Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię. Co z tego, że będziesz miał w okolicy nawet 10 serwisów, skoro poziom każdego będzie do bani. Po prawie 2 latach użytkowania kotła napiszę Ci, że dla mnie ważne jest wygoda i prostota użytkowania kotła, łatwość jego czyszczenia, rodzaj sterowania, wielkość podajnika( u mnie mógłby być większy). To z tymi czynnościami będziesz zmagał się setki razy przez kilka lat od momentu zakupu. I to sobie będziesz gratulował, że dany kociołek "obsługujesz" z uśmiechem na ustach bądź pluł w brodę że użytkowanie jego to "krzyż pański". Jeśli skupiasz się na tym co ewentualnie może się wydarzyć i jak to producent załatwi- to chyba nie tędy droga. Druga sprawa jeśli jest sporo sygnałów o akcjach serwisowych - choćby usuwanych szybko i gładko jak piszesz - to chyba powinien być sygnał, ze może należy szukać producenta, którego użytkownicy chwalą produkty za bezproblemowe działanie a nie jakość serwisu gwarancyjnego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Tak przy okazji. Od dziś do niedzieli można zajrzeć na targi Interbud w Łodzi. Tam na pewno będzie wystawione OEP przez dystrybutora z Koluszek. Będziesz miał okazje popytać o nurtujące Cię kwestie dotyczące serwisu. Będzie też paru innych producentów/dystrybutorów kotłów. Myślę, że warto zajrzeć. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał? " Napisałem że dostępność i jakość obsługi serwisów jest JEDNĄ z ważnych rzeczy jak dla mnie. Nie ma rzeczy bezproblemowych, dlatego serwis wg mnie jest bardzo istotny, oczywiście po za aspektami związanymi z ergonomią użytkowania. Nawet mercedesy wymagają napraw.

 

"A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię" w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem wszechwiedzący i właśnie z tego powodu zadałem pytanie.

 

Masz strasznie atakujący i narzucający sposób konwersacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Mając tą informację przy podobnych parametrach kotła którego producenta byś wybrał? " Napisałem że dostępność i jakość obsługi serwisów jest JEDNĄ z ważnych rzeczy jak dla mnie. Nie ma rzeczy bezproblemowych, dlatego serwis wg mnie jest bardzo istotny, oczywiście po za aspektami związanymi z ergonomią użytkowania. Nawet mercedesy wymagają napraw.

 

"A ty znasz sposób rozpatrywania reklamacji i podejścia do tego procesu przez producentów kotłów - mocno wątpię" w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem wszechwiedzący i właśnie z tego powodu zadałem pytanie.

 

Masz strasznie atakujący i narzucający sposób konwersacji.

 

