Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 10,7k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Jeżeli chodzi o sprawę pompy mieszającej to odpowiem.Tak działa lepiej.

Ale bez niej też będzie działać.

 

Dzięki za odpowiedź,wszak to nie moje rozwiązanie ale kolegi Roberta,ale przedstawiając je kilkakrotnie zostałem posądzony(by nie pisać zje...ny) o szarlataństwo.Utwierdza mnie to w przekonaniu że i Ci co z GS nie są i kotła od 7lat przynajmniej nie maja-mogą mieć rację.Spoko nie pisze tego by się wymądrzać,takich jest tu na pęczki.Podziękowania dla Roberta za pomysł,dzięki minertu za to że byłeś wstanie napisać prawdę.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie robi wielką różnicę, jako rzecze porzekadło reklamowe.

Muszę odmitologizować tę miałką mantrę.

Ja zrobiłem kilka dni temu downgrade do wersji oficjalnej. było równie źle jak na ówczesnych wersjach testowych.

 

A Ty spróbowałeś? Na jakiej podstawie lepisz takie tezy?

 

Tak żebyś wiedział ze spróbowałem i u mnie śmigało dobrze. Rożnica tylko w tym ze ja mam eko a nie eko plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystrybutorzy w przypadku poważniejszych awarii przerzucają obowiązek naprawy na producenta. Co do kotłów Jareckiego to najbliższy dystrybutor jest pod Skierniewicami ( piszę to z pozycji mieszkańca okolic Łodzi). Na serwis też bym nie liczył, że mają gdzieś bliżej. W ubiegłym roku miałem problemy z cieknącym wymiennikiem i w ciągu 48H przyjechali z Żywca z nowym wymiennikiem. Żywiec jest chyba dalej niż Pleszew. Więc takimi rzeczami nie martwiłbym się zbytnio.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis jak najbardziej powinien być ważnym kryterium przy zakupie czego kolwiek. Wiem bo pracuję w reklamacjach. Inaczej patrzyłbyś na producentów znanych marek np rtv i AGD znając np sposób rozpatrywania reklamacji czasu ich trwania a także ilość serwisów w okolicy mogących usunąć usterkę. Dlatego dla mnie informacja o gwarancji jest jedną z istotniejszych. Z jednym porducentem możesz się szarpać o pierdoły a z drugim współpraca będzie gładka. Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię. Co z tego, że będziesz miał w okolicy nawet 10 serwisów, skoro poziom każdego będzie do bani. Po prawie 2 latach użytkowania kotła napiszę Ci, że dla mnie ważne jest wygoda i prostota użytkowania kotła, łatwość jego czyszczenia, rodzaj sterowania, wielkość podajnika( u mnie mógłby być większy). To z tymi czynnościami będziesz zmagał się setki razy przez kilka lat od momentu zakupu. I to sobie będziesz gratulował, że dany kociołek "obsługujesz" z uśmiechem na ustach bądź pluł w brodę że użytkowanie jego to "krzyż pański". Jeśli skupiasz się na tym co ewentualnie może się wydarzyć i jak to producent załatwi- to chyba nie tędy droga. Druga sprawa jeśli jest sporo sygnałów o akcjach serwisowych - choćby usuwanych szybko i gładko jak piszesz - to chyba powinien być sygnał, ze może należy szukać producenta, którego użytkownicy chwalą produkty za bezproblemowe działanie a nie jakość serwisu gwarancyjnego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji. Od dziś do niedzieli można zajrzeć na targi Interbud w Łodzi. Tam na pewno będzie wystawione OEP przez dystrybutora z Koluszek. Będziesz miał okazje popytać o nurtujące Cię kwestie dotyczące serwisu. Będzie też paru innych producentów/dystrybutorów kotłów. Myślę, że warto zajrzeć. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał? " Napisałem że dostępność i jakość obsługi serwisów jest JEDNĄ z ważnych rzeczy jak dla mnie. Nie ma rzeczy bezproblemowych, dlatego serwis wg mnie jest bardzo istotny, oczywiście po za aspektami związanymi z ergonomią użytkowania. Nawet mercedesy wymagają napraw.

 

"A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię" w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem wszechwiedzący i właśnie z tego powodu zadałem pytanie.

 

Masz strasznie atakujący i narzucający sposób konwersacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał? " Napisałem że dostępność i jakość obsługi serwisów jest JEDNĄ z ważnych rzeczy jak dla mnie. Nie ma rzeczy bezproblemowych, dlatego serwis wg mnie jest bardzo istotny, oczywiście po za aspektami związanymi z ergonomią użytkowania. Nawet mercedesy wymagają napraw.

 

"A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię" w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem wszechwiedzący i właśnie z tego powodu zadałem pytanie.

