sebsa 16.02.2012 12:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię. Co z tego, że będziesz miał w okolicy nawet 10 serwisów, skoro poziom każdego będzie do bani. Po prawie 2 latach użytkowania kotła napiszę Ci, że dla mnie ważne jest wygoda i prostota użytkowania kotła, łatwość jego czyszczenia, rodzaj sterowania, wielkość podajnika( u mnie mógłby być większy). To z tymi czynnościami będziesz zmagał się setki razy przez kilka lat od momentu zakupu. I to sobie będziesz gratulował, że dany kociołek "obsługujesz" z uśmiechem na ustach bądź pluł w brodę że użytkowanie jego to "krzyż pański". Jeśli skupiasz się na tym co ewentualnie może się wydarzyć i jak to producent załatwi- to chyba nie tędy droga. Druga sprawa jeśli jest sporo sygnałów o akcjach serwisowych - choćby usuwanych szybko i gładko jak piszesz - to chyba powinien być sygnał, ze może należy szukać producenta, którego użytkownicy chwalą produkty za bezproblemowe działanie a nie jakość serwisu gwarancyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sebsa 16.02.2012 13:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Tak przy okazji. Od dziś do niedzieli można zajrzeć na targi Interbud w Łodzi. Tam na pewno będzie wystawione OEP przez dystrybutora z Koluszek. Będziesz miał okazje popytać o nurtujące Cię kwestie dotyczące serwisu. Będzie też paru innych producentów/dystrybutorów kotłów. Myślę, że warto zajrzeć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MagdaiKamil 16.02.2012 14:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 "Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał? " Napisałem że dostępność i jakość obsługi serwisów jest JEDNĄ z ważnych rzeczy jak dla mnie. Nie ma rzeczy bezproblemowych, dlatego serwis wg mnie jest bardzo istotny, oczywiście po za aspektami związanymi z ergonomią użytkowania. Nawet mercedesy wymagają napraw. "A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię" w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem wszechwiedzący i właśnie z tego powodu zadałem pytanie. Masz strasznie atakujący i narzucający sposób konwersacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sebsa 16.02.2012 15:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 "Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał? " Napisałem że dostępność i jakość obsługi serwisów jest JEDNĄ z ważnych rzeczy jak dla mnie. Nie ma rzeczy bezproblemowych, dlatego serwis wg mnie jest bardzo istotny, oczywiście po za aspektami związanymi z ergonomią użytkowania. Nawet mercedesy wymagają napraw. "A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię" w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem wszechwiedzący i właśnie z tego powodu zadałem pytanie. Masz strasznie atakujący i narzucający sposób konwersacji. Nie to nie prawda. Po prostu pewne rzeczy i pytania mnie irytują. Być może sprawia to już 2-letnia praktyka w użytkowaniu pieca. Jak większość użytkowników pieca napiszę, że wyobrażenia na temat obsługi a sama obsługa to 2 różne światy. Nie jestem wszechwiedzący i nigdy tak nie napisałem. Większość kolegów z forum raczej nie miała na tyle poważnych problemów z piecem, by korzystać z pomocy serwisu producenta. Dlatego raczej nikt nie udzieli Ci informacji na temat jakości serwisu. Większość problemów to drobne sprawy do usunięcia samemu, w konsultacji z serwisem. Druga sprawa firma Ogniwo oraz SEKOM Jareckiego znane są z tego, że nie odwracają się od użytkowników swoich wyrobów. Zarówno ten wątek jak i wątek ze SKAMPEM powinien dostarczyć Ci wielu cennych uwag. To dowód, że warto poważnie zastanowić się nad tymi wyrobami. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MagdaiKamil 16.02.2012 15:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 W pierwszej kolejności nie uważam żeby coś moim pytaniu było irytującego. Jakbym zapytał czy drzwiczki w kotle można pomalować na inny kolor albo czy ma prawy czy lewy zawias otwierania to jak najbardziej, a że zapytałem o sprawę związaną istotną sprawą na wypadek gdyby... to uważam to za całkiem rozsądne pytanie nawet gdyby te kotły były ze złota. Po za tym będzie to mój pierwszy kocioł w moim pierwszym i mam nadzieję ostatnim domu i nie znam się na Tych kotłach. Jak człowiek pyta non stop o to samo to każdy piszę UMIESZ KOLEGO UŻYWAĆ FUNKCJI SZUKAJ? a jak zapyta o coś co rzadko jest poruszane to zadaje irytujące pytania. I jak