bohusz 03.02.2011 14:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 No ja znów myślałem, że w tym temacie będą się wypowiadać bezpośredni użytkownicy kominków - wkładów kominkowych. No i oczywistym byłoby wtedy jak przykładowo brakowałoby wypowiedzi użytkowników wkładu kominkowego konkretnego producenta, że te wkłady poprostu nie psują się. Albo usterki są kosmetyczne. Wtedy takie wypowiedzi miałyby ręce i nogi. W tej chwili są tendencyjne i niewiarygodne. Tak sobie myślę teraz siedząc przed laptopem po pracy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 03.02.2011 18:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 dajcie na luz albo zmieńcie kanał końcowych użytkowników wasza wojenka nie interesuje chcą wyłapać opinię o serwisie danej firmy i nic więcej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 03.02.2011 19:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Forestmasz jakieś doświadczenia z serwisem ,czy jego odmową w przypadkusprzedaży klientowi detalicznemu ,produktu który "zalegał" w magazynie dystrybutora ( np u Ciebie ) dwa - trzy lata i po sprzedaży producent odmówił serwisu ,czy warunków gwarancji ,mimo że Twoja faktura dla klienta jest np. dwu ,trzy miesięczna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 03.02.2011 19:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Panowie, spokojnie, lepiej się dogadywać niż kłócić. Między ludźmi (także firmami) może dochodzić do konfliktów, ale przecież jesteśmy ludźmi i powiniśmy żyć ze sobą w zgodzie. Cieszę się, że wypowiedzi Forest Natura pod adresem mojej firmy, są już wyważone. Kto wie, może kiedyś będziemy kontrahentami... Ja nie mogę absolutnie narzekać na firmę Spartherm, produkują przeciez świetne wkłady, a klienci ostateczni są bardzo zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 03.02.2011 20:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Forest masz jakieś doświadczenia z serwisem ,czy jego odmową w przypadku sprzedaży klientowi detalicznemu ,produktu który "zalegał" w magazynie dystrybutora ( np u Ciebie ) dwa - trzy lata i po sprzedaży producent odmówił serwisu ,czy warunków gwarancji ,mimo że Twoja faktura dla klienta jest np. dwu ,trzy miesięczna ? Takich sytuacji nie ma prawa być. Liczy się tylko i wyłącznie data sprzedaży na fakturze, lub na gwarancji. Mam na myśli dystrybutora (sprzedawcę) oficjalnego. Wiem z praktyki, że jeżeli towar został zakupiony u poważnego dla producenta dystrybutora gwarancja może nawet zostać wydłuzona i wszelkie działania producenta są błyskawiczne. Z reguły umowy są takie, że wszelkie reklamacje i naprawy gwarancyjne przejmuje producent (są po stronie producenta). Edytowane 3 Lutego 2011 przez bohusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 03.02.2011 20:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Takich sytuacji nie ma prawa być. Liczy się tylko i wyłącznie data sprzedaży na fakturze, lub na gwarancji. Mam na myśli dystrybutora (sprzedawcę) oficjalnego. Słyszałem opinie z których wynika ,że nie wszyscy tak myślą ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 03.02.2011 20:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 eniuZ tego co gdzieś tam pisałeś, to wnioskuję że działałeś za Odrą. Tak więc nie wiem czy w Polsce czy tam te opinie słyszałeś? Jeżeli by było tak jak piszesz to na wkładach musiałaby być data ważnośći i przydatności do użycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 04.02.2011 04:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 ... Ja nie mogę absolutnie narzekać na firmę Spartherm, produkują przeciez świetne wkłady, a klienci ostateczni są bardzo zadowoleni. Wklady sa swietne. Trudno natomiast zrozumiec polityke tej firmy, ktora na bogatym rynku niemieckim sprzedaje swoje produkty taniej niz na ubogim rynku polskim. Jest to tym bardziej dziwne, ze podobno (Forest o tym pisal wiec nie wiem czy to prawda) wklady sa przynajmniej czesciowo produkowane w Polsce. Trudno sie formalnie przyczepic do polityki cenowej - firma ma prawo dowolnie ksztaltowac swoje ceny. Jednak odmowa serwisowania w Polsce urzadzen kupionych za granica nosi juz wyrazne znamiona dyskryminacji. Z takimi dzialaniami nie spotkamy sie raczej ani w segmencie elektroniki uzytkowej ani w motoryzacji. