dexter74 26.02.2011 17:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Sprawa wygląda następująco:W listopadzie podpisałem umowę na montaż mebli i wpłaciłem zaliczkę. W umowie jest zapis, że meble zostaną wykonane i zamontowane do 12-go grudnia, z klauzulą, że termin ten może ulec wydłużeniu ale nie więcej niż 30 dni. 13-go stycznia (już po umownym terminie) wysłałem ponaglenie. Zostałem zapewniony o rychłym zakończeniu prac. Mamy 26 lutego, więc ~70 dni po ustalonym w umowie terminie, a meble nie skończone - firma ciągle wykonuje poprawki.Kilkukrotnie miałem zapewnienia, że "już lada chwila", ostatnie zapewnienie (sprzed 3 dni) byłotakie, że ostatnieprace zostaną wykonane dziś.Niestety - po raz kolejny zostałem "olany" i nikt się nie zjawił. W umowie nie ma zapisu o karach. Co robić w tej sytuacji, czekać grzecznie, bo nic nie mogę, czy jednak coś powinienem zrobić? Z przyjemnością zerwałbym umowę (ze względu na rażące i uciążliwe przeciąganie terminu), ale co potem? Wyślę pismo (przy okazji - mogę e-mailem) i co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.