napisałem będzie to mój pierwszy kocioł i Twoja opinia jak najbardziej mi się przyda tylko wydaje mi się kulturalny człowiek (przynajmniej tak mi się wydaję) nie chciałbym aby ktoś próbował ze mnie zrobić debila i wystarczy tylko zmienić ton swojej wypowiedzi a nie ma niepotrzebnych spięć. A skoro irytują Cię pytania wciąż zadawane przez laików to może oszczędzić sobie nerwów i po prostu ich nie czytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jack18 16.02.2012 16:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 W pierwszej kolejności nie uważam żeby coś moim pytaniu było irytującego. Jakbym zapytał czy drzwiczki w kotle można pomalować na inny kolor albo czy ma prawy czy lewy zawias otwierania to jak najbardziej, a że zapytałem o sprawę związaną istotną sprawą na wypadek gdyby... to uważam to za całkiem rozsądne pytanie nawet gdyby te kotły były ze złota. Po za tym będzie to mój pierwszy kocioł w moim pierwszym i mam nadzieję ostatnim domu i nie znam się na Tych kotłach. Jak człowiek pyta non stop o to samo to każdy piszę UMIESZ KOLEGO UŻYWAĆ FUNKCJI SZUKAJ? a jak zapyta o coś co rzadko jest poruszane to zadaje irytujące pytania. I jak napisałem będzie to mój pierwszy kocioł i Twoja opinia jak najbardziej mi się przyda tylko wydaje mi się kulturalny człowiek (przynajmniej tak mi się wydaję) nie chciałbym aby ktoś próbował ze mnie zrobić debila i wystarczy tylko zmienić ton swojej wypowiedzi a nie ma niepotrzebnych spięć. A skoro irytują Cię pytania wciąż zadawane przez laików to może oszczędzić sobie nerwów i po prostu ich nie czytać. Jeśli chodzi o Ogniwo to ze swojego doświadczenia (mam kocioł 2 lata) wiem ze serwis jest szybki i skuteczny. Mieszkam koło Wrocławia wiec spory kawałek od siedziby firmy . Pan serwisant nie wymagał tez żadnej pieczątki wykwalifikowanego instalatora i innych temu podobnych których niestety wymagają co niektórzy producenci. Jeśli będziesz wybierał kocioł to zwróć na to tez swoja uwagę, bo się może okazać ze zapłacisz za przyjazd serwisu..Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wrb 16.02.2012 16:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Tak przy okazji. Od dziś do niedzieli można zajrzeć na targi Interbud w Łodzi. Tam na pewno będzie wystawione OEP przez dystrybutora z Koluszek. Będziesz miał okazje popytać o nurtujące Cię kwestie dotyczące serwisu. Będzie też paru innych producentów/dystrybutorów kotłów. Myślę, że warto zajrzeć. Pozdrawiam Polecam te targi. To tam w zeszłym roku po raz pierwszy oglądałem OEP, spodobało mi się i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem tego kotła. Swoją drogą kupionego w tej firmie. Przy okazji można porozmawiać o serwisie:yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tesel 16.02.2012 16:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Może poczytaj ten wątek.http://forum.muratordom.pl/showthread.php?65781-RANKING-KOT%C5%81%C3%93W-NA-EKO-GROSZEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sebsa 16.02.2012 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Żeby nie grać tu nie wiadomo kogo. Mój piecyk jest również moim pierwszym kotłem. Po prostu usiłuję Ci zwrócić uwagę, że "bliskość serwisu" to zły argument przy zakupie kotła. Napisałem co z punktu widzenia użytkownika jest ważne(przynajmniej dla mnie). Ważnym jest byś nie kupił przewymiarowanego kotła, łatwość czyszczenia, duży zbiornik na paliwo, dobre sterowanie. Słowem wszystko co sprawi, że nie będziesz musiał siedzieć w kotłowni całymi dniami. Chyba, że będziesz miał ochotę. Zwróć jeszcze uwagę, iż w okolicach Łodzi ostatnimi czasy naprawdę dużo zainstalowano kotłów OE i OEP(koledzy Jorgo, WRB, Seban, Chochla) Żaden jednak nie jest w stanie podać Ci adresu serwisu Ogniw - odsyłając na stronę z dystrybutorami. Potwierdza to tylko co pisałem wcześniej. Po pierwsze "macanie organoleptyczne" , po drugie opinie innych użytkowników, własne odczucia, pozostałe rzeczy na końcu. Pozdrawiam i przepraszam jeślim uraził. Więcej się nie odzywam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czp01 16.02.2012 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Wtrącę tylko tyle, że serwis to jednak podstawa bo człowiek nie zostaje sam ze swoim problemem. Polecam serwis mojego Kielara, goście na poziomie i zawsze pomogli i co trzeba wymienili. Na początku mojej przygody z kotłem - jak go nie umiałem ustawić to też serwisant przyjechał i pomógł ( niby taka drobnostka a cieszy ) - no jedynie kotła nie polecam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