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 04.02.2011 06:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Wklady sa swietne. Trudno natomiast zrozumiec polityke tej firmy, ktora na bogatym rynku niemieckim sprzedaje swoje produkty taniej niz na ubogim rynku polskim. Jest to tym bardziej dziwne, ze podobno (Forest o tym pisal wiec nie wiem czy to prawda) wklady sa przynajmniej czesciowo produkowane w Polsce. Trudno sie formalnie przyczepic do polityki cenowej - firma ma prawo dowolnie ksztaltowac swoje ceny. Jednak odmowa serwisowania w Polsce urzadzen kupionych za granica nosi juz wyrazne znamiona dyskryminacji. Z takimi dzialaniami nie spotkamy sie raczej ani w segmencie elektroniki uzytkowej ani w motoryzacji. Pozdrawiam. Ja14 Widzę że muszę Ci pomóc ,bo Twoje "święte oburzenie" powoduje, że nie umiesz powiedzieć "basta".Tak to jest ze świętym oburzeniem- dużo w nim wiary ,niewiele faktów. Nieprawdą jest że Spartherm sprzedaje taniej w Niemczech. Całe lata sprzedawał taniej w Polsce ,nawet do 40%.Z chwila zbliżania się Polski do Uni ,podnosił swą cenę w celu zrównania cenników. Obecnie polscy i niemieccy przedstawiciele ,posługują się tym samym cennikiem. Wkłady są rzeczywiście częściowo produkowane u nas . Nie ma to żadnego związku ze sporem.Fabryka Spartherma w Polsce i Firma "Sparthem Polska"(importer) to dwa odrębne podmioty. Spartherm nikomu nie odmawia serwisu . To jest jedyna firma w branży kominkowej ,powtarzam - jedyna , która tak rzetelnie podchodzi do reklamacji. Sposób organizacji serwisu ,zależał od kraju w którym się to odbywało . Robił to jednak zawsze HURTOWNIK (w przypadku Polski - importer ). Produkty Spartherma psują sie tak samo jak inne (są tacy co mówią ,że nawet częściej ),natomiast zawsze naprawiali je z klasą,ponosząc niemałe koszty.Im bardziej skomplikowany system ,tym droższa naprawa. Uwierz mi,że kasa to spora bo i sprzedaż olbrzymia (będąca powodem zazdrości nie jednej konkurencji). No i teraz sedno problemu. Daniel wpadł na genialny pomysł (naprawdę gratulacje Danielu), że dogada się z Hagosem (niemieckim hurtownikiem) i kupując za gotówkę duże ilości otrzyma dodatkowy rabat. Manipulując skutecznie polityką cenową mógł w zasadzie "wysadzić z siodła" polskiego importera . Zabrakło odrobiny uczciwości by to zrealizować ( druga sprawa to skala na małą firmę za duża ). Nieuczciwość polegała na tym ,że próbował się z tą zabawą podłączyć pod polski serwis. Hagos , świadomie lub nie uczestniczył w tym procederze - Daniel był jego najlepszym klientem. Placił gotówką ,i nie trzeba było nic serwisować. Teraz Daniel się juz ponoć ucywilizował i serwis robi sam. Jeśli tak ,to czapki z głów , bo skomplikowane produkty Spartherma wymagają nie lada fachowca . Nie nam to oceniać bo czas jest zbyt krótki - pożyjemy zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 04.02.2011 07:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Eniu - moje "swiete oburzenie" wzielo sie z tego, ze zebralo sie na tym forum grono kominkarzy, ktorzy systematycznie "podszczypuja" Pana Daniela. Ty sam, mimo, ze jestes krotko na forum "szczypales" juz kilka razy, Forest to juz w ogole przegial.Pan Daniel cieszy sie natomiast doskonalymi referencjami klientow. Jestem juz na tym forum troche i nie pamietam aby ktos jeszcze cieszyl sie na forum tak dobrymi referencjami.Referencje sa tak dobre, ze az niewiarygodne - trudno je jednak kwestionowac bo pochodza min od forumowiczow z wieloletnim stazem. Prawde mowiac to nawet podejrzewam, ze zalozyles ten watek w celu "podszczypywania".Bo co to ma byc - badania statystyczne? Nie wszystko w Twojej historii do konca mi pasuje do siebie dlatego poczekajmy na wypowiedz drugiej strony. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 04.02.2011 10:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Eniu - moje "swiete oburzenie" wzielo sie z tego, ze zebralo sie na tym forum grono kominkarzy, ktorzy systematycznie "podszczypuja" Pana Daniela. Ty sam, mimo, ze jestes krotko na forum "szczypales" juz kilka razy, Forest to juz w ogole przegial. Pan Daniel cieszy sie natomiast doskonalymi referencjami klientow. Jestem juz na tym forum troche i nie pamietam aby ktos jeszcze cieszyl sie na forum tak dobrymi referencjami. Referencje sa tak dobre, ze az niewiarygodne - trudno je jednak kwestionowac bo pochodza min od forumowiczow z wieloletnim stazem. Prawde mowiac to nawet podejrzewam, ze zalozyles ten watek w celu "podszczypywania". Bo co to ma byc - badania statystyczne? Nie wszystko w Twojej historii do konca mi pasuje do siebie dlatego poczekajmy na wypowiedz drugiej strony. Pozdrawiam. Musisz się zapisać do CBŚ, albo Mosadu . Z tą podejrzliwością byś się tam lepiej sprawdził. Opinie klientów nie muszą być wiarygodne ,bo słabo się znają na kominkach . Forumowicze ze stażem ,to też tylko klienci. Robisz wrażenie człowieka inteligentnego , więc wyciągnij właściwe wnioski z tego co czytasz . Jeśli tak nie jest ,tym bardziej szkoda mi czasu . Idę dalej pomóc potrzebującym, a przy okazji polować na bzdury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 04.02.2011 11:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Witam. Sory Eniu, nie chcialem Cie obrazic tymi podejrzeniami. Zastanawialem sie tylko po co, jako czlowiek inteligentny, zalozyles taki temat?Moim zdaniem nie ma on zadnego sensu - bo:1. Producenci bardziej skomplikowanych wkladow sa na z gory przegranej pozycji.No wiesz jak nie ma we wkladzie szamotu to nie ma co popekac. A jak sa drzwiczki unoszone to juz kaplica.2. Dzial reklamacji to czesto "pan Zdzisio", ktory raz ma lepszy dzien a raz gorszy. A nawet jak ma rowno to za 2 lata zmieni prace i informacja jest nieaktualna.3. Na watku zaraz zaroi sie od "jednopostowcow", ktorzy beda intensywnie obrzydzali produkty konkurencji.4. Nawet opinia fachowcow nie jest do konca obiektywna;-). A tym stwierdzeniem, ze "jak klient jest zadowolony to widocznie sie nie zna" to mnie rozlozyles na lopatki;-)Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 04.02.2011 12:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Witam. Sory Eniu, nie chcialem Cie obrazic tymi podejrzeniami. Zastanawialem sie tylko po co, jako czlowiek inteligentny, zalozyles taki temat? Moim zdaniem nie ma on zadnego sensu - bo: 1. Producenci bardziej skomplikowanych wkladow sa na z gory przegranej pozycji. No wiesz jak nie ma we wkladzie szamotu to nie ma co popekac. A jak sa drzwiczki unoszone to juz kaplica. 2. Dzial reklamacji to czesto "pan Zdzisio", ktory raz ma lepszy dzien a raz gorszy. A nawet jak ma rowno to za 2 lata zmieni prace i informacja jest nieaktualna. 3. Na watku zaraz zaroi sie od "jednopostowcow", ktorzy beda intensywnie obrzydzali produkty konkurencji. 4. Nawet opinia fachowcow nie jest do konca obiektywna;-). A tym stwierdzeniem, ze "jak klient jest zadowolony to widocznie sie nie zna" to mnie rozlozyles na lopatki;-) Pozdrawiam. Ja 14 cieszę się ,że zareagowałeś " inteligentnie " , bo już przez chwile zwątpiłem . Odpowiem Ci w punktach ,bo twoje obserwacje pozwolą pójść dalej.Może wieczorkiem bo mam" zamieszanie". Rozwiń w międzyczasie punkt 1 ,bym go dobrze zrozumiał. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki Piotr Batura 04.02.2011 12:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Moim zdaniem niech każdy powie, co wie. Czy to klient czy dystrybutor, a wnioski można wyciągnąć za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marcin MM 04.02.2011 12:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 witam a taki fajny wątek się zapowiadał. Panowie, już druga strona wypowiedzi w danym poście rośnie a znikomy wątek konkretów, tylko sprzeczki pomiędzy "fachowcami". Myślę, że wątek miałby sens, ale należało by od razu zaznaczyć w tytule że sprzedawcom - przedstawicielom - dystrybutorom w tym forumowiczom z płatnymi kontami firmowymi DZIĘKUJEMY. Wątek tylko dla klientów końcowych. