Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 10,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Nie wiem dlaczego pomijasz ten fakt ze prawie wszyscy narzekający albo pala w tym kotle pierwszy rok, albo jada uparcie na wersjach testowych.

 

Prawie robi wielką różnicę, jako rzecze porzekadło reklamowe.

Muszę odmitologizować tę miałką mantrę.

Ja zrobiłem kilka dni temu downgrade do wersji oficjalnej. było równie źle jak na ówczesnych wersjach testowych.

 

A Ty spróbowałeś? Na jakiej podstawie lepisz takie tezy?

Edytowane przez Mogami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie robi wielką różnicę, jako rzecze porzekadło reklamowe.

Muszę odmitologizować tę miałką mantrę.

Ja zrobiłem kilka dni temu downgrade do wersji oficjalnej. było równie źle jak na ówczesnych wersjach testowych.

 

A ty spróbowałeś? Na jakiej podstawie lepisz takie tezy?

Ale teraz widać idzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o sprawę pompy mieszającej to odpowiem.Tak działa lepiej.

Ale bez niej też będzie działać.

 

Dzięki za odpowiedź,wszak to nie moje rozwiązanie ale kolegi Roberta,ale przedstawiając je kilkakrotnie zostałem posądzony(by nie pisać zje...ny) o szarlataństwo.Utwierdza mnie to w przekonaniu że i Ci co z GS nie są i kotła od 7lat przynajmniej nie maja-mogą mieć rację.Spoko nie pisze tego by się wymądrzać,takich jest tu na pęczki.Podziękowania dla Roberta za pomysł,dzięki minertu za to że byłeś wstanie napisać prawdę.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie robi wielką różnicę, jako rzecze porzekadło reklamowe.

Muszę odmitologizować tę miałką mantrę.

Ja zrobiłem kilka dni temu downgrade do wersji oficjalnej. było równie źle jak na ówczesnych wersjach testowych.

 

A Ty spróbowałeś? Na jakiej podstawie lepisz takie tezy?

 

Tak żebyś wiedział ze spróbowałem i u mnie śmigało dobrze. Rożnica tylko w tym ze ja mam eko a nie eko plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystrybutorzy w przypadku poważniejszych awarii przerzucają obowiązek naprawy na producenta. Co do kotłów Jareckiego to najbliższy dystrybutor jest pod Skierniewicami ( piszę to z pozycji mieszkańca okolic Łodzi). Na serwis też bym nie liczył, że mają gdzieś bliżej. W ubiegłym roku miałem problemy z cieknącym wymiennikiem i w ciągu 48H przyjechali z Żywca z nowym wymiennikiem. Żywiec jest chyba dalej niż Pleszew. Więc takimi rzeczami nie martwiłbym się zbytnio.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis jak najbardziej powinien być ważnym kryterium przy zakupie czego kolwiek. Wiem bo pracuję w reklamacjach. Inaczej patrzyłbyś na producentów znanych marek np rtv i AGD znając np sposób rozpatrywania reklamacji czasu ich trwania a także ilość serwisów w okolicy mogących usunąć usterkę. Dlatego dla mnie informacja o gwarancji jest jedną z istotniejszych. Z jednym porducentem możesz się szarpać o pierdoły a z drugim współpraca będzie gładka. Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...