Nie to nie prawda. Po prostu pewne rzeczy i pytania mnie irytują. Być może sprawia to już 2-letnia praktyka w użytkowaniu pieca. Jak większość użytkowników pieca napiszę, że wyobrażenia na temat obsługi a sama obsługa to 2 różne światy. Nie jestem wszechwiedzący i nigdy tak nie napisałem. Większość kolegów z forum raczej nie miała na tyle poważnych problemów z piecem, by korzystać z pomocy serwisu producenta. Dlatego raczej nikt nie udzieli Ci informacji na temat jakości serwisu. Większość problemów to drobne sprawy do usunięcia samemu, w konsultacji z serwisem. Druga sprawa firma Ogniwo oraz SEKOM Jareckiego znane są z tego, że nie odwracają się od użytkowników swoich wyrobów. Zarówno ten wątek jak i wątek ze SKAMPEM powinien dostarczyć Ci wielu cennych uwag. To dowód, że warto poważnie zastanowić się nad tymi wyrobami. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności nie uważam żeby coś moim pytaniu było irytującego. Jakbym zapytał czy drzwiczki w kotle można pomalować na inny kolor albo czy ma prawy czy lewy zawias otwierania to jak najbardziej, a że zapytałem o sprawę związaną istotną sprawą na wypadek gdyby... to uważam to za całkiem rozsądne pytanie nawet gdyby te kotły były ze złota. Po za tym będzie to mój pierwszy kocioł w moim pierwszym i mam nadzieję ostatnim domu i nie znam się na Tych kotłach. Jak człowiek pyta non stop o to samo to każdy piszę UMIESZ KOLEGO UŻYWAĆ FUNKCJI SZUKAJ? a jak zapyta o coś co rzadko jest poruszane to zadaje irytujące pytania. I jak napisałem będzie to mój pierwszy kocioł i Twoja opinia jak najbardziej mi się przyda tylko wydaje mi się kulturalny człowiek (przynajmniej tak mi się wydaję) nie chciałbym aby ktoś próbował ze mnie zrobić debila i wystarczy tylko zmienić ton swojej wypowiedzi a nie ma niepotrzebnych spięć. A skoro irytują Cię pytania wciąż zadawane przez laików to może oszczędzić sobie nerwów i po prostu ich nie czytać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności nie uważam żeby coś moim pytaniu było irytującego. Jakbym zapytał czy drzwiczki w kotle można pomalować na inny kolor albo czy ma prawy czy lewy zawias otwierania to jak najbardziej, a że zapytałem o sprawę związaną istotną sprawą na wypadek gdyby... to uważam to za całkiem rozsądne pytanie nawet gdyby te kotły były ze złota. Po za tym będzie to mój pierwszy kocioł w moim pierwszym i mam nadzieję ostatnim domu i nie znam się na Tych kotłach. Jak człowiek pyta non stop o to samo to każdy piszę UMIESZ KOLEGO UŻYWAĆ FUNKCJI SZUKAJ? a jak zapyta o coś co rzadko jest poruszane to zadaje irytujące pytania. I jak napisałem będzie to mój pierwszy kocioł i Twoja opinia jak najbardziej mi się przyda tylko wydaje mi się kulturalny człowiek (przynajmniej tak mi się wydaję) nie chciałbym aby ktoś próbował ze mnie zrobić debila i wystarczy tylko zmienić ton swojej wypowiedzi a nie ma niepotrzebnych spięć. A skoro irytują Cię pytania wciąż zadawane przez laików to może oszczędzić sobie nerwów i po prostu ich nie czytać.

 

Jeśli chodzi o Ogniwo to ze swojego doświadczenia (mam kocioł 2 lata) wiem ze serwis jest szybki i skuteczny. Mieszkam koło Wrocławia wiec spory kawałek od siedziby firmy . Pan serwisant nie wymagał tez żadnej pieczątki wykwalifikowanego instalatora i innych temu podobnych których niestety wymagają co niektórzy producenci. Jeśli będziesz wybierał kocioł to zwróć na to tez swoja uwagę, bo się może okazać ze zapłacisz za przyjazd serwisu..Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji. Od dziś do niedzieli można zajrzeć na targi Interbud w Łodzi. Tam na pewno będzie wystawione OEP przez dystrybutora z Koluszek. Będziesz miał okazje popytać o nurtujące Cię kwestie dotyczące serwisu. Będzie też paru innych producentów/dystrybutorów kotłów. Myślę, że warto zajrzeć. Pozdrawiam