macut 16.02.2012 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Wtrącę tylko tyle, że serwis to jednak podstawa bo człowiek nie zostaje sam ze swoim problemem. Polecam serwis mojego Kielara, goście na poziomie i zawsze pomogli i co trzeba wymienili. Na początku mojej przygody z kotłem - jak go nie umiałem ustawić to też serwisant przyjechał i pomógł ( niby taka drobnostka a cieszy ) - no jedynie kotła nie polecam:) nie wiem, czy po takiej reklamie nadążą z produkcją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sebsa 16.02.2012 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 (edytowane) Wtrącę tylko tyle, że serwis to jednak podstawa bo człowiek nie zostaje sam ze swoim problemem. Polecam serwis mojego Kielara, goście na poziomie i zawsze pomogli i co trzeba wymienili. Na początku mojej przygody z kotłem - jak go nie umiałem ustawić to też serwisant przyjechał i pomógł ( niby taka drobnostka a cieszy ) - no jedynie kotła nie polecam:) Dlatego pisałem o dobrym sterowaniu:) Na kocioł nie narzekaj- nie jego wina że będziesz się nim cieszył jeszcze z 50 lat:P Edytowane 16 Lutego 2012 przez sebsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jorgo 16.02.2012 18:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 W BURNERZE-S można zaślepiać otwory nadmuchowe powietrza (jak w każdym prawie palniku). Natomiast nie ma konieczności uszczelniania korony palnika (jak w BRUCERZE), bo jej tam nie ma. właśnie te otworki miałem na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jorgo 16.02.2012 19:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Polecam te targi. To tam w zeszłym roku po raz pierwszy oglądałem OEP, spodobało mi się i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem tego kotła. Swoją drogą kupionego w tej firmie. Przy okazji można porozmawiać o serwisie:yes: No ja niestety nie mogę w tym roku pojechać ..... ale w ubiegłym roku byłem gdy szukałem kotła - firma z Koluszek miała działającego OE+ 16 - super sprawa. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sebsa 16.02.2012 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 No ja niestety nie mogę w tym roku pojechać ..... ale w ubiegłym roku byłem gdy szukałem kotła - firma z Koluszek miała działającego OE+ 16 - super sprawa. Polecam. Fakt, byli lepiej przygotowani niż jeszcze rok w tył. Wtedy to ani me ani be. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czp01 16.02.2012 19:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 nie wiem, czy po takiej reklamie nadążą z produkcją Kielar ma swój rynek i nic mu tam nie zagraża. Jak kiedyś wymyślą żeliwny wymiennik faktycznie przystosowany do spalanie ekogroszków o lepszej sprawności i niskich stratach kominowych to będę ich chwalił pod niebiosa bo to rzetelna firma. Dlatego pisałem o dobrym sterowaniu:) Na kocioł nie narzekaj- nie jego wina że będziesz się nim cieszył jeszcze z 50 lat:P Już jakiś czas temu zacząłem szukać następcy mojego Kielara ale niestety jeszcze takiego nie wyprodukowano. Za 50 lat to ilość przeróbek w moim kotle na pewno będzie większa od ilości jego elementów ha ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kid1 16.02.2012 20:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Panowie, potrzebuje szybkiej porady, spotkał ktoś u siebie coś takiego? cofnięty ciąg spalinowy??? w piwnicy pełno dymu a tak wygląda wyczystka w kominie ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmaz01 16.02.2012 20:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Pewnie ostre rozpalanie na zimnym i wilgotnym kominie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kid1 16.02.2012 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Tylko, że nic nie rozpalałem nic nie grzebałem, przyjeżdżam z pracy a tu taka przykra niespodzianka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej_M_ 16.02.2012 20:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Panowie, potrzebuje szybkiej porady, spotkał ktoś u siebie coś takiego? ,,,, ( Bardzo jestem ciekaw znalezienia przyczyn tego zaistniałego przypadku. A przecież kocioł, był uznawany za wzór w prowadzeniu pracy kotła. Tylko proszę nie traktować tych moich słów, jako drwin. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.