QBELEK 10.03.2011 15:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Wychodzi na to, że jak z czechami to "porucha" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 13.03.2011 22:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Witam.Tak na szybko:- dwie reklamacje prowadzone równocześnie- w przypadku pierwszej (bardzo kosztownej), dwa i pól miesiąca bez wiążącej opinii i w końcu odpowiedź ... po czesku (sic!)- w przypadku drugiej ("pierdołowatej"), ale wymagającej szybkości działania, upomnienie w moją stronę że przecież mają na rozpatrzenie reklamacji 14 dni ...Odpowiedzi na obydwie reklamacje w jednej wiadomości e-mail.Wniosek nr 1. - do każdej reklamacji rzeczona firma podchodzi indywidualnie ... w zależności ile ją to może kosztować ...Wniosek nr 2. - od jutra językiem urzędowym przy rozpatrywaniu reklamacji na rynku polskim będzie język czeski ... przynajmniej dla tego producenta i jego dwóch dystrybutorów ...Pozdrawiam.PS. Jutro będę wiedział od prawnika czy mogę używać nazw własnych (tych z dużej literki pisanych) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 13.03.2011 22:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Witam. Tak na szybko: - dwie reklamacje prowadzone równocześnie - w przypadku pierwszej (bardzo kosztownej), dwa i pól miesiąca bez wiążącej opinii i w końcu odpowiedź ... po czesku (sic!) - w przypadku drugiej ("pierdołowatej"), ale wymagającej szybkości działania, upomnienie w moją stronę że przecież mają na rozpatrzenie reklamacji 14 dni ... Odpowiedzi na obydwie reklamacje w jednej wiadomości e-mail. Wniosek nr 1. - do każdej reklamacji rzeczona firma podchodzi indywidualnie ... w zależności ile ją to może kosztować ... Wniosek nr 2. - od jutra językiem urzędowym przy rozpatrywaniu reklamacji na rynku polskim będzie język czeski ... przynajmniej dla tego producenta i jego dwóch dystrybutorów ... Pozdrawiam. PS. Jutro będę wiedział od prawnika czy mogę używać nazw własnych (tych z dużej literki pisanych) ... Zapomniałeś jaka literka jest po "P" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 14.03.2011 15:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Witam.Jestem mądrzejszy po rozmowie z moim prawnikiem.Teraz wiem że opisując fakty i nie zmyślając nic do tej pory mogę spokojnie oznajmić iż sprawa tyczy się reklamacji wyrobu (wkładu kominkowego) firmy Romotop oraz ich dystrybutora, firmy Ekkom.A także jednego z naszych forumowiczów mianującego się jako Mistrz Zduński, który "ni z gruchy, ni z pietruchy" wmieszał się w to wszystko.Wieczorkiem skrobnę więcej - idę do ogródka się trochę odprężyć.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 14.03.2011 18:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 No właśnie fajna pogoda dziś na spacer była.Napisz jeżeli możesz czego dokładnie dotyczyły te usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
QBELEK 14.03.2011 20:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Cierpliwości F-N czeka aż cenzura pójdzie spać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 14.03.2011 21:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Moja firma ma z Ekkomem, który jest importerem marki Romotop, raczej dobre doświadczenia w zakresie serwisu. Aczkolwiek współpraca z dostawcami czeskimi nigdy nie należała do przyjemnych. Zauważyłem, iż Czesi niesamowicie "cackają" się z Niemcami, a Polaków traktują chamsko (obcesowo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bajanadjembe 14.03.2011 23:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Moja firma ma z Ekkomem, który jest importerem marki Romotop, raczej dobre doświadczenia w zakresie serwisu. Aczkolwiek współpraca z dostawcami czeskimi nigdy nie należała do przyjemnych. Zauważyłem, iż Czesi niesamowicie "cackają" się z Niemcami, a Polaków traktują chamsko (obcesowo). A jak Niemcy w stosunku do nas? Mam HKD od Brunnera. Co z serwisem w przypadku, gdy budowę pieca kończy inny wykonawca niż ten od którego został zakupiony wkład i przeprowadzona instalacja z systemem akumulacyjnym? W gwarancji czytałam, że montaż ma być przeprowadzony przez autoryzowanego instalatora, a co w sytuacji, gdy drugi wykonawca