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 04.02.2011 12:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 witam a taki fajny wątek się zapowiadał. Panowie, już druga strona wypowiedzi w danym poście rośnie a znikomy wątek konkretów, tylko sprzeczki pomiędzy "fachowcami". Myślę, że wątek miałby sens, ale należało by od razu zaznaczyć w tytule że sprzedawcom - przedstawicielom - dystrybutorom w tym forumowiczom z płatnymi kontami firmowymi DZIĘKUJEMY. Wątek tylko dla klientów końcowych. Pozdrawiam Popieram pisałem o tym zresztą wcześniej, jednak zostało to zignorowane. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 04.02.2011 12:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Jeszcze prosciej to bedzie tak: producent mlotkow nie ma reklamacji (tak mysle).Producent samochodu, chocby to byl "mercedes", reklamacje ma zawsze bo:- ma sie co popsuc,- nawet jak sie samo nie popsuje to popsuje to uzytkownik - a nikt nie lubi sie przyznawac do wlasnych bledow,- im wiecej klient zaplaci tym wieksze ma oczekiwania. Plama na lakierze na mlotku przejdzie niezauwazona. Na mercedesie bedzie powodem awantury.A jak juz jest reklamacja to do gry wchodzi czynnik ludzki (pan Zdzisio). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 05.02.2011 06:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Witam. Sory Eniu, nie chcialem Cie obrazic tymi podejrzeniami. Zastanawialem sie tylko po co, jako czlowiek inteligentny, zalozyles taki temat? Moim zdaniem nie ma on zadnego sensu - bo: 1. Producenci bardziej skomplikowanych wkladow sa na z gory przegranej pozycji. No wiesz jak nie ma we wkladzie szamotu to nie ma co popekac. A jak sa drzwiczki unoszone to juz kaplica. 2. Dzial reklamacji to czesto "pan Zdzisio", ktory raz ma lepszy dzien a raz gorszy. A nawet jak ma rowno to za 2 lata zmieni prace i informacja jest nieaktualna. 3. Na watku zaraz zaroi sie od "jednopostowcow", ktorzy beda intensywnie obrzydzali produkty konkurencji. 4. Nawet opinia fachowcow nie jest do konca obiektywna;-). A tym stwierdzeniem, ze "jak klient jest zadowolony to widocznie sie nie zna" to mnie rozlozyles na lopatki;-) Pozdrawiam. Ja 14, nie rzucam słów na wiatr ( choć dzisiaj o to dość łatwo) ,więc odpowiadam w punktach. ad1. nie pomagasz - nie ma odpowiedzi ad2.To jakiego Zdzisia posadzą na reklamacjach ,tym bardziej świadczy o firmie .Profesjonalne - kierują tam najbardziej doświadczoną kadrę ad3.Z Twoim doświadczeniem nie potrafisz jedno postowca zweryfikować ?. ad4.Patrz p. 3 Nie kojarzę tej myśli o zadowolonym kliencie, ale być może znów się nie rozumiemy. Mój kolega był 10 lat zadowolonym klientem .....aż mu sie chatka nie zjarała . Przepraszam za wyrażenie ,ale kurwa na czym on niby się miał znać , oprócz tego że było "ładnie"? tik-tak, tik-tak, tik-tak....to nie sa żarty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 13.02.2011 19:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 Odświeżam , może teraz będzie spokojniej , bo wątek zachęcający. Piszcie o waszych doświadczeniach (nie tylko negatywnych ),o serwisach producentów i dystrybutorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rumunezz 13.02.2011 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 Witam Wkład Bravo po ok. 20 paleniach przepaliła się uszczelka papierowa wokół szyby.Zadzwoniłem do przedstawiciela, pogadali my, ustalili że to moja wina!! bo za mocno pale, a ten wkład to w sumie do ozdoby jest -zdanie przedstawiciela. Dobra za jakieś drobne miałem zakupić nową uszczelkę u mojego sprzedawcy wkładu, tam miał uszczelkę przesłać przedstawiciel. Na maila wysłałem mu wszystkie dane moje i sprzedawcy wkładu, i d..a na maila nie odpisał, tel już nie odbierał, uszczelki nie przesłał. Się wkurzyłem, sam naprawiłem. Ogólnie nie najlepsze wrażenie. Teraz zastanawiam co z szybą zrobić bo jakoś tak zmatowiała po półrocznym paleniu jest niby czysta ale z bliska widać biały osad którego nie można usunąć. Szamot popękał w paru miejscach. Jak dokonywałem zakupu to myślałem że dobra firma nie za tania i elementy które najczęściej się zużywają pociągną dłużej niż we wkładzie z marketu, ale się myliłem. Do serwisu nie dzwonię więcej, bo nie dzwonić tam gdzie nikt nie odbiera. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.