QBELEK 15.03.2011 09:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Tylko skąd o tym wiedział Bielawski ??? Eniu wszyscy o tym wiedzą. F-N pierwszy po Pawlaku strażak-zdun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 15:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Forest : Zapytaj w Romotop, albo przeczytaj co ci odpisali w odpowiedzi na reklamacje, mogli tam wysłać kogoś innego w imieniu producenta np "enia"... Dziękuje za twoja troskę o obroty dystrybutorów Romotop , jak rozumiem wynika ona z twojej sympatii do firmy, pragnę poinformować iż sieć sprzedaży stale się rozrasta a w sposób szczególnie dobry w rejonie "wielkopolskim" który został mi przydzielony w maju roku 2010 . W innych rejonach sieć jest stopniowo powiększana , intencja Romotop jest aby trafiać do firm profesjonalnych które będą zainteresowane poszerzaniem swojej oferty o wkłady do zabudów ciepłych [ seria kv 025] jaki pracujących w systemach powietrznych DGP [ np 6.6.1 , 6.6.2. , 055 ]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 15.03.2011 15:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 "mogli tam wysłać kogoś innego w imieniu producenta np "enia"..." Czyżby była to propozycja dorobienia sobie do emerytury ??? Zamieniam się w słuch , Mistrzu ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 15:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Bohusz: To że wiele firm z Polski jest na tych stronach w dziale dystrybutor to wcale nie oznacza że wszyscy są " z technikach zduńskich" . Podczas rozmów które przeprowadzamy ,podczas szkoleń oraz wyjazdów w rejony organizacji sprzedaży , wyraźnie widać wzrost zainteresowania ze strony wykonawców ciepłymi zabudowami . Prawdą jest natomiast że wiele firm podchodzi do ciepłych zabudów z pewna ostrożnością wynikająca z małego doświadczenia i wciąż jeszcze skromnej wiedzy . Zainteresowanie takimi ciepłymi technikami , lub wręcz zduńskimi , podyktowane jest coraz większą popularnością wśród klientów którzy nie mogąc znaleźć odpowiednich wykonawców w swoich stronach ruszają "na łowy" na przykład do Ciebie . Do nas także zgłaszają się z innych stron Polski a my mając "jako takie" rozeznanie często polecamy wykonawców z danego regionu , ostatnio przekierowaliśmy do znanych nam kolegów z branży klientów z zachodniopomorskiego i lubuskiego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 16:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 rumunezz; Na stronach http://www.... podajemy adresy firm / dilerów z danego województwa tak aby klient detaliczny właśnie TAM trafił . Jeśli jesteś zainteresowany cennikiem detalicznym są adresy dilerów lub napisz do nas e-mail wyślemy cenniki . Firmie Romotop zależy na sprzedaży poprzez sieć firm z branży , zachęca także do korzystania z usług montażu właśnie w miejscu zakupu , przy skali produkcji na poziomie 40.00 palenisk rocznie producent niema zamiaru bawić się w sprzedaż "bezpośrednio z fabryki" . Sugestie aby umieścić cennik na stronie przyjmuje " do realizacji ". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 15.03.2011 18:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Zainteresowanie takimi ciepłymi technikami , lub wręcz zduńskimi , podyktowane jest coraz większą popularnością wśród klientów którzy nie mogąc znaleźć odpowiednich wykonawców w swoich stronach ruszają "na łowy" na przykład do Ciebie . Zastanówmy się skąd bierze się to zwiększone zainteresowanie... Bo przecież nawet to wydawnictwo propaguje obudowy z kartonu.... Takie zwiększone zainteresowanie nie bierze się znikąd. Niestety nic nie przychodzi samo, trzeba drążyć temat, zamieszczać informacje, powoli, pomalutku, a