wprowadzi zmiany w montażu. Komu zgłaszać usterki - sprzedawcy wkładu, czy wykonawcy całości (prawdopodobnie "przemontaż" będzie konieczny). Czy osypywanie się drobinek ze sklepienia (hauba ?) jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja14 15.03.2011 03:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Skoro karta gwarancyjna wskazuje, ze jednym z warunkow jej obowiazywania jest montaz przez autoryzowanego montazyste to tego nalezy sie trzymac. W Twoim przypadku szczegolnie bo ze sprzedawca masz "na pienku" i pewnikiem zlosliwie wykorzysta kazdy pretekst aby odrzucic ewentualna reklamacje.Dlatego "przemontazu" powinien dokonac inny autoryzowany montazysta.Mozesz tez oczywiscie zrezygnowac z gwarancji a ewentualne reklamacje zglaszac na warunkach ustawy o szczegolnych warunkach zawierania umow konsumenckich (czyli z tytulu niezgodnosci towaru z umowa). Ale wtedy na zgloszenie reklamacji masz tylko dwa lata od daty sprzedazy. W razie problemow bedziesz musiala tez udowodnic, ze ich przyczyna nie jest wadliwy montaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 05:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) Romotop przy sprzedaży wkładów kominkowych preferuje współpracę z profesjonalnymi:yes: firmami wykonawczymi , natomiast nie bardzo lubi :(sklepy internetowe. Gwarancja na wkłady przy autoryzowanym montażu, i oczywiście profesjonalnym zgodnym ze sztuką budowania kominków :yes:oraz PN EN 13229 , jest odpowiednio do zastosowanego modelu przedłużana. Firma pana Daniela kupiła u nas kilka wkładów kominkowych i reklamacji nie zgłaszała. Edytowane 15 Marca 2011 przez M***ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 15.03.2011 05:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Moja firma ma z Ekkomem, który jest importerem marki Romotop, raczej dobre doświadczenia w zakresie serwisu. Aczkolwiek współpraca z dostawcami czeskimi nigdy nie należała do przyjemnych. Zauważyłem, iż Czesi niesamowicie "cackają" się z Niemcami, a Polaków traktują chamsko (obcesowo). Z tego co słyszę i obserwuje ,obcesowość ta udziela się ich przedstawicielom.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rumunezz 15.03.2011 06:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Romotop do sprzedaży wkładów kominkowych preferuje współprace z profesjonalnymi:yes: firmami wykonawczymi , natomiast nie bardzo lubi :(sklepy internetowe .. Gwarancja na wkłady przy autoryzowanym montażu , i oczywiście profesjonalnym zgodny ze sztuką budowania kominków :yes:oraz PN EN 13229 , jest odpowiednio do zastosowanego modelu przedłużana . Firma Pana Daniela kupiła u nas tylko kilka wkładów kominkowych i reklamacji nie zgłaszała. Tzn. jak kupię u Daniela (z montażem) to nie dostanę gwarancji? bo nie jest "autoryzowany"? Super. Rozumiem, że jak sam zamontuję to też gwarancji mieć nie będę? A lista "autoryzowanych" gwarancyjnych montażystów znajduję się na Pańskiej stronie www? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 06:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) Gwarancję dostanie każdy kupujący wkład Romotop. Jeśli kupisz np przez firmę p. Daniela z montażem, to będziesz miał gwarancje przedłużoną, jeśli zaś tylko kupisz to masz gwarancje podstawową. Na stronie http://www.wklady-kominkowe.com.pl znajduje się lista firm z naszego rejonu organizacji sprzedaży. Po ostatnim szkoleniu w fabryce Romotop będzie ona powiększona o kolejnych autoryzowanych partnerów. W szkoleniu brało udział ponad 40 osób z 24 firm. Listę pozostałych partnerów z branży kominkarskiej znajdziesz na stronach : http://www.romotop.pl , http://www.ekkom.pl Edytowane 15 Marca 2011 przez M***ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 06:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) Autoryzację uzyskuje się biorąc udział w szkoleniu. W czasie ostatniego szkolenia szczególny nacisk położono na wkłady wodne, omawiano także wkłady do DGP oraz akumulacji. Podczas wszystkich szkoleń kładziony jest nacisk na konieczność budowania kominków w sposób bezpieczny i zgodny z wszelkimi normami branżowymi obowiązującymi w Polsce. Szkolenia prowadzone są w języku POLSKIM . Edytowane 