never.leroymerlin 11.02.2011 08:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Witam,jestem rozgoryczony fatalnym podejściem do klienta w sklepie Leroy Merlin w Sosnowcu.Kupiłem u nich olej do parkietu PRZETERMINOWANY.Doradca osobiście mi go polecił i stwierdził że to towar z górnej półki.Ten towar z górnej półki nie dość,że nie tanio to w dodatku narobił tyle złego,że szkoda pisać,parkiet ma plamy,odbarwienia,i zabrudzenia nie do zmycia.Po mojej reklamacji działa system spychacza i każdy umywa ręce.Dyrektor sklepu w najlepsze ignoruje wszystkie sygnały i niczym sie nie przejmuje, no bo niby kim ? KLIENTEM ? totalna ignorancja i brak dobrej woli sprawił że od pół roku sprawa się ciągnie i Pan Dyrektor sklepu Leroy Merlin w Sosnowcu nie poczuwa się aby zmienić image firmy.Jaki z tego wniosek ? im zależy na kasie a nie na kliencie. Wszystko jest dobrze dopóki nie ma problemu a wtedy zaczyna się zabawa w chowanego.Jeśli nie musicie ( a dzisiaj jest konkurencja) to od Leroy Merlin z daleka !!! W Castoramie nigdy taka sytuacja by się nie wydarzyła !!! Leroy to sklep który nie szanuje klienta !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szybkaosa 11.02.2011 08:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Witam,jestem rozgoryczony fatalnym podejściem do klienta w sklepie Leroy Merlin w Sosnowcu.Kupiłem u nich olej do parkietu PRZETERMINOWANY.Doradca osobiście mi go polecił i stwierdził że to towar z górnej półki.Ten towar z górnej półki nie dość,że nie tanio to w dodatku narobił tyle złego,że szkoda pisać,parkiet ma plamy,odbarwienia,i zabrudzenia nie do zmycia.Po mojej reklamacji działa system spychacza i każdy umywa ręce.Dyrektor sklepu w najlepsze ignoruje wszystkie sygnały i niczym sie nie przejmuje, no bo niby kim ? KLIENTEM ? totalna ignorancja i brak dobrej woli sprawił że od pół roku sprawa się ciągnie i Pan Dyrektor sklepu Leroy Merlin w Sosnowcu nie poczuwa się aby zmienić image firmy.Jaki z tego wniosek ? im zależy na kasie a nie na kliencie. Wszystko jest dobrze dopóki nie ma problemu a wtedy zaczyna się zabawa w chowanego.Jeśli nie musicie ( a dzisiaj jest konkurencja) to od Leroy Merlin z daleka !!! W Castoramie nigdy taka sytuacja by się nie wydarzyła !!! Leroy to sklep który nie szanuje klienta !!! Skoro dorzuciłeś, że niby w Castoramie nigdy taka sytuacja by się nie wydarzyła to ten post śmierdzi okrutnie. A ja takich zagrywek nie lubię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
never.leroymerlin 11.02.2011 09:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Co śmierdzi ? to już nie można poruwnać bo od razu śmoerdzi ? bez prasady............... ( a może ty jesteś doradcą w tym zakichanym LM?) nie reklamuje Casto,nie o to chodzi.Oni tez nie są doskonali............ale takich wpadek nie miałem u nich.Mniejsza z tym,widząc podejście do klienta w LM aż się pięść zaciska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szybkaosa 11.02.2011 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Co śmierdzi ? to już nie można poruwnać bo od razu śmoerdzi ? bez prasady............... ( a może ty jesteś doradcą w tym zakichanym LM?) nie reklamuje Casto,nie o to chodzi.Oni tez nie są doskonali............ale takich wpadek nie miałem u nich.Mniejsza z tym,widząc podejście do klienta w LM aż się pięść zaciska. Ale jednak Castoramę zareklamowałeś. Żaden market budowlany nie jest idealny. Towar mają jaki mają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
never.leroymerlin 11.02.2011 09:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 sorry za błędy.......................to z pośpiechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bladyy78 11.02.2011 09:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Akurat leroymerlin to fajny market uważam że obsługę gwarancyjna maja extra, kupuje już u nich od kilku lat i nigdy z gwarancja nie miałem problemów. Towar wadliwy wymieniają bez problemów. Jeżeli kopiłeś coś przeterminowanego to co nie widziałeś tego wcześniej? Tylko dopiero po nałożeniu? Co oczekujesz od sklepu ze co ci zrobi? Jeżeli środek faktycznie jest wadliwy oddaj sprawę do sądu konsumenta tam Ci pomogą. Ale pretensje trzeba mieć do producenta a nie do sklepu. Zawsze przed nałożeniem czegokolwiek należy przeprowadzić próbę na małej powierzchni żeby sprawdzić czy produkt nie powoduje jak u ciebie plam. Zresztą taka informacja jest na wielu produktach i możliwe że na twoim również. A jeżeli by tak było to reklamacje Ci nic nie dadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamykkamyk2 11.02.2011 09:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Nie zgodzę się z Tobą, gdyż nie ma reguły, jeden sklep podjedzie to tego normalnie, a drugi żeby odepchnąc od siebie. Zdarzyła mi się reklamacja w Leroy i jakoś bez problemu mi ją uznali. Natomiast bujałem się 8 miesiecy z drzwiami kupionymi w składzie u prywaciarza, dopiero po interwencji Rzecznika Konsumenta uznali reklamację. ... Kupiłem u nich olej do parkietu PRZETERMINOWANY.... Dlaczego nie sprawdziłeś daty ważności przed kupnem? To Twój błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PoloCocta 11.02.2011 10:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Dziwna sprawa przeterminowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witu102 11.02.2011 11:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 dziwna sprawa, że z okazji przeterminowanego oleju masz nawet nick-a never.leroymerlin...jak Cię w Casto oszukają też zmienisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 