eniu 02.02.2011 07:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Zawsze ciekawiły mnie zachowania producentów wkładów w przypadku awarii ich produktu. Zachowania są skrajne. Zebrałemspore archiwum poczynań tych pierwszych na rynku. Są nowi gracze ,i będzie ich więcej . Być może uda się w tym wątkuzebrać kolejna porcję ciekawych doświadczeń ,które mogą kształtować opinię o producentach i ich wytworach. Wiem ,że ciekawe z "dziennikarskiego" punktu widzenia przypadkito często problemy lub dramat użytkownika. Tym bardziej zachęcamdo zwierzeń. Wątki dotyczące konkretnych Firm są ,ale porozrzucane niekiedy podziałach z kominkami niezwiązanymi . Tu może się uda zebrać je w jedną całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 02.02.2011 08:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Witam. Pożyteczny wątek bardzo. Zlinkuję dzisiaj kilka wątków tutaj. Trzeba by zrobić z niego "newsletter" i raz w miesiącu rozsyłać do wszystkich możliwych producentów i importerów palenisk Warto dopowiedzieć rzecz jedną i to bardzo ważną - to jak będzie załatwiona sprawa reklamacyjna tycząca się paleniska (i czy będzie załatwiona w ogóle) zależy tak w 60-ciu procentach zawsze od samej firmy sprzedającej i montującej kominek. Nawet jeżeli sprawa trafia na grunt "oporny" to dobre firmy potrafią w znaczący sposób wpłynąć na decyzję producenta, lub wręcz wymusić pewne rzeczy. To symbioza, obecna nie tylko w tej branży i coraz więcej firm (producentów) zaczyna to zauważać ... zwłaszcza jeżeli "grajdół" jest mały. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
margod 02.02.2011 08:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 ... a czy pozytywne historie też można opisywać, czy tylko te negatywne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 02.02.2011 11:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Witam. Pożyteczny wątek bardzo. Zlinkuję dzisiaj kilka wątków tutaj. Trzeba by zrobić z niego "newsletter" i raz w miesiącu rozsyłać do wszystkich możliwych producentów i importerów palenisk Warto dopowiedzieć rzecz jedną i to bardzo ważną - to jak będzie załatwiona sprawa reklamacyjna tycząca się paleniska (i czy będzie załatwiona w ogóle) zależy tak w 60-ciu procentach zawsze od samej firmy sprzedającej i montującej kominek. Nawet jeżeli sprawa trafia na grunt "oporny" to dobre firmy potrafią w znaczący sposób wpłynąć na decyzję producenta, lub wręcz wymusić pewne rzeczy. To symbioza, obecna nie tylko w tej branży i coraz więcej firm (producentów) zaczyna to zauważać ... zwłaszcza jeżeli "grajdół" jest mały. Pozdrawiam. Święte słowa , pisałem gdzieś ,że tylko sprzedawca ( pośrednik ) motywuje do rzetelności producenta gdyż jest "nieustającym" klientem , tym ,który znów może kupi. Klient indywidualny jest na straconej pozycji ,kaskę już wydał i krótkowzroczny producent myśli ,że wygrał zostawiają go "na lodzie" .Nie bardzo rozumiem tą politykę , bo przecież to strzał do własnej bramki . Wkrótce uruchomię bloga z którym "wypłynę" na szersze wody. Tam "smród" oszołomów rozniesie się szerzej. pomysł z wklejanką jest super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 02.02.2011 11:30 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 ... a czy pozytywne historie też można opisywać, czy tylko te negatywne ? Jak najbardziej - będzie ich tu brakować ( zadowoleni klienci nie szukają wsparcia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 02.02.2011 22:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Ze swoich doswiadczeń zdecydowanie chwalę działalność serwisu Arysto. przyzwoity jest Hajduk. Słaby Dovre, natomiast katastrofalny - Blanzek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 02.02.2011 22:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Ze swoich doswiadczeń zdecydowanie chwalę działalność serwisu Arysto. przyzwoity jest Hajduk. Słaby Dovre, natomiast katastrofalny - Blanzek. A jak Spartherm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 02.02.2011 22:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Moja firma sama serwisuje wkłady Spartherm, Austroflamm, Brunner, a także piecyki Olsberg, Oranier, Schwabenfeuer. Robimy to sprawnie i szybko, więc firmy, którym sprzedajemy