uwierzyłaś?!

Firma, która twierdzi, że ma tysiące zamówień dziennie, nie potrafi oclić jednego dywanu? Przecież to jakaś totalna ściema.

 

Co ciekawe, ta firma nawet nie podaje na swojej stronie wymaganych prawem danych o firmie - a przynajmniej mnie nie udało się ich tam odnaleźć.

 

Ja bym tam zażądała jak najszybciej zwrotu pieniędzy z odsetkami i dała sobie raz na zawsze spokój z taką firmą. Jak się czyta regulamin tego sklepu, to włos się jeży na głowie.

 

Jeżeli płaciłaś kartą, to możesz zareklamować transakcję u wystawcy karty i jeżeli masz dobry rachunek (a sądzę, że pewnie masz), to bank Ci od razu zwróci pieniądze na konto.

 

Mnie się wydaje, że oni liczą na to, że zrezygnujesz nie trochę, ale pewnie bardzo bardzo - jeśli się uprzesz na ten dywan, to oni będą musieli zapłacić za niego cło, bez prawa żądania od Ciebie dopłaty.

 

Barbe, więc oni niby mają już ten dywan w Urzędzie Celnym i liczą na to, że klient z niego zrezygnuje? Jaki to ma sens? Co wtedy zrobią z tym dywanem? Kupią go sobie? Przecież i tak muszą zapłacić za niego cło, jeśli takowe jest wymagane.

Edytowane przez Gabi.gg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Koniecznie zakładaj swój wątek:yes: I koniecznie podrzuć mi do niego linka, zebym nie przegapiła jak tysiąca innych watków;) Czasem się dowiaduję po pół roku i 100 stronach postów, że jakaś moja ulubienica ma swój wątek:(

 

No to założyłam Madziu - zapraszam serdecznie Ciebie i wszystkie dziewczyny, z nadzieją na Waszą pomoc i z pysznym ciachem na powitanie - choć wiem, że pora późna! Ale moze być do śniadanka!

Link do mnie w stopce :)

PICT0332.jpg

Edytowane przez Emma M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barbe, więc oni niby mają już ten dywan w Urzędzie Celnym i liczą na to, że klient z niego zrezygnuje? Jaki to ma sens? Co wtedy zrobią z tym dywanem? Kupią go sobie? Przecież i tak muszą zapłacić za niego cło, jeśli takowe jest wymagane.

 

Nie znam procedur (od razu zaznaczam, żeby potem nie było), ale może w sytuacji, kiedy odbiorca odmawia opłacenia cła, towar po prostu wraca do nadawcy? Może westwing dogadał się z nadawcą, że przyjmą ten dywan z powrotem? Naprawdę nie rozumiem, na czym może polegać problem z opłaceniem cła? Wiele razy zamawiałam kosmetyki z zagranicy i parę razy zatrzymali coś na cle - po opłaceniu natychmiast to dostawałam, nigdy żadnej hecy nie było. Westwing ewidentnie nie chce płacić z własnej kieszeni dodatkowej kasy, i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie - zżarło mi posta:mad:

 

Monia - przebrnęłam przez 3 strony twoich komentów i nic o sobie - oprócz lakonicznej wzmianki na temat moich nieudanych przygód z depilacją laserową i fryzjerami-stylistami;) - nie znalazłam:lol:

 

Chłopaki i dziewczyny - nie ma mnie, bo nie mam netu:sick: Tym razem nie mój mąż, a dostawca nawalił:roll: Jutro (po tygodniu:spam:) przyjeżdżają usunąć awarię...

 

Do tego mam taki zapier.ol, jakiego chyba jeszcze nigdy nie miałam... mam też pierwszy spory kryzys za sobą:roll: Brak netu chyba pośrednio się do niego przyczynił:rotfl:

Ale zmierza ku dobremu...

 

Mam nadzieję, że wkrótce do Was dołączę:hug:

 

Sprawa z Westwing wygląda następująco - dywanu nie dostarczą, zwracają forsęi dostałam bon rabatowy na 2 stówki;)

Bilans średnio zadowalający... pewnie byłabym wściekła, gdyby nie to, że dziś każda gotówka jest mi potrzebna:lol2: Więc im wybaczam:rotfl:

 

Ściskam i przesyłam buziaki:hug:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...