Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

SZTOKER 25 prosze o uwagi i opinie


michalz2x

Recommended Posts

Oczywiście, może nie pocieszenia a rozsądku. Trzeba było serwisować. Szkoda było kasy trzeba będzie wydać większą na nowy kocioł.

 

Przedłużenie gwarancji (płatnej :confused:) jest chyba do 5 lat. Kolega DariuszC używał swój kocioł 5 lat i 1 MIESIĄC, czyli już i tak było by po gwarancji - więc zostało mu w kieszeni ok 500 zł. Poza tym nie bardzo rozumiem jaki związek mają mają niby "przeglądy serwisowe" do cieknącego kociołka, lub jak w moim przypadku przepalenia rynny podajnika (w PIERWSZYM roku używania :mad: - opisywałem). Po prostu badziewne blachy i(lub) spawy... Nigdy więcej SZTOKERA i tyle w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,5k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Oczywiście, może nie pocieszenia a rozsądku. Trzeba było serwisować. Szkoda było kasy trzeba będzie wydać większą na nowy kocioł.

A co ma serwis do cieknacego wymiennika? W jaki sposób coroczny serwis miał by temu zaradzić jeśli kocioł zainstalowany jest zgodnie z obowiązującymi normami i obsługiwany zgodnie z dtr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to panie kolego że serwisant mógł wcześniej coś wykryć, zauważyć rzeczy których użytkownik nie dostrzeże. Wiesz że był prawidłowo zainstalowany i eksploatowany?

Inaczej też producent podchodzi do sprawy gdy ktoś dba o kocioł i o jego serwis jak do tego który to olewa.

Znam przypadki że i po okresie gwarancji kocioł był naprawiony przez producenta za darmo, jeśli naprawa była juz nieopłacalna proponowano wymiennik w jakiejś atrakcyjnej cenie ( po koszcie produkcji ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz to tylko Twoje założenia a w rzeczywistości wygląda to tak że siada ktoś przed lapkiem i dzwoni do każdego sprzedawcy jakiego wygogluje aby tylko znaleźć najtaniej, później albo szwagier albo pan czesio czy zenio najtaniej to zamontował i wydaje mu się że był taki cwany i operatywny.

O pechu to można pisać gdy kocioł się sypnie po roku a szkoda było 130pln na przegląd wydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daro13

Zadzwoń do firmy, powiedz co się stało i poproś o dobrą ofertę na nowszy model z Ecodesign i Vklasą

Nazywa się Sztoker+ , wraz z biegiem lat poprawiono sporo rzeczy i rozwinięto lepiej.

Sztoker+ jest sterowany przez Cobra2 (w standardzie 3pompy i zawór mieszający), można mu podłączyć panel T1000

i niebawem powinna dojśc obsługa modułu internetowego SAFE IT WiFi

 

Pójdź do swojej gminy lub urzędu miasta, zapytaj o programy z dotacjami na wymiane kotła, najczęściej trzeba stary złomowac i można dostać albo dotację kwotową np. 3,5tys albo procentową od np 40 do 70% zależy jakie programy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz to tylko Twoje założenia a w rzeczywistości wygląda to tak że siada ktoś przed lapkiem i dzwoni do każdego sprzedawcy jakiego wygogluje aby tylko znaleźć najtaniej, później albo szwagier albo pan czesio czy zenio najtaniej to zamontował i wydaje mu się że był taki cwany i operatywny.

O pechu to można pisać gdy kocioł się sypnie po roku a szkoda było 130pln na przegląd wydać.

No coś w tym jest, masz rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eliks sprzedałem też trochę Sztokerów, wiesz ilu zadzwoniło żeby zrobić przegląd gwarancyjny, gdzie te przy Sztokerach są wymagane do utrzymania gwarancji co roku?

Nikt.

Ale jak się coś komuś zesra to zaraz sobie przypomni o gwarancji i będzie krzyczał że kocioł przecież ma 5 lat gwarancji.