stale. Stałość i konsekwencja działań daje efekty. Napewno nie wojny i polemiki między firmami. Polskimi firmami. Sami mądrzy, geniusze, zadufani w sobie w swoich nabytych umiejętnościach i zarozumialstwie. A tu następuje zabór rynku Polskiego przez obcojęzyczne firmy. Nawet malutkie państewka chciałyby tu rządzić. Ja przykładowo czekam na sygnał od Enia. Pod warunkiem, że produkt będzie Polski zaczynam go promować i wprowadzać do swojej sieci sprzedaży. Przyznam, że swoją sieć sprzedaży troszkę ostatnio zaniedbałem, ale wezmę się za to. O cholera płatny profil mi wcieło... trza zrobić przelew.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mki1719508566 15.03.2011 18:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Bohusz: Na rynku czeskim po ich "rewolucji" brakowało firm zduńskich , wiadomo że rzemiosło za komuny było u nich całkiem zniszczone, potrafili jednak odrodzić ten zawód w stopniu doskonałym . Czesi nie psioczyli że "zabór rynku " :confused:tylko zobaczyli jak to jest u ich południowych sąsiadów , bynajmniej wcale nie kochanych ani kochających , we własnym interesie zdobyli wiedzę od właśnie sąsiadów i założyli CECH zduński . W kraju gdzie mieszka 1/4 naszej populacji są DWIE szkoły zduńskie , państwowe z programem nauczania i opracowanymi podręcznikami .Podręcznik jest przetłumaczony na język polski Rocznie naukę w jednej tylko szkole kończy ponad 50 osób , w tym połowa w systemie dla dorosłych . Kilka lat temu jechaliśmy z kolegą Vitem do kolegi XY ale ten nie bardzo chciał z nami rozmawiać ... a szkoda Vit to współtwórca CECHU i wykładowca w szkole zduńskiej . Może dziś byśmy mieli szkołę jak Czesi ? Może nie musielibyśmy odkrywać "prawd dawno odkrytych" .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bajanadjembe 15.03.2011 19:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Skoro karta gwarancyjna wskazuje, ze jednym z warunkow jej obowiazywania jest montaz przez autoryzowanego montazyste to tego nalezy sie trzymac. W Twoim przypadku szczegolnie bo ze sprzedawca masz "na pienku" i pewnikiem zlosliwie wykorzysta kazdy pretekst aby odrzucic ewentualna reklamacje. Dlatego "przemontazu" powinien dokonac inny autoryzowany montazysta. Mozesz tez oczywiscie zrezygnowac z gwarancji a ewentualne reklamacje zglaszac na warunkach ustawy o szczegolnych warunkach zawierania umow konsumenckich (czyli z tytulu niezgodnosci towaru z umowa). Ale wtedy na zgloszenie reklamacji masz tylko dwa lata od daty sprzedazy. W razie problemow bedziesz musiala tez udowodnic, ze ich przyczyna nie jest wadliwy montaz. Dzięks, Obawiam się, że w moim przypadku (opisanym w "Kms"), skoro sprzedawca może wykazać się taką złośliwością, najrozsądniej byłoby pożegnać się z nim definitywnie: niech zabiera wszystko i oddaje kasę. Ciekawe, jak to jest w przypadku serwisu urządzenia, które zostało zainstalowane niezgodnie z wytycznymi producenta. Czy taki sprzedawca-instalator, wiedząc, że dokonał montażu niezgodnie ze sztuką, w ogóle zechce wystąpić z reklamacją? Nawet jeśli nie ma "na pieńku" z klientem? Jak udowodnić, że przyczyną nie jest wadliwy montaż? Może nabywcy produktu powinni (dla swojego spokoju, że ewentualna reklamacja będzie w przyszłości uznana) uzyskać od producenta opinię w sprawie prawidłowości przeprowadzonej instalacji (wydanej na podstawie choćby zdjęć). Przecież skąd klient ma wiedzieć, czy to co majstruje majster jest zgodne z instrukcją montażu producenta. MAM WĄTPLIWOŚCI CO DO PRAWIDŁOWOŚCI MONTAŻU HAUBY: półkę mam od strony szyby, a na różnych rysunkach ze strony producenta widzę, że jest od strony tylnej ściany paleniska. I skąd mam wiedzieć teraz, czy to przypadkiem nie będzie