GrzechuZ 05.03.2011 13:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 Witam Dwa lata temu kupiłem w markecie kabinę Aquasan Montana firmy Sanprim. Była ciężko użytkowana bo wiele osób korzysta z tej łazienki, więc po pewnym czasie zepsuły się rolki jezdne. W sklepie rozmawiałem z przedstawicielem firmy Sanprim który był akurat na miejscu i obiecał mi dosłać nowe części. czekałem na próżno. W końcu zadzwoniłem do siedziby firmy gdzie ponownie usłyszałem że towar zostanie do mnie wysłany. Tygodnie mijały a towaru nie widać, a kolejne próby rozmów z serwisem na nic. W podobnej sytuacji był mój szwagier z tym że on miał Aquasan Nevada Czy ktoś może miał podobny problem i znalazł rozwiązanie? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Przem79 05.03.2011 14:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 Coś z mojej branży. Nasza firma zajmuje się sprzedażą części do różnego typu kabin prysznicowych w tym Aquasan. Zapraszam na mój profil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.