11.02.2011 13:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 też czest bywam w LM bo blisko mam, blizej niz do innych marketów budowlanych, i zbytnio nie narzekam, normalne przecież, że to market a nie prywatny doradca handlowy, i nie ma co tu oczekiwać jakiś wyśrubowanych standardów, ot, taki jak każdy inny, z reklamacjami nigdy nie miałem problemu, zwrot gotówki albo wymiana na nowy bez gadania, zwrot "grubszych" towarów budowalnych też mi się zdażał i też bez problemu, nieważne czy to pozostała nadwyżka czy np. odechciało mi isę takiego materiału (np. raz kupiłem kilka paczek wełny rockwoola, dwa dni potem jestem w sklepie widzę promocja, 30%taniej, to na auto wełna, zwrot i zakup takiej samej w niższej cenie, raz nawet taki manewr , przy zakupie kleju do glazury, podpowiedziała mi kasjerka rozgoryczenie i owszem rozumiem, ale post obiektywny raczej nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panfotograf 11.02.2011 14:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 (edytowane) W Leroy Merlin i Castoramie podoba mi się to że można oddać jedną płytkę (glazura, okładziny ścienne - łazienkowe) i to bez terminowo. W innych (mniejszych) sklepikach już zwrotów nie chcą.A i kran znalazłem u konkurencji podobny ale sporo tańszy więc oddałem ten kupiony w LM - wzięli bez szemrania. Edytowane 11 Lutego 2011 przez panfotograf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gate 11.02.2011 15:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Jaki z tego wniosek ? im zależy na kasie a nie na kliencie. Ale to jest normalne - w takich marketach nie pracują spece tylko sprzedawcy. Oni mają za zadanie sprzedać jak najwięcej. Może należało skorzystać z jakiegoś speca. Kiedyś zastanawiałem się czy lepiej zrobić cyklinowanie podłogi czy lepiej położyć panele. I wyszło mi, że choć panele wyszły nieco drożej niż cyklinowanie (materiał+położenie) to w sumie jestem zadowolony. Najpierw szukałem firmy na ww.pkt.pl ale tam nie ma cen, dopiero znalazłem ceny usług na http://www.favore.pl Pan położył mi panele w dwóch pokojach w jeden dzień bez klei i smrodu lakierów. Zrobiłbym to sam, ale nie mam na to czasu. Zawsze parę groszy by się zaoszczędziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
never.leroymerlin 11.02.2011 15:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 dziwna sprawa, że z okazji przeterminowanego oleju masz nawet nick-a never.leroymerlin...jak Cię w Casto oszukają też zmienisz? Dzięki za wsparcie,ja nie jestem pracownikiem ani LM ani Casto tylko oszukanym klientem.Ludzie przestańcie,to że jesteście zadowoleni dzisiaj to nie znaczy że jutro takie coś was nie spotka.Tak naprawdę to ja przestałem kupować u jednych i drugich,kupuje gdzie indziej , ale nie napiszę gdzie bo "ktoś" napisze że jestem ze sklepu x a tak naprawdę to nie o to chodzi.W naszm kraju klient jest nikim i służy do nabijania kabzy sklepom z zagranicznym kaptałem.Robią wszystko żebyś kupił...........(gazety,pseudopromocje itp).jak kupisz i coś jest nie tak to dalej się martw.........nie zawsze tak jest ale niestety to się zdarza. A propos . po tym wszystkim mam mieć nick i love LM ? wiadomo że nie bo nie jestem szczęśliwy z ich powodu,to chyba logiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qnik111 11.02.2011 17:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Wiecie co, Wy chyba nigdy nie robiliście zakupów w NOMI tam to dopiero kich jest Nie ma tam nikogo co by się cokolwiek orientował w temacie jaki sprzedaje W LM zawsze jest miła i fachowa obsługa, a że ktoś nie patrzy na datę produkcji cóż teraz to raczej za późno na reklamację Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szybkaosa 11.02.2011 17:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Wiecie co, Wy chyba nigdy nie robiliście zakupów w NOMI tam to dopiero kich jest Nie ma tam nikogo co by się cokolwiek orientował w temacie jaki sprzedaje W LM zawsze jest miła i fachowa obsługa, a że ktoś nie patrzy na datę produkcji cóż teraz to raczej za późno na reklamację Pozdrawiam A nie powinieneś przed przystąpieniem do krytykowania Nomi zmienić swojego nicka na "never.nomi." przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qnik111 11.02.2011 18:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 A nie powinieneś przed przystąpieniem do krytykowania Nomi zmienić swojego nicka na "never.nomi." przypadkiem? Nie ja jestem skazany na NOMI bo u mnie nie ma on konkurencji a byłem w wielu marketach i wszystkie NOMI biją na głowę Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 11.02.2011 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Uwielbiam tych co rejestrują sie tylko po to, żeby wylać swoje żale. Całe szczęście zawsze później znikają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
compi 11.02.2011 23:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 W moim LM płytki można zwrócić, ale tylko w całych opakowaniach. Pojedyńczych sztuk nie przyjmą. Tak jest od ub. roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jar.os 12.02.2011 05:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 autor wątku strasznie pracowity jest , LM obsmarował na wszystkich chyba forach budowlanych w necie , naprawde się wku........ił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beton44 12.02.2011 05:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 Może jestem jakiś niedzisiejszy, ale ja np mam zwyczaj czytać jakie daty przydatności są napisane na puszkach i innychopakowaniach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.