i klienci indywidualni są bardzo zadowoleni. Zapomniałem jeszcze dodać , iż znakomity serwis ma także Lechma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 03.02.2011 02:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 A jak Spartherm? Odmowa serwisowania urzadzen tej firmy zakupionych w Niemczech z pominieciem jej polskiego przedstawicielstwa jest naruszeniem traktatow unijnych w zakresie swobodnego przeplywu towarow i powinno zostac zgloszone do UOKIK a nastepnie jej wspolnotowego odpowiednika. To naprawde niebywaly skandal, ktory bardzo zle swiadczy o firmie Spartherm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 03.02.2011 06:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Odmowa serwisowania urzadzen tej firmy zakupionych w Niemczech z pominieciem jej polskiego przedstawicielstwa jest naruszeniem traktatow unijnych w zakresie swobodnego przeplywu towarow i powinno zostac zgloszone do UOKIK a nastepnie jej wspolnotowego odpowiednika. To naprawde niebywaly skandal, ktory bardzo zle swiadczy o firmie Spartherm. Pytanie dlaczego Daniel zgodził sie serwisować sprzedawane przez siebie wkłady sam ? Nie wygląda na to by był osobą która da sobie w kaszę dmuchać .Nie wydaje mi sie by UOKIK nic nie wiedział o tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 03.02.2011 06:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Witam. powinno zostac zgloszone No to nie gadaj po próżnicy tylko zgłoś ... Trochę śmiesznie wygląda jak ktoś mając blade pojęcie o czymś, wypowiada się oburzonym tonem i próbuje udawać znawcę problemu ... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 03.02.2011 07:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Witam. No to nie gadaj po próżnicy tylko zgłoś ... Trochę śmiesznie wygląda jak ktoś mając blade pojęcie o czymś, wypowiada się oburzonym tonem i próbuje udawać znawcę problemu ... Pozdrawiam. Forest, probowalem cie unikac ale lazisz za mna i sie przyp.... Chcesz wojny? O.K. Za chwile wykope watek, w ktorym sie calkowicie zblazniles w dyskusji z Panem Danielem. Wszyscy beda mogli sami ocenic jaki z ciebie fachowiec. P.S. Watek, ktory podlinkuje jest zwiazany z tematem. Dopisalem to w zwiazku z oskarzeniem o offtopic. Edytowane 3 Lutego 2011 przez ja14 dopisalem P.S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 03.02.2011 07:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 To miał być wątek przydatny dla wszystkich . Ja 14 - wojna mogła by się odbyć na "pyskówce" ,Lub załóżcie nowy "Święta wojna" Widze, że rozp......lanie wątków to taka tradycja . Tym bardziej widze ,że ucieczka na bloga to dobry pomysł .Tam wszelkie przejawygówniarstwa można wyedytować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 03.02.2011 07:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Witam.Odkop.Nikomu już nie muszę w tym kraju udowadniać że wielbłądem nie jestem.Ci co wiedzą "o co biega" i tak Cię czytać nie będą.Poza tym będzie to bardzo dobry wstęp do tytułu wątku i tego co ma w nim być ...Pozdrawiam. Edytowane 3 Lutego 2011 przez Forest-Natura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 03.02.2011 07:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Z przyczyn technicznych nie moge teraz wkleic linku ale watek nazywa sie "firma komink i ikominy" - latwo znalesc przez google.Jeszcze raz podkreslam, ze ten watek jest scisle zwiazany z poruszanym tu tematem.Niestety Forest (zapewne obawiajac sie odpowiedzialnosci prawnej) wyedytowal czesc smakowitych postow.Sens jednak pozostal.Pozdrawiam. Edytowane 3 Lutego 2011 przez ja14 literowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 03.02.2011 07:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 A może macie rację , po burzy zawsze lepiej rośnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 03.02.2011 08:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Witam. Niestety Forest (zapewne obawiajac sie odpowiedzialnosci prawnej) wyedytowal czesc smakowitych postow.Na prośbę Pana Daniela usunąłem jeden "post" w którym nieco mnie poniosło i zachowałem się nieco nieelegancko wobec niego. Mało "smakowite" jest dla mnie to że jak zwykle mijasz się z prawdą i rzucasz kolejne inwektywy. Sam z chęcią