 

Masz strasznie atakujący i narzucający sposób konwersacji.

 

Nie to nie prawda. Po prostu pewne rzeczy i pytania mnie irytują. Być może sprawia to już 2-letnia praktyka w użytkowaniu pieca. Jak większość użytkowników pieca napiszę, że wyobrażenia na temat obsługi a sama obsługa to 2 różne światy. Nie jestem wszechwiedzący i nigdy tak nie napisałem. Większość kolegów z forum raczej nie miała na tyle poważnych problemów z piecem, by korzystać z pomocy serwisu producenta. Dlatego raczej nikt nie udzieli Ci informacji na temat jakości serwisu. Większość problemów to drobne sprawy do usunięcia samemu, w konsultacji z serwisem. Druga sprawa firma Ogniwo oraz SEKOM Jareckiego znane są z tego, że nie odwracają się od użytkowników swoich wyrobów. Zarówno ten wątek jak i wątek ze SKAMPEM powinien dostarczyć Ci wielu cennych uwag. To dowód, że warto poważnie zastanowić się nad tymi wyrobami. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności nie uważam żeby coś moim pytaniu było irytującego. Jakbym zapytał czy drzwiczki w kotle można pomalować na inny kolor albo czy ma prawy czy lewy zawias otwierania to jak najbardziej, a że zapytałem o sprawę związaną istotną sprawą na wypadek gdyby... to uważam to za całkiem rozsądne pytanie nawet gdyby te kotły były ze złota. Po za tym będzie to mój pierwszy kocioł w moim pierwszym i mam nadzieję ostatnim domu i nie znam się na Tych kotłach. Jak człowiek pyta non stop o to samo to każdy piszę UMIESZ KOLEGO UŻYWAĆ FUNKCJI SZUKAJ? a jak zapyta o coś co rzadko jest poruszane to zadaje irytujące pytania. I jak napisałem będzie to mój pierwszy kocioł i Twoja opinia jak najbardziej mi się przyda tylko wydaje mi się kulturalny człowiek (przynajmniej tak mi się wydaję) nie chciałbym aby ktoś próbował ze mnie zrobić debila i wystarczy tylko zmienić ton swojej wypowiedzi a nie ma niepotrzebnych spięć. A skoro irytują Cię pytania wciąż zadawane przez laików to może oszczędzić sobie nerwów i po prostu ich nie czytać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności nie uważam żeby coś moim pytaniu było irytującego. Jakbym zapytał czy drzwiczki w kotle można pomalować na inny kolor albo czy ma prawy czy lewy zawias otwierania to jak najbardziej, a że zapytałem o sprawę związaną istotną sprawą na wypadek gdyby... to uważam to za całkiem rozsądne pytanie nawet gdyby te kotły były ze złota. Po za tym będzie to mój pierwszy kocioł w moim pierwszym i mam nadzieję ostatnim domu i nie znam się na Tych kotłach. Jak człowiek pyta non stop o to samo to każdy piszę UMIESZ KOLEGO UŻYWAĆ FUNKCJI SZUKAJ? a jak zapyta o coś co rzadko jest poruszane to zadaje irytujące pytania. I jak napisałem będzie to mój pierwszy kocioł i Twoja opinia jak najbardziej mi się przyda tylko wydaje mi się kulturalny człowiek (przynajmniej tak mi się wydaję) nie chciałbym aby ktoś próbował ze mnie zrobić debila i wystarczy tylko zmienić ton swojej wypowiedzi a nie ma niepotrzebnych spięć. A skoro irytują Cię pytania wciąż zadawane przez laików to może oszczędzić sobie nerwów i po prostu ich nie czytać.

 

Jeśli chodzi o Ogniwo to ze swojego doświadczenia (mam kocioł 2 lata) wiem ze serwis jest szybki i skuteczny. Mieszkam koło Wrocławia wiec spory kawałek od siedziby firmy . Pan serwisant nie wymagał tez żadnej pieczątki wykwalifikowanego instalatora i innych temu podobnych których niestety wymagają co niektórzy producenci. Jeśli będziesz wybierał kocioł to zwróć na to tez swoja uwagę, bo się może okazać ze zapłacisz za przyjazd serwisu..Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji. Od dziś do niedzieli można zajrzeć na targi Interbud w Łodzi. Tam na pewno będzie wystawione OEP przez dystrybutora z Koluszek. Będziesz miał okazje popytać o nurtujące Cię kwestie dotyczące serwisu. Będzie też paru innych producentów/dystrybutorów kotłów. Myślę, że warto zajrzeć. Pozdrawiam

Polecam te targi. To tam w zeszłym roku po raz pierwszy oglądałem OEP, spodobało mi się i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem tego kotła. Swoją drogą kupionego w tej firmie. Przy okazji można porozmawiać o serwisie:yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...