powód jakiegoś problemu w przyszłości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 15.03.2011 21:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Witam. albo przeczytaj co ci odpisali w odpowiedzi na reklamacje No jak to co ... to co Ty im napisałeś ... tyle że po czesku ... Mam dzisiaj dobry chumor, więc trochę sobie "wariata postrugam". Właśnie uświadomiłem sobie że konwekcją Mistrz nazywa coś co ma dwie kratki (wlotową i wylotową) o wymiarach 10x15 cm. A żaroodporna stal corten (grubości pól centymetra) w paleniskach gnie się od trzech szczapek drewna ważących około jednego kilograma ... Tyle że gnie się tylko w jednym miejscu ... Tak wpadłem sobie na pomysł że kupię jeszcze jedno takie samo palenisko i zrobię małe doświadczenie. Niestety chyba nie dane mi będzie ... sprawa "nabrała" kierunku korzystnego dla posiadacza kominka Także jeżeli tylko Mistrz Zduński się nie wtrąci znowu ze swoją nikłą wiedzą o konwekcji powietrza w całą sprawę, to chociaż Romotop się dowie co źle robi w swoich paleniskach. Ku pożytkowi ich posiadaczy ... No bo prawda cała leży w tym, że gdyby nie Sz. kolega Mistrz Zduński - to nawet nie było by tej sprawy ... Dziwne, co? Nie sprzedał, nie kupił, nie robił, a zafundował firmie własnej i obcej, chyba największą kampanię antyreklamową w branży kominkowej odkąd zaistniała ona na naszym rynku. Szkoda gadać - trza się innymi potrzebującymi zająć Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Romotop.pl 16.03.2011 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 (edytowane) W związku z dyskusją trwającą na Forum Muratordom.pl, firma Romotop pragnie zareagować na naruszające dobre imię przedsiębiorstwa nieprawdziwe informacje i negatywne oceny jej produktów. Firma Romotop ma wieloletnią tradycję w produkcji pieców i wkładów kominkowych i zależy jej przede wszystkim na dobrej jakości produktów oraz maksymalnej satysfakcji Klienta. Obecnie produkujemy rocznie 40.000 palenisk i mamy w swojej ofercie wiele modeli pieców i wkładów kominkowych, które sprzedajemy w całej Europie. Z kolekcji wkładów kominkowych nabywca może wybrać zarówno proste modele do zabudów konwekcyjnych, jak również specjalistyczne wkłady kominkowe do zabudów akumulacyjnych typu hypocaustum, a także wkłady kominkowe przeznaczone do systemów centralnego ogrzewania. Firma Romotop regularnie organizuje bezpłatne szkolenia teoretyczne i praktyczne, w trakcie których zapoznaje uczestników ze swoimi produktami i przekazuje szczegółową wiedzę o możliwościach ich zastosowania. Aktualnie sprzedaż detaliczną naszych produktów prowadzi kilkadziesiąt firm z terenu całej Polski. Raz jeszcze podkreślamy, że naszym priorytetem jest zadowolenie Klienta, dlatego udzielamy gwarancji do 7 lat na wkłady kominkowe, które zostały zabudowane zgodnie ze sztuką budowy kominków oraz normami obowiązującymi w danym kraju sprzedaży. Do wszystkich produktów Romotopa można zamówić części zamienne, zarówno w okresie gwarancji, jak i po jego zakończeniu. W przypadkach wymagających rozwiązania jakiegokolwiek problemu u Klienta, pracownicy działu serwisowego firmy Romotop są gotowi do przyjazdu na miejsce w jak najkrótszym terminie. Romotop stawia na jakość swoich produktów i opiera się na wiedzy fachowej oraz doświadczeniu swoich dystrybutorów, którzy zabudowują jego wyroby końcowym użytkownikom. Gwarantujemy, że ewentualne zasadne wynikające z jakości produktu reklamacje rozwiązujemy zawsze ku zadowoleniu naszych Klientów. Jak dotąd nieliczne zgłoszenia dotyczą głównie pęknięć szamotów, uszkodzeń szkła czy wymiany uszczelek. Reklamacje z jakichkolwiek innych powodów będą zawsze wyjaśniane bezpośrednio pomiędzy naszymi