15 Marca 2011 przez M***ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 15.03.2011 06:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) Muszę dać reprymendę mojemu wywiadowi gospodarczemu. Nie donosi mi na bieżaco, że jest tyle aż firm kominkowych i to tak poważnych. Może zabardzo się skupili na "rozpracowywaniem operacyjnym" projektów Enia podsłuch, podkopy, monitorowanie 24 godziny na dobę... Zastanawiajace są tylko dla mnie telefony od klientów, którzy dzwonią z rejonów spoza naszego działania i informują, że u nich w okolicy miejscowe firmy kominkowe wykonują tylko i wyłącznie zabudowy kartonowe... a wkład to klient sobie sam musi kupić... Edytowane 15 Marca 2011 przez bohusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 15.03.2011 06:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) Witam. Gwarancja na wkłady przy autoryzowanym montażu , i oczywiście profesjonalnym zgodny ze sztuką budowania kominków :yes:oraz PN EN 13229 Ponieważ jestem tylko średnio inteligentny, myślałem że wystarczy zrobić tak, jak jest napisane w instrukcji montażu dołączonej do sprzedawanego wkładu ... Szanowny Mistrzu - instrukcje macie do "du..y" napisaną i przetłumaczoną. Nie wiesz przypadkiem kto instrukcję tłumaczył ... ? Może szkolenia są i w naszym ojczystym języku ... ale już reklamacje firma Romotop i jej przedstawiciel postanowiła prowadzić w języku czeskim ... ot tak dla ułatwienia pewnie ... Nie no ... Mistrzu ... zamiast merytorycznego wątku robi się komedia pomału ... trzeba uważać bo nie wiadomo kto z kogo i kiedy "łacha" zaraz zacznie robić Pozdrawiam. Edytowane 15 Marca 2011 przez Forest-Natura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rumunezz 15.03.2011 06:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Właśnie, dzięki Bohusz... czy u Pana Mistrza można kupić jakiś wkład indywidualnie? Czemu nie publikujecie cen na www? Pytam bo oferta Romotopa jest ciekawa, ale niestety słabo z marketingiem, do "szpan-terma" daleko, daleko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 07:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) Na pewno nie ja tłumaczyłem instrukcję. A tak na marginesie, byłeś na szkoleniu w Romotop i wiesz które wkłady można stosować do zabudów bez wentylacji , tzw hypokaustum, a które zaś są typowo "powietrzne" do DGP. Zasady zabudowania "powietrznego" wkładu kominkowego są praktycznie takie same dla wszystkich firm. Z tego co pamiętam zostałeś ostatnio mianowany specjalista od szkoleń w OSP. Do niedawna byłem przekonany, że kto jak kto, ale TY potrafisz budować różne kominki, w tym tak banalne jak kaseta z płaszczem do DGP, gdzie wystarczy dołożyć kilka rur, aby była cyrkulacja ciepłego powietrza ... no i oczywiście wyprowadzić to ciepło na zewnątrz obudowy. Edytowane 15 Marca 2011 przez M***ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 15.03.2011 07:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) Witam.Jak widać nie potrafię.Tak jak co niektórzy nie potrafią ani liczyć ani czytać instrukcji dołączonych do palenisk.Potrafię natomiast odróżnić tzw. bubel oraz wadę materiałową od zapierania się rękami i nogami i tzw. "spychologii".Jak pewnie wiesz równocześnie toczą się dwie reklamacje ... w tej drugiej nawet ogień nie zapłonął ... a bubel bubla pogania ...Ale gdzie w tym wszystkim odnajdujesz się TY? Przecież nie masz z tą sprawą nic wspólnego ...Zdajesz sobie sprawę że te reklamacje będą miały oddźwięk i konkretne wymiary finansowe w portfelach dystrybutorów rzeczonej firmy (Romotop, Ekkom, Kominki-Bielawski)?Już w tej chwili gdzie się nie poruszysz to wzbudzasz tylko niechęć i negatywne odczucia wśród branżystów. Mało kto chce z Tobą współpracować. Będzie jeszcze gorzej Mistrzu ...Pozdrawiam. Edytowane 15 Marca 2011 przez Forest-Natura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 15.03.2011 08:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Forest , teraz wiem czemu się zapisałes do Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) . Tylko skąd o tym wiedział Bielawski ??? Jeszcze ulubione przysłowie :"Uderz w stół , a nożyce się odezwą" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.