Polecam te targi. To tam w zeszłym roku po raz pierwszy oglądałem OEP, spodobało mi się i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem tego kotła. Swoją drogą kupionego w tej firmie. Przy okazji można porozmawiać o serwisie:yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie grać tu nie wiadomo kogo. Mój piecyk jest również moim pierwszym kotłem. Po prostu usiłuję Ci zwrócić uwagę, że "bliskość serwisu" to zły argument przy zakupie kotła. Napisałem co z punktu widzenia użytkownika jest ważne(przynajmniej dla mnie). Ważnym jest byś nie kupił przewymiarowanego kotła, łatwość czyszczenia, duży zbiornik na paliwo, dobre sterowanie. Słowem wszystko co sprawi, że nie będziesz musiał siedzieć w kotłowni całymi dniami. Chyba, że będziesz miał ochotę. Zwróć jeszcze uwagę, iż w okolicach Łodzi ostatnimi czasy naprawdę dużo zainstalowano kotłów OE i OEP(koledzy Jorgo, WRB, Seban, Chochla) Żaden jednak nie jest w stanie podać Ci adresu serwisu Ogniw - odsyłając na stronę z dystrybutorami. Potwierdza to tylko co pisałem wcześniej. Po pierwsze "macanie organoleptyczne" , po drugie opinie innych użytkowników, własne odczucia, pozostałe rzeczy na końcu.:) Pozdrawiam i przepraszam jeślim uraził. Więcej się nie odzywam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę tylko tyle, że serwis to jednak podstawa bo człowiek nie zostaje sam ze swoim problemem. Polecam serwis mojego Kielara, goście na poziomie i zawsze pomogli i co trzeba wymienili. Na początku mojej przygody z kotłem - jak go nie umiałem ustawić to też serwisant przyjechał i pomógł ( niby taka drobnostka a cieszy ) - no jedynie kotła nie polecam:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę tylko tyle, że serwis to jednak podstawa bo człowiek nie zostaje sam ze swoim problemem. Polecam serwis mojego Kielara, goście na poziomie i zawsze pomogli i co trzeba wymienili. Na początku mojej przygody z kotłem - jak go nie umiałem ustawić to też serwisant przyjechał i pomógł ( niby taka drobnostka a cieszy ) - no jedynie kotła nie polecam:)

 

nie wiem, czy po takiej reklamie nadążą z produkcją ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę tylko tyle, że serwis to jednak podstawa bo człowiek nie zostaje sam ze swoim problemem. Polecam serwis mojego Kielara, goście na poziomie i zawsze pomogli i co trzeba wymienili. Na początku mojej przygody z kotłem - jak go nie umiałem ustawić to też serwisant przyjechał i pomógł ( niby taka drobnostka a cieszy ) - no jedynie kotła nie polecam:)

 

Dlatego pisałem o dobrym sterowaniu:) Na kocioł nie narzekaj- nie jego wina że będziesz się nim cieszył jeszcze z 50 lat:P

Edytowane przez sebsa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam te targi. To tam w zeszłym roku po raz pierwszy oglądałem OEP, spodobało mi się i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem tego kotła. Swoją drogą kupionego w tej firmie. Przy okazji można porozmawiać o serwisie:yes:

 

No ja niestety nie mogę w tym roku pojechać ..... ale w ubiegłym roku byłem gdy szukałem kotła - firma z Koluszek miała działającego OE+ 16 - super sprawa. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, czy po takiej reklamie nadążą z produkcją ;)

 

Kielar ma swój rynek i nic mu tam nie zagraża. Jak kiedyś wymyślą żeliwny wymiennik faktycznie przystosowany do spalanie ekogroszków o lepszej sprawności

i niskich stratach kominowych to będę ich chwalił pod niebiosa bo to rzetelna firma.

 

 

Dlatego pisałem o dobrym sterowaniu:) Na kocioł nie narzekaj- nie jego wina że będziesz się nim cieszył jeszcze z 50 lat:P

 

Już jakiś czas temu zacząłem szukać następcy mojego Kielara ale niestety jeszcze takiego nie wyprodukowano. Za 50 lat to ilość przeróbek w moim kotle na pewno będzie większa od ilości jego elementów ha ha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, potrzebuje szybkiej porady, spotkał ktoś u siebie coś takiego? ,,,, (

 

Bardzo jestem ciekaw znalezienia przyczyn tego zaistniałego przypadku.

A przecież kocioł, był uznawany za wzór w prowadzeniu pracy kotła.

 

Tylko proszę nie traktować tych moich słów, jako drwin.

 

 

Pozdrawiam

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...