dystrybutorami, partnerami i Klientami. Wzmiankowane na tym Forum uszkodzenie wkładu było pierwszą tak poważną reklamacją. W celu sprawdzenia zaistniałej sytuacji skierowaliśmy do Klienta naszego współpracownika p. Dariusza Bielawskiego. Było to podyktowane troską o bezpieczeństwo końcowego użytkownika i nikt nie ma prawa zabraniać nam takiego działania. Odczuwamy potrzebę zamieszczenia tego krótkiego komentarza na Forum. Z naszymi partnerami i klientami chcemy kontaktować się bezpośrednio, a nie poprzez fora internetowe, na których każdy - również anonimowo - może pisać z jakimkolwiek zamiarem. Wiemy, że bezpośrednia komunikacja jest korzystniejsza zarówno dla firm, jak i naszych Klientów. Romotop s r.o. Edytowane 16 Marca 2011 przez Romotop.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
romole 16.03.2011 14:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 Jak na Suchdol nad Odrou, to pozazdrościć polszczyzny. A do tego akcent okrągły...Forest, przez Ciebie firma zmuszona była zatrudnić PR-owców! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 16.03.2011 19:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 (edytowane) Witam. Normalnie nawet cieszył bym się z takiej reakcji producenta. Gdyby była tak ze dwa miesiące wcześniej. Natomiast: W związku z dyskusją trwającą na Forum Muratordom.pl, firma Romotop pragnie zareagować na naruszające dobre imię przedsiębiorstwa nieprawdziwe informacje i negatywne oceny jej produktów.Jeżeli jeszcze raz publicznie zasugerujecie że podawane przeze mnie fakty są "nieprawdziwymi informacjami", to będziemy jednak rozmawiać inaczej ... Występuję tutaj nie anonimowo lecz jako reklamująca się firma i "nie stać mnie" na podawanie tutaj fałszywych informacji. Pozdrawiam. Edytowane 16 Marca 2011 przez Forest-Natura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 16.03.2011 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 (edytowane) Odczuwamy potrzebę zamieszczenia tego krótkiego komentarza na Forum. Z naszymi partnerami i klientami chcemy kontaktować się bezpośrednio, a nie poprzez fora internetowe, na których każdy - również anonimowo - może pisać z jakimkolwiek zamiarem. Wiemy, że bezpośrednia komunikacja jest korzystniejsza zarówno dla firm, jak i naszych Klientów. To że firma, albo właściwie konkretny jej pracownik, chce albo coś wie to nie znaczy, że tak jest, albo że takie są oczekiwania przeważającejej większości. Aktualnie nie ma co zawracać rzeki kijem, nie ma odwrotu od dostępu do internetu, od jego roli w przekazie informacyjnym, czy komunikowania się, czy nawet sprzedaży poprzez internet. To jest nieodwracalne i stale się rozwija. Pisze pan, że pierwsza taka poważna awaria, usterka wkładu... Pierwsza i tak niepoważnie i nieprofesjonalnie załatwiona? ŻE KLIENT BYŁ ZMUSZONY UDAĆ SIĘ DO KANCELARI ADWOKACKIEJ? ILE TAKI WKŁAD JEST WART? Bo opinia jest bez ceny. Taki rozgłos potrzebny przy takiej produkcji.. Edytowane 16 Marca 2011 przez bohusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 16.03.2011 20:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 Witam.Pisałem to wcześniej - dystrybutor (firma Ekkom) stanął na wysokości zdania i wszystko zmierza po temu aby obydwie reklamacje skończyły się jak najbardziej w porządku dla dobra klientów detalicznych (posiadaczy kominków).Powtórzę to jeszcze raz - gdyby nie wasz dystrybutor, Pan Dariusz Bielawski nie próbował udowadniać że jako jedyny w naszym kraju zna się na budowaniu kominków, to sprawy by w ogóle nie było, a opinia o firmie Romotop i jej wyrobach była by bardzo dobra.Pozdrawiam i życzę sukcesów w budowaniu sieci sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.