wkleję ten wątek: http://forum.muratordom.pl/showthread.php?127867-firma-komink-i-ikominy&highlight=centrum+komina Przekornie powiem, że w czasie gdy budził żywą dyskusję, sprzedałem tyle palenisk rzeczonej firmy jak nigdy przedtem. Myślę że Pan Daniel również. Niech się więc "dzieje" dalej ... Poniżej obiecane wczoraj linki: Lazar - http://forum.muratordom.pl/showthread.php?171997-Lazar-westa-problemy-z-szamotem Hajduk - http://forum.muratordom.pl/showthread.php?132850-wk%C5%82ady-kominkowe-HAJDUK Arysto - http://forum.muratordom.pl/showthread.php?130426-Wk%C5%82ad-kominkowy-Arysto-Czy-kto%C5%9B-zna (całkiem w innym dziale, a szkoda) Moje obserwacje (na południu kraju) są odwrotne niż Pana Daniela: Arysto - kiepsko Bef - wręcz przeciwnie Hajduk - jak Arysto Dovre - nic, kompletnie nic Brunner - jeszcze gorzej niż nic Spartherm - realny serwis robiący wszystko od ręki Austroflamm - jak wyżej ale nieco skromniej Schmid - ok. Najtrudniejsze są sprawy gdzie w grę wchodzi wymiana całego paleniska lub sprawy bardzo poważne (nie jakaś tam pierdołowata regulacja czy "wymiana śrubki"). I tu pozytywy wystawiam firmom BeF, Tarnava, Spartherm, Schmid, Romotop (jestem w trakcie). Tak jak pisałem wcześniej - wiele spraw skończyło by się może całkiem inaczej gdyby na moim miejscu znalazła się inna firma ... Pozdrawiam. P.S. Prośba do Ja 14 - jeżeli nic konkretnego nie wnosisz do tematu swoją wypowiedzią to lepiej nic nie pisz ... Pozdrawiam. Edytowane 3 Lutego 2011 przez Forest-Natura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 03.02.2011 12:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Witam. Na prośbę Pana Daniela usunąłem jeden "post" w którym nieco mnie poniosło i zachowałem się nieco nieelegancko wobec niego. Mało "smakowite" jest dla mnie to że jak zwykle mijasz się z prawdą i rzucasz kolejne inwektywy. Sam z chęcią wkleję ten wątek: http://forum.muratordom.pl/showthread.php?127867-firma-komink-i-ikominy&highlight=centrum+komina ... Wprawdzie forum w tamtym okresie pozwalalo na edycje postow bez pozostawienia sladow ale kazdy kto zada sobie trud dokladnego zapoznania sie z tamtym watkiem bez trudu wyciagnie wnioski, ktory z nas jest klamca i oszczerca. Tym razem nie pozdrawiam bo bylby to wyraz obludy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wojtek R 03.02.2011 14:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 dajcie na luz albo zmieńcie kanał końcowych użytkowników wasza wojenka nie interesuje chcą wyłapać opinię o serwisie danej firmy i nic więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 03.02.2011 14:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Witam. Wniosłeś coś tym postem? Powiedziałeś coś o czym sami zainteresowani by się z chęcią dowiedzieli?A prosiłem przecież ... cóż ... lepiej być obłudnym niż źle wychowanym ...Miej więc cywilną odwagę i skoro tak Cię ta sprawa "uwiera" - napisz do UOKiK'u, zamykając temat. Tylko nie zapomnij się podpisać ... Żeby po próżnicy nie pisać, ogólne założenia reklamacyjne dla czytających ten wątek:Wolność gospodarcza polega na tym między innymi że każdy producent może sobie wybrać kto ma sprzedawać jego wyrób. Może sobie także nie życzyć by ktoś go reprezentował lub handlował na rynku pierwotnym jego rzeczami.Jest rynek wtórny natomiast, na którego bezpośredniego wpływu się nie ma. To kolejne "łańcuszki" pośredników, którzy sprzedają kolejnym ... kolejnym ... i kolejnym odbiorcom.Realnie rzecz biorąc, za sprawy reklamacyjne odpowiada nie producent a sprzedawca - ostatnie ogniwo przed kupującym (detalistą).Warto też czytać warunku gwarancji.Jeżeli producent konkretnego wyrobu pisze wyraźnie że honoruje tylko sprzedaż, montaż, serwis i gwarancję takich a nie innych firm (konkretnie wyszczególnionych przedstawicieli) to ma do tego prawo.Pan Daniel poszedł swoją drogą - prowadzi własny serwis, firmy Centrum Komina a nie firmy Spartherm. I sprzedaje taką czy inną markę na własną rękę bez pomocy logistycznej producenta. Ma do tego prawo. Ja poszedłem drogą swoją, inną. I wszyscy są zadowoleni ... oprócz "widowni" ( a przynajmniej jej części) ...Pozdrawiam. Edytowane 3 Lutego 2011 przez Forest-Natura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.