Tak ma, jak robisz przeglądy gwarancyjne, o tym jakoś się nie pamięta albo raczej nie chce pamiętać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to panie kolego że serwisant mógł wcześniej coś wykryć, zauważyć rzeczy których użytkownik nie dostrzeże. Wiesz że był prawidłowo zainstalowany i eksploatowany?

Inaczej też producent podchodzi do sprawy gdy ktoś dba o kocioł i o jego serwis jak do tego który to olewa.

Znam przypadki że i po okresie gwarancji kocioł był naprawiony przez producenta za darmo, jeśli naprawa była juz nieopłacalna proponowano wymiennik w jakiejś atrakcyjnej cenie ( po koszcie produkcji ).

 

Ostatnio byłem w kotłowni gdzie stoi kocioł 17 kw na pelet. Mówię właścicielowi że jest źle podpięty do instalacji i źle zabezpieczony i nie ma wentylacji nawiewnej a on na to że był serwisant stwierdził że wszystko jest dobrze i odpalił kocioł. Chcąc udowodnić właścicielowi że jest źle poprosiłem go o dtr-kę kotła a on na to że serwisant zabrał ze sobą.

Dziękuję takim serwisantom.

Edytowane przez gersik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz to tylko Twoje założenia a w rzeczywistości wygląda to tak że siada ktoś przed lapkiem i dzwoni do każdego sprzedawcy jakiego wygogluje aby tylko znaleźć najtaniej, później albo szwagier albo pan czesio czy zenio najtaniej to zamontował i wydaje mu się że był taki cwany i operatywny.

O pechu to można pisać gdy kocioł się sypnie po roku a szkoda było 130pln na przegląd wydać.

 

Nie wiem karoka65 z jakimi klientami masz do czynienia, ale:

-kocioł był zainstalowany przez wykwalifikowanego hydraulika - wcale nie najtańszego w okolicy,

-kocioł był zakupiony w cenie detalicznej,

-podaj mi adres autoryzowanego przez Komiz serwisanta który za 130 złotych, przyjedzie pod Zalesie Górne w woj. mazowieckim.

Nie porównuj mnie do klientów z którymi masz do czynienia, bo nie znasz mnie i nie widziałaś/eś kotłowni i sposobu zainstalowania kotła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nie był tani, cuż.

Ja mam podpisana umowę z Komizem na wykonywanie takich przeglądów.

Dla swoich klientów mam taką cenę za przegląd ( sugerowania przez Komiz ) + dojazd oczywiście.

Dla "nie swoich" mam inny cennik oczywiście.

Ja Ci mam szukać serwisanta? trzeba było o tym myśleć przed zakupem.

Wystarczyło zadzwonić do Komiz, podali by Ci serwisantów z którymi mają podpisane umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się.

Nie uważałeś jak robić, rób jak uważasz.

Teraz są wszyscy winni tylko nie Ty.

Ja nie jestem Twoim wrogiem, pisze Ci jak to wygląda a Ty szukasz winnego we mnie?

Uderz się sam w pierś.

 

Nie szukam winnego, sam wiem kto zawinił i tym bardziej nie szukam go w Tobie. Mój poprzedni post odnosi się do konkretnego wpisu który umieściłeś. Zawsze myślałem że jest jeden cennik za usługi/towary, jak w firmie w której pracuję.Dla stałych klientów są ulgi/rabaty i to bez różnicy czy kupują towar, czy usługę. Zwyżek nie stosujemy, co być może mylnie zinterpretowałem z Twojego wpisu.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety dołączam się do tematu Sztoker 15kw i niestety po 5 latach same problemy już na wiosnę przepalił się podajnik oraz komora podajnika a teraz doszła dziura przed paleniskiem szanse na naprawę chyba mizerne zostaje zakup nowego pieca i oby tylko nie był Sztoker, Dzwoniłem do producenta czy jest szansa i czy jest sens naprawiać ale na razie cisza nikt się nie odzywa. Poniżej zdjęcia dziur

A__934F.jpgA__D527.jpgA__A94E.jpgA__04E5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...